![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kannatus ääni myös tälle (safarimaksulle) hyvä pointti
|
|
||||
|
||||
![]()
Juu, baxxterin kanssa samoilla linjoilla, jos niillä rahoilla saadaan ajoalueita lisää/parannettua jo olemassa olevia niin ei se viiskymppiä paha ole. Kännimökkeilyt sit melkeen erikseen ketä sitä tahtoo...
Eikä tuolla salaisissa vissiin ole noista "tölkkisankareista" kauheesti riesaa ollut... tais kemiössä olla ihan "ulkopuolisia" oman kylän poikia keltä ne tölkit ja pahvit jäi ku paska perseestä. |
|
||||
|
||||
![]()
Oli siellä Kemiössä yks tosiharrastaja... Sammui uralle.
![]() Pitäis Perttelin poikien pitää omistaan vähän parempaa huolta... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
No ei yleistetä...
Joo, eli Kaisan kommenttia mahdollisesta puuhamieheksi ryhtymisestä ei ole vielä saatu. Niitä kyllä pitäis sitten olla useampikin. Itse ilmottaudun vapaaehtoiseksi tekemään jotain asian eteen, varsinkin jos puhutaan graafisista tuotteista. Noista yhdistysrekisteri asioista en ole perillä. Eli mukana. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
itte oon henkilökohtasesti suosinu tota tölkki juomaa kun noissa 1.5 ja 2 litaran pulloissa juoma väljähtyy aika äkkiä mutta voin juoda tästä eteen päin noista isoista pulloista etteituu kellään pahamieli |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tähän Artsin kommenttiin allekirjoittanut yhtyy... Ja olen valmis hoitelemaan yhdistyksen asioita, jollain tasolla luulen niistä myös perillä olevani tuon koiraharrastelun kautta. Enkä usko aivan yksin joutuvani kaikkea tekemään, eiköhän noita puuhamiehiä tuossa ympäristössä pyöri (ne pahamaineiset "perttelin pojat") Meidänhän ei ole tarkoitus tosiaankaan perustaa mitään 300 jäsenen seuraa vaan juuri näille salon kymmenelle tai 12 offarille ![]() Eikä tähdätä siihen että takoisimme hurjia rahallisia voittoja, eikä tuo taida mahdollistakaan olla. Tähän saakka esim. Salaisten ajoalueesta on maksettu kohtuullista vuokraa aivan omista tyhjistä lompakoistamme, olishan se mielestäni kaikille oikeudenmukaisempaa että yhdistys voisi hoitaa tämmöiset... Ja tuo mökkivuokrahan ei tarkoittanut jokaviikonloppuisia alkoholinkäyttösessioita, vaan esimerkiksi kerran vuodessa pidettävää vuosikokousta/ kauden avajaisia tai lopettajaisia (sama tilaisuus) johon on tietysti toivottavaa että kaikki seuran jäsenet osallistuvat. Ja Kesikselle, että tarkoitus oli perustaa rekisteröity yhdistys. Ja tuo 50e/vuosi on mielestäni ihan ok, varsinkin jos saamme siihen kuulumaan jotain oikein kädessä tuntuvaa ja mulle ihmisille näkyvää kuten t-paidat, tarrat yms. Esimerkkinä että Koirakerho Tassujen jäsenet maksavat jäsenmaksuna 20e/vuosi, + tähän päälle talvikauden katon alla treenaamisesta 50e/talvi. Eli ne jotka käyttävät katon alla olevaa tilaa maksavat erikseen. Tietysti myös jotain tälläista voi miettiä, mutten henk.koht usko että toimii offipuolella, alueet ovat kuitenkin kaikille jäsenille... Oho, kylläpä näin aamusta tulee tekstiä, ja edelleen lisäkommentit ja asialliset mielipiteen suotavia... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vaikka mulla hiljaiseloa offipuolella ollutkin, niin kyllä tuo 50€ voi laittaa hyvään tarkoitukseen...
