Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 24.02.2013, 19:57
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013...11417_uu.shtml

Kanssapaikkakuntalainen näkyy haksahtaneen...
joo,meidänkylän nainen lahjoitti euroja prinssi rohkejalle,joka ei sitten saapunutkaa,oisko hepasta tiltannut akku,tai startti sökö.
Vastaa lainaten
Vanha 04.03.2013, 04:24
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Perusasetus

voi vittu näitä. tää yks ehkä suomen kuuluisin? on nyt tuomittu vuoden vaihteessa.

2x petoksen yritys
yllytys väärennökseen
3x petos

ja näistä velvoitetaan suorittamaan korvaukseksi yht. noin 700e.

ja kaikesta vain 40 päivää ehdotonta.

voi vittu näitä suomen tuomioita. jos tuomiot on tuollaisia valtion ylläpitämiä kuukauden lomia ni onko ihme jos jannu jatkaa touhujaan?
Vastaa lainaten
Vanha 04.03.2013, 06:08
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
voi vittu näitä suomen tuomioita. jos tuomiot on tuollaisia valtion ylläpitämiä kuukauden lomia ni onko ihme jos jannu jatkaa touhujaan?
Niin ja valtio maksaa vielä laskut ja vuokran tuolta ajalta, ettei jää tyhjän päälle kun joutuu ulos linnasta
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2013, 10:57
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

naapuri tallin kaveri oli viime viikolla maksanu käsirahan siirtolavasta ja traktorista molemman oli eri huijareita.prepaid liittymät ja nyt luurit kiinni käsirahat meni kaiketi.
tälläsii tili numeroita FI1950891920006831 / 508919-26831 traktori kauppias ja vaihtolava kauppias FI9039390039517859

Viimeksi muokannut toyota4x4 : 17.03.2013 11:11
Vastaa lainaten
Vanha 17.03.2013, 11:13
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
naapuri tallin kaveri oli viime viikolla maksanu käsirahan siirtolavasta ja traktorista molemman oli eri huijareita.prepaid liittymät ja nyt luurit kiinni käsirahat meni kaiketi.
tälläsii tili numeroita FI1950891920006831 / 508919-26831 traktori kauppias ja vaihtolava kauppias FI9039390039517859
Näkyy niitä hyväuskoisia "hyvän tarjouksen" perässä roikkujia vielä löytyvän...voi hyvää päivää!
Vanha 17.03.2013, 12:25
slickjones slickjones ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 04.10.08
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Ei helevatta

Tää suomen touhu on todella hullua.. Alkaa näyttää siltä että rikos kannattaa. Poliisi tuntuu ennemmin sakottelevan! ai niin ei sitäkää kun on nuo peltipoliisit.. Rikos ilmon kun tekee se jää mappi ö:hön ja asiaa ei tutkita ellei oo joku isokenkänen tai tuttu poliisissa.

Tiedän monta jotka on saanu tajuttomat sakot katsastamattomalla autolla ajosta. En oo kuitenkaan törmänny kehenkään petoksen kohteeks joutunutta jonka rikosilmoitus olis edenny tiskiltä mihinkään... Nyt kun miettii niin kaikki mitä tutuilta on varastettu ei oo koskaa löytyny. Näin myös omalla kohalla tosin teen nyt kaikkeni että tää kaveri jää kii.
Vanha 17.03.2013, 16:34
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo Näytä viesti
Näkyy niitä hyväuskoisia "hyvän tarjouksen" perässä roikkujia vielä löytyvän...voi hyvää päivää!
Juurikin näin. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että tyhmyydestä tässä sakotetaan. Toki nämä huijarit on persiistä mutta kyllä on ostajissakin vikaa ja pahasti.
Vanha 17.03.2013, 19:30
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Juurikin näin. Jotenkin tulee sellainen fiilis, että tyhmyydestä tässä sakotetaan. Toki nämä huijarit on persiistä mutta kyllä on ostajissakin vikaa ja pahasti.
joo uskomatonta et taas oli joku avo fordson myynnissä yllätteäen sekin kusetus ,nettikoneessa taitaa olla kaikki halvemman traktorit kusetuksia siitä tosin tää kaveri ei maksanu mitää varaus rahaa vain et maanantaina haku, mut eipä puhelimeenkaan vastaa ymm..
Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2013, 13:25
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Joku on kiinni...

