Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.10.2009, 20:47
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
50e on ok, jos se käytetään ajoalueiden hyväksi. Mökille haluavat varmaan voivat sen itsekin maksaa?
Ja ei-jäsenille vaikka 5e safarimaksu joka menee maanomistajalle.
Kannatus ääni myös tälle (safarimaksulle) hyvä pointti
Vastaa lainaten
Vanha 05.10.2009, 20:53
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Perusasetus

Juu, baxxterin kanssa samoilla linjoilla, jos niillä rahoilla saadaan ajoalueita lisää/parannettua jo olemassa olevia niin ei se viiskymppiä paha ole. Kännimökkeilyt sit melkeen erikseen ketä sitä tahtoo...

Eikä tuolla salaisissa vissiin ole noista "tölkkisankareista" kauheesti riesaa ollut... tais kemiössä olla ihan "ulkopuolisia" oman kylän poikia keltä ne tölkit ja pahvit jäi ku paska perseestä.
Vastaa lainaten
Vanha 05.10.2009, 21:03
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Perusasetus

Oli siellä Kemiössä yks tosiharrastaja... Sammui uralle. Tarttus meikäläisen autoon ku takiainen keikkumaan, istui eväät littanax ja siinä välissä työnsi sormet 3 kertaa sähköflekteihin. No eihän sitä sinne voinut jättää. No sil olikin vaan yks pullo, ei tölkki...

Pitäis Perttelin poikien pitää omistaan vähän parempaa huolta...
Vastaa lainaten
Vanha 05.10.2009, 21:18
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami_k Näytä viesti
on tosta salaisten ajoalueesta pientä vuokraa makseltu eikä mielestäni ole kohtuuttoman ajomatkan päässä noin 10km salon keskustasta
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Oli siellä Kemiössä yks tosiharrastaja... Sammui uralle. Tarttus meikäläisen autoon ku takiainen keikkumaan, istui eväät littanax ja siinä välissä työnsi sormet 3 kertaa sähköflekteihin. No eihän sitä sinne voinut jättää. No sil olikin vaan yks pullo, ei tölkki...

SOO SOO eipäs yleistetä pertteliläisiä...Joo ei nuo tölkit metsässä mua häiritte, niin kauaa kun mun ei tarvii kantaa niitä tölkkejä ja niitten kantajia sieltä pois. Jokaisen täysi-ikäisen oletan suorituvan huolehtimaan itsensä ja jätöksensä pois, mutta ettei tämä aivan ny menis ohi aiheesta, niin lisää kommenttia saa antaa liittyen yhdistykseen.
Vastaa lainaten
Vanha 05.10.2009, 21:27
Veteraani

Perusasetus

No ei yleistetä...

Joo, eli Kaisan kommenttia mahdollisesta puuhamieheksi ryhtymisestä ei ole vielä saatu. Niitä kyllä pitäis sitten olla useampikin. Itse ilmottaudun vapaaehtoiseksi tekemään jotain asian eteen, varsinkin jos puhutaan graafisista tuotteista. Noista yhdistysrekisteri asioista en ole perillä.

Eli mukana.
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 06:25
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Kas kun ne saatanan urpot tölkkikaverit on haitaksi itselleen ja ympäristölleen. Juurikin ne tölkit jää sinne metsään pahveineen, se nähtiin jo viimeeksi Kemiössä. Jos pitää tölkkiä poikineen raahata metsään, niin ei tarvitse tulla ollenkaan.

Niin, ja se tölkin voimalla huutelu, perkele, seuraavan kerran kun joku urpo sieltä huutaa jotain paskaa, niin mä vedän rengasraudalla kalloon.

Tuli pointti selväksi?

Kannatetaan edellä mainittua esitystä.

