![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Urheiluauto Toyota Dyna 100 DoubleCap Sport Edition Nerd-O |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
armeija ei hyväksy homoja. itse olen res.vänrikki, aukki oli perseestä mutta rukki on hyvä youtubesta löytää hyviä intti videoita ja rynkyn kasaus videoita näyttää siltä että nykyään siellä kuvataan videoita eikä sodita Edited by - VonLeka on 20/07/2007 09:42:27 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Urheiluauto Toyota Dyna 100 DoubleCap Sport Edition Nerd-O |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() _______________________________ Offi videoita:klik It's not broken, it's S2A |
|
|||
|
|||
![]()
Kyl muistaakseni noin kymmenen vuotta sitten opeteltiin liikkumaan kurinalaisesti muodosssa, mikä on ensiarvoisen tärkeää hallitusssa joukkojen siirrossa. Mitä ilman päämäärää palloiluun tulee niin se kuulunee käpykaartiin. Tosin en tiedä tämänpäivän menosta, ainahan ennen oli kuri oli kovempaa ja talvet kylmempiä...
|
|
|||
|
|||
![]()
AK-rynkyissä on pyörähtävä lukonpää toisin kuin kotimaisessa. On astetta hankalampi koota. kotikukko nyypinä.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]() [/quote] uittu siellä armeijassa soditaan, tissin koittelijat joutaakin himaan/sivariksi. eikä siellä intissä homostella. pari jätkää kyllä tunnustautuivat homoseksuaaleiksi ja lähtivät SIVARIKSI. armeija ei hyväksy homoja. itse olen res.vänrikki, aukki oli perseestä mutta rukki on hyvä youtubesta löytää hyviä intti videoita ja rynkyn kasaus videoita näyttää siltä että nykyään siellä kuvataan videoita eikä sodita Edited by - VonLeka on 20/07/2007 09:42:27 [/quote] Heeh, ite kuninkaalisen laivaston käyneenä kasasin ekalla kerralla vaikka 94 keväällä kotiuduinkin lippualus Pohjanmaalta. Rynkkyä näki vaan alokkaana, mukava ase mutta todellakin yksilöase, mun paskalla ei osunu mihkään, vaikka tuolloin harrastin ammuntaa. No kuitenkin, kyllä EK:n giffet poras toisiaan hanuriin gineksessä. Jäivät vielä kiinni... eivät toisiinsa mutta PU:lle. " TOYOTA ja laskuun voit luottaa" SLCK #73 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
2 Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Lukoissa onn eroa. Asekaapistani löytyy molemmat sekä AK että kotimainen. Kotimaisessa lukko on ns. yhtäpuuta ja AK-sukuisessa lukonpää pyörii kuin puolukka puhdistuskoneessa. Varmistin vielä asian ja näin todellakin on. Muuta väittävä lienee onneton sivari. kotikukko nyybinä
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkökitaran kasaus apua! | -roadwarrior- | Chit-Chat | 15 | 09.01.2008 18:35 |
BJ-42 napalukon kasaus | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.05.2007 08:41 |
TH400 purku ja kasaus???? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.05.2006 21:17 |
perän kasaus? | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.08.2005 15:12 |
Bead lock vanteiden kasaus | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 31.12.2004 12:53 |