Liittynee visiin tähän tapaukseen:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2013/06/1764507
Vastaa lainaten
Vanha 14.06.2013, 16:18
k81:n Avatar
k81 k81 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 01.07.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Perusasetus

Eihän mulle satu ikinä ja taas sattu

ELi. CHRISTIAN SIREN TILINRO: FI40 1427 3500 1360 53

Otti Vivus.fi sivustolta jollain helvetin keinolla 680€ pikavipin mun nimissä.
No tänään tehty rikosilmoitus ja laitettu se menee vivukseen,mun osalta vissiin tämä ohi??EHKÄ
Oli tuttu kaverin poliisin koneella kuulemma..
Vastaa lainaten
Vanha 14.06.2013, 20:50
H.V.R H.V.R ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.03.11
Sijainti: Hyvinkää
Perusasetus

Vitun perkele. Menin sitte maksamaan tänään yhen osan ennakkoon ja laitoin myyjän ilmottaman nimen saajaksi niin kas kumma kun meninkin nyt kattomaan niin oli muuttunu saajaks Sinisalo Sami Antero. Tilinumero on FI9811813500160158. Nimekseen ilmotti Petri Laitinen. Puhelinnumero oli 0417863574. Väitti olevansa Vaasasta. Ei edes heränny epäilys koska tarjosi noutoa eikä puhelinnumerolla, nimellä tai tilinumerolla löytyny haulla mitään.

Vittu mä oon tyhmä!
Vanha 14.06.2013, 20:58
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H.V.R Näytä viesti
Vitun perkele. Menin sitte maksamaan tänään yhen osan ennakkoon ja laitoin myyjän ilmottaman nimen saajaksi niin kas kumma kun meninkin nyt kattomaan niin oli muuttunu saajaks Sinisalo Sami Antero. Tilinumero on FI9811813500160158. Nimekseen ilmotti Petri Laitinen. Puhelinnumero oli 0417863574. Väitti olevansa Vaasasta. Ei edes heränny epäilys koska tarjosi noutoa eikä puhelinnumerolla, nimellä tai tilinumerolla löytyny haulla mitään.

Vittu mä oon tyhmä!
Isokin summa?
Vastaa lainaten
Vanha 14.06.2013, 21:24
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Miten!!! ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja k81 Näytä viesti

No tänään tehty rikosilmoitus ja laitettu se menee vivukseen,mun osalta vissiin tämä ohi??EHKÄ
Siis en halua ohjeita k.o huijauksen suorittamiseen, vaan "itsesuojaamiskeinoja"

Siis onko sinun puolelta jotain, minkä takia onnistui?

Siis onko sinun henkilötunnus ja tilinumero jostain syystä vuotanut tms.

sen verran kokemusta noista huijauksista, että kerran minun luottokortti suljettiin, minun tietämättä (oli todennäköisesti jossain sumujen saarilla vuotanut luottokorttitietoja)! oli melkoinen show saada maksettu ebay-ostos; kiitos siitä nordealle/mastercard:lle: onnistui!
(tunistautumisen jälkeen käytiin läpi maksut/maksuyritykset, ja minun luottokorttia ei oltu käytetty väärin)
Vastaa lainaten
Vanha 14.06.2013, 22:56
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Siis en halua ohjeita k.o huijauksen suorittamiseen, vaan "itsesuojaamiskeinoja"

Siis onko sinun puolelta jotain, minkä takia onnistui?

Siis onko sinun henkilötunnus ja tilinumero jostain syystä vuotanut tms.

sen verran kokemusta noista huijauksista, että kerran minun luottokortti suljettiin, minun tietämättä (oli todennäköisesti jossain sumujen saarilla vuotanut luottokorttitietoja)! oli melkoinen show saada maksettu ebay-ostos; kiitos siitä nordealle/mastercard:lle: onnistui!
(tunistautumisen jälkeen käytiin läpi maksut/maksuyritykset, ja minun luottokorttia ei oltu käytetty väärin)
ei mitään käryä,netissä kuulemma hakemus tehty,mut perintä lopetettu mun osalta sano Vivus
Vastaa lainaten
Vanha 14.06.2013, 23:12
H.V.R H.V.R ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 16.03.11
Sijainti: Hyvinkää
Perusasetus