Jos talkoo voimia olis yhdistyksen kautta paremmin tarjolla, niin 14km Perniöstä löytyy ajoalue.

itte oon henkilökohtasesti suosinu tota tölkki juomaa kun noissa 1.5 ja 2 litaran pulloissa juoma väljähtyy aika äkkiä
mutta voin juoda tästä eteen päin noista isoista pulloista etteituu kellään pahamieli
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 07:08
-Kaisa-:n Avatar
-Kaisa- -Kaisa- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 23.03.09
Sijainti: Salo
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Pitää tässä oma mielipidekin antaa julki. Yhdistyksen perustaminen olisi kaikkien alanharrastajien edunmukaista. Olisi helpompi hoitaa ajoalueita maastureille/mönkkäreille jos kyseessä olisi yhdistys, eikä yksityinen henkilö.Myös maksupolitiikka olisi helpompi hoidella yhdistyksenä. Kannattavaa ei yhdistyksen pitämisestä näillä mittakaavoilla koskaan saa, eikä varmasti ole tarkoituskaan.(eihän moottoriurheilu koskaan ole kannattavaa). Jäsenmaksusta olisi hyvä kuulla mielipiteitä vähän joka näkökulmasta. Onko 20e liian vähän? tai 50e liikaa?. Eihän näin pienessä piirissä harrastajia ole tulvaksi asti, joten ei sinne yhdistyksen tilille mitään tuhansia virtaa (mielestäni 50e/vuosi on ok) mistä sitten katettaisiin maavuokra ym kuluja. Tässä nyt vähän ajatusta ja lisää kommentteja ja mielipiteitä ko.asiasta tulemaan. TIEDÄN ETTÄ TÄÄLLÄ SALON YMPÄRISTÖSSÄ ON AINASKI KYMMENE OFFARII

Tähän Artsin kommenttiin allekirjoittanut yhtyy...

Ja olen valmis hoitelemaan yhdistyksen asioita, jollain tasolla luulen
niistä myös perillä olevani tuon koiraharrastelun kautta.
Enkä usko aivan yksin joutuvani kaikkea tekemään, eiköhän noita puuhamiehiä
tuossa ympäristössä pyöri (ne pahamaineiset "perttelin pojat")

Meidänhän ei ole tarkoitus tosiaankaan perustaa mitään 300 jäsenen seuraa vaan
juuri näille salon kymmenelle tai 12 offarille
Eikä tähdätä siihen että takoisimme hurjia rahallisia voittoja, eikä tuo taida mahdollistakaan olla.

Tähän saakka esim. Salaisten ajoalueesta on maksettu kohtuullista vuokraa aivan
omista tyhjistä lompakoistamme, olishan se mielestäni kaikille oikeudenmukaisempaa että yhdistys voisi
hoitaa tämmöiset...

Ja tuo mökkivuokrahan ei tarkoittanut jokaviikonloppuisia alkoholinkäyttösessioita, vaan
esimerkiksi kerran vuodessa pidettävää vuosikokousta/ kauden avajaisia tai lopettajaisia (sama tilaisuus)
johon on tietysti toivottavaa että kaikki seuran jäsenet osallistuvat.

Ja Kesikselle, että tarkoitus oli perustaa rekisteröity yhdistys.

Ja tuo 50e/vuosi on mielestäni ihan ok, varsinkin jos saamme siihen kuulumaan jotain
oikein kädessä tuntuvaa ja mulle ihmisille näkyvää kuten t-paidat, tarrat yms.
Esimerkkinä että Koirakerho Tassujen jäsenet maksavat jäsenmaksuna 20e/vuosi,
+ tähän päälle talvikauden katon alla treenaamisesta 50e/talvi.
Eli ne jotka käyttävät katon alla olevaa tilaa maksavat erikseen.
Tietysti myös jotain tälläista voi miettiä, mutten henk.koht usko että toimii
offipuolella, alueet ovat kuitenkin kaikille jäsenille...

Oho, kylläpä näin aamusta tulee tekstiä,

ja edelleen lisäkommentit ja asialliset mielipiteen suotavia...
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 07:25
sippis sippis ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 20.02.03
Sijainti: KISKO, Finland.
Perusasetus

Vaikka mulla hiljaiseloa offipuolella ollutkin, niin kyllä tuo 50€ voi laittaa hyvään tarkoitukseen... Jos se vaikka motivois laittaan ajoneuvon ajettavaan kuntoon....

Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi
EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD
Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi
Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 09:17
MJ:n Avatar
MJ MJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.03.08
Sijainti: halikko, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Kas kun ne saatanan urpot tölkkikaverit on haitaksi itselleen ja ympäristölleen. Juurikin ne tölkit jää sinne metsään pahveineen, se nähtiin jo viimeeksi Kemiössä. Jos pitää tölkkiä poikineen raahata metsään, niin ei tarvitse tulla ollenkaan.