![]()
1973 Range Rover Iveco NC50 3.5TD -projekt-x- 2008 Range Rover Sport 3.6t tdv8 Ex kulkine 1990 Land Rover Discovery Tdi EX kulkine 1989 Range Rover Tehdasasennetulla VM 2.4TD Ex kulkine 1998 Range Rover p38 2.5tdi Ex kulkine 2004 Land Rover Discovery II Td5 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jospa sinä urposeni vedät sen rengasraudan kanssa kallon sijasta vaikkapa kätees!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kuinkas moni sillä oli perttelistä kun itte en tunnistanut kun yhden itsekin otin ollutta siellä sen jälkeen kun auto oli särkynyt enkä muista jättäneeni yhtään tökkiä metsään |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Taisit kyllä jättää hädissäsi roveriin tyhjän tölkin ja auton tiiviyden tuntien ne on saattanut varista metsän puolelle, tai jopa tallin pihalle! ![]() ![]() ![]() T: nyybibaxxter |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja jos sulla olis samatapa otta olutta aina kun vehkeet särki niin olisko menossa toinen vai kolmas maksa? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
yhdistysasiaan puoltoääni ja olisitte nyt perhana maininneet tuosta nykyisestä vuokrasta aikaisemmin niin oltais osallistuttu keräykseen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Minä taidan jättää ne käsihommat sikseen, enkä ala väittelemään kanssasi. Voitaisiin vaikka järjestää oikeen alkoholi-ajot. Ajamaan ja katsomaan pääsis ainoastaan 3 promilen alarajalla. Eiks joo? Alkoholi ja maastoautoilu ei ole sopiva yhdistelmä. Tarkoitus ei ole olla tiukkapipo. Mitä jos sattuu jotain vakavaa? Pidän kyseistä asiaa osaltani loppuunkäsiteltynä. Takaisin aiheeseen: Jos yhteistyökumppanien kanssa päästään sopimukseen muodollisista korvauksista, niin entisen Kiskon kunnan alueella on isohko ajoalue mahdollisesti tiedossa. Tätäkin projektia olisi asianmukaisempaa hoitaa yhdistyksen nimissä, koska maa-alueiden omistajat ei ole yksityisiä tahoja. Tästä myöhemmin lisää. Olisiko hyvä kerätä tähän alle selkeä lista, ketkä olisi tulossa mukaan yhdistyksen toimintaan? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Se että yhdistys hommaa ajo-alueita ja hoitelee muutenkin kaikenlaista kivaa on ihan jees ajatus.
Olisin mielellään tällaisessa mukana, MUTTA kun sinne yhdistykseen tunkee joka näköstä pätevää kitisijää niin ei mun hermo kestä! Eihän mulla ole edes auto kunnossa ja koska lie jumalan vuonna tuleekaan valmiiks niin miks mä edes huutelen täällä.. |
|
||||
|
||||
![]()
ihan hyvä idea toi yhdistys on.
ja kyllä sen 50€/vuosi maksaa harrastuksesta eli yks nimi lisää listaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No tuossahan aikaisemmin yritin saada jonkin sortin listan aikaiseksi...
Rocky Hartsa ja minä itse ollaan siis mukana. Eli jos tähän alle postaisivat muut, jotka ovat asiasta aidosti kiinnostuneet. |
|
||||
|
||||
![]() !!!
Jos tarviitte apua/neuvoa paperiasioissa, vois järjestyy...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos, mutta tällä erää homma on hallinnassa
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
PS: Jos yleisessä porukassa liikkuminen tuottaa hermojen menetyksen esimerkiksi kaljaveikkojen tai kitisijöiden takia ja tästä on seurauksena esimerkiksi rengasrautaan tarttuminen, kannattaa miettiä kuinka suuressa yhdistyksessä tai seurassa pystyy tätä touhua harrastamaan. Että lähteekö sinne metsään ihan vaan parin kaverin kanssa vai suuremmalla (tuntemattomalla) porukalla, missä saattaa olla persoonia jotka ei itseään miellytä. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä Äiti
![]() Ei vaan, kyllähän meillä tuo perustamiseen tarvittava väkevä kolmen hengen porukka on kasassa. Tässä yritettiin kartoittaa kiinnostuneita noin laajemmin, nimittäin jos jättää rengasraudan kotiin niin metsässä on ihan mukava olla välillä isommallakin porukalla... Vaikka rengasrauta on kyllä vallan mukava vehje olla mukana ihan huoltotoimienkin kannalta! |
|
||||
|
||||
![]() Kyllä
Vaan ja palataan noihin listaus asioihin myöhemmin. Ilmoitellaan taas jahka on edistystä tapahtunut. EDELLEEN SAA KERTOA MIELIPITEITÄ JA EHDOTELLA ASIAAN LIITTYEN.
|
|
||||
|
||||
![]()
Oiskos ideaa järjestää ajoja/makkaranpaistoa jos sais vaikka porukkaa kasaan, ei tarttis internetissä huudella
![]() Ei sinne tietenkään ketään tule vaikka järjestäiski, mut jos vaikka jostain sponsorimakkaraa houkuttimeks ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Muuten kelpo idea, mutta hirvenmetästys alkaa viikonloppuna ja täytyy hetkeksi rauhoittaa tuo salaisten mäki, on hirviporukanpuolelta pyydelty. Ootellaan nyt parisen viikkoa ja sitten kahtellaan josko ne olisi saanu kaikki kaatoluvat käytettyä.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
salon seudulla maastoajoja ? | arhe | Tapahtumat | 4 | 06.02.2008 14:10 |
Perhanan ympäristö hörhöt | VonLeka | Chit-Chat | 35 | 28.04.2006 08:58 |
Kotka - Hamina ja ympäristö | ariman | Tapahtumat | 12 | 27.09.2005 11:59 |
Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |
Salon Nörtit | mikk0 | Jokes | 0 | 17.02.2003 10:54 |