Lainaus:
Isokin summa?
No ihan riittävä duunarin pussista Useempi satanen
Vanha 14.06.2013, 23:34
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H.V.R Näytä viesti
No ihan riittävä duunarin pussista Useempi satanen
Toisaalta..Ei sillä summalla niin väliä vaan se että tollaset ei jää kii ja joudu vastuuseen!!!
Vastaa lainaten
Vanha 15.06.2013, 01:37
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Toisaalta..Ei sillä summalla niin väliä vaan se että tollaset ei jää kii ja joudu vastuuseen!!!
Useampi satanen jos ois omalla kohdalla, ni oisin jo ovella... Niin pitkää välimatkaa ei Suomesta löydy, etten kehtaisi ajella...
Vanha 15.06.2013, 08:31
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reetu Näytä viesti
Useampi satanen jos ois omalla kohdalla, ni oisin jo ovella... Niin pitkää välimatkaa ei Suomesta löydy, etten kehtaisi ajella...
No heti jos mulle joku tuon huijarin osoitteen varmuudella paljastaa niin voitte olla varmoja et käyn siellä kahvilla..
Iso lista poliisin mukaan tällä kaverilla vastaavanlaisia juttuja
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 13:14
kuningaskulkuri:n Avatar
kuningaskulkuri kuningaskulkuri ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 03.03.08
Sijainti: Kimola, Finland.
Perusasetus

Lainaus:

Pikkuisen vastaava homma minullakin menoillaan. Kaikki alkoi siitä kun kärkkäisen verkkokaupasta soitettiin ja varmistettiin tilausta. Olin meinaan melkoisen huulipöyreänä kun myyjä kysyi että olenko tilannut tietokoneen heiltä. Hetkinen selvitettiin asiaa ja tietenkin tilaus pysäytettiin sinne, samalla soitin tietty luotonantajalle ja sieltä sainkin hyvät ohjeet miten toimia. Ensinnä laitoin itselleni luottotietokiellon päälle ja poliisille tekemään rikosilmoitusta. Siellä todettiin identiteettirikosten olevan lähes yleisimpiä rikoksia polkupyörävarkauksien jälkeen, eli tarkkana saa olla. Muutaman päivän kuluttua tuli sitten netanttilasta tilausvahvistus summalle 1400, soitto sinne ja ilmoitus ettei todellakaan saa lähettää mitään minulle. Nyt odotellaan alkaako mistä muualta mitään tipahtelemaan. Tällähetkellä tilanne itselläni on sellainen etten saa luottoa mistään enkä edes puhelinliittymää auki ilman eri todistusta minkä sain sen jälkeen kun luottotietoihini tuli kielto päälle. Vakuutuksenkin joudun menemään tekemään ihan konttorille etten sitäkään voi ottaa netin kautta etukäteen jos sattuu tulemaan esim. auton ostoa tai vaihtoa... täytyy sanoa että kyllä moinen asia vituttaa kun se omalle kohdalle sattuu. Sanoin rikosilmoitusta tehdessäni poliisillekkin että toivottavasti minä en saa kiinni tuotakaan koijaria..
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 16:50
Veteraani+

Perusasetus

Mä voin ilomielin maksaa ton lainan jos vastineeksi pääsen jututtamaan kyseistä kaveria.
Mulle ei tästä ilmeisesti tuu enempää vaivaa ku pari puhelinsoittoa ja poliisiasemalla käynti..Mutta kuitenkin.
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 16:57
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Perusasetus

450e on tuo sinisalo mulle velkaa. kaikki tiedot miehestä löytyy paperilta kyllä. sais edes satasen takasin.

tää poika kusettaa ihmisiä monen tonnin edestä ja valtio antaa pari kuukautta ehdollista ja päästää pojan jatkamaan samaa touhua jo vuodesta 2008.
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 17:24
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
450e on tuo sinisalo mulle velkaa. kaikki tiedot miehestä löytyy paperilta kyllä. sais edes satasen takasin.

tää poika kusettaa ihmisiä monen tonnin edestä ja valtio antaa pari kuukautta ehdollista ja päästää pojan jatkamaan samaa touhua jo vuodesta 2008.
Ajattelin kans lopettaa rehellisen päivätyön ja alkaa kusettamaan ihmisiä.
Talvet voisin istua linnassa niin ei menis vuokraankaan rahaa
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 18:44
osru osru ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 16.06.13
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

Sama huijari huuto.netissä

Sama huijari myy olemattomia kameroita Huuto.net sivuilla joka viikonloppu.