Niin, ja se tölkin voimalla huutelu, perkele, seuraavan kerran kun joku urpo sieltä huutaa jotain paskaa, niin mä vedän rengasraudalla kalloon.

Tuli pointti selväksi?
No nythän tulee sellasta juttua että meni oikeen aamukalja väärään kurkkuun ja olin tukehtua.

Jospa sinä urposeni vedät sen rengasraudan kanssa kallon sijasta vaikkapa kätees!!
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 12:24
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
kerros mullekin
kuinkas moni sillä oli perttelistä kun itte en tunnistanut kun yhden

itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 13:35
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään
Jos aina suzukin särkyessä ottaa olutta, niin eikös sitten olisi syytä etsiä jo uusi maksa valmiiksi
Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! Onneksi mun rengasrauta on hukassa, niin säästyy sun kallo

T: nyybibaxxter
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 16:09
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Jos aina suzukin särkyessä ottaa olutta, niin eikös sitten olisi syytä etsiä jo uusi maksa valmiiksi
Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! Onneksi mun rengasrauta on hukassa, niin säästyy sun kallo

T: nyybibaxxter

ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa?
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 18:04
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Perusasetus

Lainaus:
ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa?
Mut hei...jos paksteri ottais olutta vain silloin kun "auto" menee METTÄSSÄ rikki niin vähiin jäisi ottamiset kaikenkaikkiaan, tallilla tekemättomiä töitä katellessa onneksi olutta saa naatiskella kisakalenterin ohikulumista ihmetellessä ja varsinkin jos mä saisin olutta ainoastaan oman kulkimen hajotessa mettään niin taitais olla jo maku unohtunut...mut josko toi kahden sumuisten saariryhmien tuotteiden yhdistäminen nytkähtäis eteenpäin kun talvi tulee, me ei oikeen saada mitään aikaan jos tallissa ei ole kylmä, sohjoa ja ahdasta.

yhdistysasiaan puoltoääni ja olisitte nyt perhana maininneet tuosta nykyisestä vuokrasta aikaisemmin niin oltais osallistuttu keräykseen.
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 18:25
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MJ Näytä viesti
No nythän tulee sellasta juttua että meni oikeen aamukalja väärään kurkkuun ja olin tukehtua.

Jospa sinä urposeni vedät sen rengasraudan kanssa kallon sijasta vaikkapa kätees!!

Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi.

Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo?

Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa?

Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä.

Takaisin aiheeseen:

Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää.

Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan?
Vastaa lainaten
Vanha 06.10.2009, 20:23
Arvostettu jäsen

Perusasetus

Lainaus:
Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi.

Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo?

Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa?

Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä.

Takaisin aiheeseen:

Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää.

Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan?
Tätä tarkoitusta varten ollaan asiaa eteenpäin viemässä, eli lisä ajoalueet ovat tervetulleita ja ne on yhdistyksen nimissä helpompi hoidella.
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 09:40
MJ:n Avatar
MJ MJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 26.03.08
Sijainti: halikko, Finland.
Perusasetus

Se että yhdistys hommaa ajo-alueita ja hoitelee muutenkin kaikenlaista kivaa on ihan jees ajatus.
Olisin mielellään tällaisessa mukana, MUTTA kun sinne yhdistykseen tunkee joka näköstä pätevää kitisijää niin ei mun hermo kestä!

Eihän mulla ole edes auto kunnossa ja koska lie jumalan vuonna tuleekaan valmiiks niin miks mä edes huutelen täällä..
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 20:02
Rocky_Hartsa:n Avatar
Rocky_Hartsa Rocky_Hartsa ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 12.07.09
Perusasetus

ihan hyvä idea toi yhdistys on.
ja kyllä sen 50€/vuosi maksaa harrastuksesta eli yks nimi lisää listaan
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 20:14
Veteraani

Perusasetus

No tuossahan aikaisemmin yritin saada jonkin sortin listan aikaiseksi...

Rocky Hartsa ja minä itse ollaan siis mukana.

Eli jos tähän alle postaisivat muut, jotka ovat asiasta aidosti kiinnostuneet.
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 20:15
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Perusasetus

!!!

