![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Unimoggi on mun maanrakennusyrityksen nimissä, ja äkkiäkös mä kyytiläiselle kirjotan työsopimuksen vakituiseks aurauskeppien kerääjäks 😅 Mutta ihan tosissaan, ni kyllä mä ajattelin asiaa konttorilta kysästä, että olisko isoki homma rekisteröidä noita tilapäisistuimiks(joita saa kuorma-autossa olla kuskin lisäksi max8), ni ei tarvii ruveta sit jänskäämään pollareita ja retki-aikataulua. Tonne tulee kuitenki ihan asiammukaset vyöt ja kahdesta suunnasta uloskäynnit, ni ei se välttämättä ole ku käydä konttorilla näyttämässä. |
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaa sit samalla kirjoitella muitakin tositteita valmiiksi jos ratsiaan ajaa firman autolla, että pystyt toteen näyttämään olevasi firman ajossa...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mutta muistakaa pitää myös ne leimarenkaat alla ja oikee määrä valoja katolla aina ku tiellä ajelette. Taidanpa tätä projektia päivitellä jatkossa jonnekki ihan muualle jotta täällä ei nyt jengi huolestu syyttä suotta lakipykälistä �� Viimeksi muokannut JoniP : 02.09.2020 17:17 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kavereiden kanssa sitten sopimus, että jos tarttee joskus tarkistussoittoa, niin oon just sinne keikalle matkalla ![]() ![]() Tosin saatan muutoskatsastaa pakuksikin jos onnistuu. ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Unimog ja MB moottorien varaosaluetteloita sekä Unimog käyttöohjekirjoja | elegance1972 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.04.2014 20:14 |
Myydään Unimog 404 S -61 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 21.01.2010 14:15 |
Unimog | pekkasforest | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.09.2009 18:52 |
Myydään Unimog 406 - 121 - 4 x 4 | carf9927 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.09.2009 16:34 |