Christian Siren niminen henkilö myy joka sunnuntai Canon eos 60d kameroita samaan hintaan. Hän kaappaa muiden henkilöiden huuto.net tunnuksia, joten hän vaikuttaa hyvältä myyjältä, koska hänellä on aina positiivista palautetta. Huuto.net ylläpito ei ole tällöin paikalla. Tyyppi vaikuttaa helposti asialliselta, koska hänen yhteydenpito on aktiivista ja hän itse ehdottaa noutoa ja käteisellä maksua.

Kohteen tunnistaa siitä, että hinta on ainaa 400-420€ ja kohde on auki yhden vuorokauden. Hän on huijjanut todella monia!

Eniro.fi sivuston haulla löytyy suomesta yksi Christian Siren niminen henkilö. Hän asuu Paraisilla, Turun saaristossa. Luulen, että kyseessä on sama Christian Siren, koska hänen yksi pankkitileistään on Piikkiön osuuspankissa, joka on aivan turun vieressä.
Vastaa lainaten
Vanha 16.06.2013, 20:48
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja osru Näytä viesti
Sama huijari myy olemattomia kameroita Huuto.net sivuilla joka viikonloppu.

Christian Siren niminen henkilö myy joka sunnuntai Canon eos 60d kameroita samaan hintaan. Hän kaappaa muiden henkilöiden huuto.net tunnuksia, joten hän vaikuttaa hyvältä myyjältä, koska hänellä on aina positiivista palautetta. Huuto.net ylläpito ei ole tällöin paikalla. Tyyppi vaikuttaa helposti asialliselta, koska hänen yhteydenpito on aktiivista ja hän itse ehdottaa noutoa ja käteisellä maksua.

Kohteen tunnistaa siitä, että hinta on ainaa 400-420€ ja kohde on auki yhden vuorokauden. Hän on huijjanut todella monia!

Eniro.fi sivuston haulla löytyy suomesta yksi Christian Siren niminen henkilö. Hän asuu Paraisilla, Turun saaristossa. Luulen, että kyseessä on sama Christian Siren, koska hänen yksi pankkitileistään on Piikkiön osuuspankissa, joka on aivan turun vieressä.

Mistähän tollaseen sais varmistuksen,jos sit meneekin väärän ihmisen oven taakse...itellehän siitä tulee tuomioo
Vastaa lainaten
Vanha 17.06.2013, 13:38
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Mistähän tollaseen sais varmistuksen,jos sit meneekin väärän ihmisen oven taakse...itellehän siitä tulee tuomioo
Varmemmin saat tuomion, jos satut oikean oven taakse

Tuon alan (huijaus) ammattilaiset on samalla tavalla alansa ammattilaisia, kuin kaikki muutkin, puusepät yms.

Ja tuo Ammattilaisuus tarkoittaa sitä, että amattitaito on sinun rahojen saaminen, ja jos on kova ammattilainen niin se onnistuu helpommin/varmemmin kuin harrastajalta..... siis korvaukset kivusta ja särystä, yms.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ei vittu p...le taas eläköön hurraa..jipii..KHO päätös taas toyota4x4 Chit-Chat 4 02.03.2010 17:37
Myyty 1kpl UUSI 33x12.5 bogger+uusi 8"vanne make-lj O/M/V Renkaat ja vanteet 4 05.11.2008 16:36
m: uusi rullakita super-winssin ja vaijeri uusi. toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 05.06.2008 11:55
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 kares Tapahtumat 19 18.01.2008 08:58
Uusi pajero tuli taas taloon. offipete Tekniikka & Jutustelu 1 22.09.2006 14:32

Sivu luotu: 05:30 (GMT +2).