Jos tarviitte apua/neuvoa paperiasioissa, vois järjestyy...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 20:59
Arvostettu jäsen

Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Jos tarviitte apua/neuvoa paperiasioissa, vois järjestyy...
Kiitos, mutta tällä erää homma on hallinnassa
Vastaa lainaten
Vanha 07.10.2009, 21:43
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
No tuossahan aikaisemmin yritin saada jonkin sortin listan aikaiseksi...

Rocky Hartsa ja minä itse ollaan siis mukana.

Eli jos tähän alle postaisivat muut, jotka ovat asiasta aidosti kiinnostuneet.
Kaisa osaa varmaan aikaisemmista viesteistä bongailla kiinnostuneet ja muut osaa ottaa suoraan yhteyttä, kun sellainen aika tulee. Eiköhän kiinnostuneita ole ihan tarpeeksi, yhdistys pystyyn ja homma rullaamaan.

PS: Jos yleisessä porukassa liikkuminen tuottaa hermojen menetyksen esimerkiksi kaljaveikkojen tai kitisijöiden takia ja tästä on seurauksena esimerkiksi rengasrautaan tarttuminen, kannattaa miettiä kuinka suuressa yhdistyksessä tai seurassa pystyy tätä touhua harrastamaan. Että lähteekö sinne metsään ihan vaan parin kaverin kanssa vai suuremmalla (tuntemattomalla) porukalla, missä saattaa olla persoonia jotka ei itseään miellytä.
Ja nyt kaikki vastaa: "Kyllä Äiti!"
Vanha 08.10.2009, 07:19
-Kaisa-:n Avatar
-Kaisa- -Kaisa- ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 23.03.09
Perusasetus

Kyllä Äiti

Ei vaan, kyllähän meillä tuo perustamiseen tarvittava väkevä kolmen hengen porukka
on kasassa. Tässä yritettiin kartoittaa kiinnostuneita noin laajemmin, nimittäin jos
jättää rengasraudan kotiin niin metsässä on ihan mukava olla välillä isommallakin
porukalla...

Vaikka rengasrauta on kyllä vallan mukava vehje olla mukana ihan
huoltotoimienkin kannalta!
Vastaa lainaten
Vanha 08.10.2009, 14:39
Arvostettu jäsen

Thumbs up

Kyllä

Vaan ja palataan noihin listaus asioihin myöhemmin. Ilmoitellaan taas jahka on edistystä tapahtunut. EDELLEEN SAA KERTOA MIELIPITEITÄ JA EHDOTELLA ASIAAN LIITTYEN.
Vastaa lainaten
Vanha 08.10.2009, 17:29
tepa78:n Avatar
tepa78 tepa78 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 13.01.08
Sijainti: salo, .
Perusasetus

Oiskos ideaa järjestää ajoja/makkaranpaistoa jos sais vaikka porukkaa kasaan, ei tarttis internetissä huudella
Ei sinne tietenkään ketään tule vaikka järjestäiski, mut jos vaikka jostain sponsorimakkaraa houkuttimeks
Vastaa lainaten
Vanha 08.10.2009, 17:41
Arvostettu jäsen

Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tepa78 Näytä viesti
Oiskos ideaa järjestää ajoja/makkaranpaistoa jos sais vaikka porukkaa kasaan, ei tarttis internetissä huudella
Ei sinne tietenkään ketään tule vaikka järjestäiski, mut jos vaikka jostain sponsorimakkaraa houkuttimeks
Muuten kelpo idea, mutta hirvenmetästys alkaa viikonloppuna ja täytyy hetkeksi rauhoittaa tuo salaisten mäki, on hirviporukanpuolelta pyydelty. Ootellaan nyt parisen viikkoa ja sitten kahtellaan josko ne olisi saanu kaikki kaatoluvat käytettyä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
salon seudulla maastoajoja ? arhe Tapahtumat 4 06.02.2008 14:10
Perhanan ympäristö hörhöt VonLeka Chit-Chat 35 28.04.2006 08:58
Kotka - Hamina ja ympäristö ariman Tapahtumat 12 27.09.2005 11:59
Harrastajia Salon suunnalla sippis Tekniikka & Jutustelu 0 12.09.2003 09:04
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54

Sivu luotu: 18:35 (GMT +2).