![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Sunnuntaina en pääse, mutta huomenna Lauantaina voisi hiluxin viedä neitsytmatkalle. Vaatii tosin vinssiauton mukaan ja pitää muutenkin ajella tyttöjen polkuja, kattoen miten se toimii. Eli jos on La menijöitä niin olen mukana. Soitelkaa jos joku vinssillinen on Lauantaina menossa.
Pete 050 5826036 |
|
|
|||
|
|||
|
onko liian tiukka aikataulu tänään klo14 abc--->
lähden tästä vielä vaihtamaan renkaat ja irrotan takavinssin jortaanin.... jos lähtö nii 044-0 I 0 I 0 I 7 |
|
|
||||
|
||||
|
minä tuun kans läjällä.
|
|
|
||||
|
||||
|
juu tulossa ollaan
|
|
|
||||
|
||||
|
mä tuun kans.
|
|
|
|||
|
|||
|
Perkele kun olette nopeita!! En pysy millään mukana.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tätä olit hane vissiin soitellu päivällä... Tulin justiisa mehtuureissulta kotiin vasta ja aamulla lähen toiseen paikkaan jatkamaan, se on tämä kausi tälläistä aikaa
|
|
|
||||
|
||||
|
mikillä tais olla kamera mukana tuliko kuvattua mitään?
|
|
|
||||
|
||||
|
eipä mitään julkasu kelposta tarttunu kameraan,aina kun olis hyvä paikka kuvata niin joutuu rattia veivaamaan
|
|
|
||||
|
||||
|
olisko huomenna pöristelijöitä?
|
|
|
||||
|
||||
|
emännällä jotki kissanristiäiset ja pitää kuulemma lähteä sinne en tiedä ollaanko siellä koko viikonloppu. ja läjässä on jotain outoa polttoaine järjestelmässä. ei anna kaikkea syöttöä. alkoi silloin viimereissulla. oisko imassu paskaa tankkiin tai jotai muuta mielenkiintoista... ja leima tuli kolmannella yrityksellä.
|
|
|
||||
|
||||
|
vois tulla,pitää vain aamulla renkaat vaihtaa ja muutenkin volvo tarkastaa,jeep vielä vähän kesken niin ei hirveitä haluja sillä lähtee.
|
|
|
|||
|
|||
|
Minä tulen troopperilla kokeilemaan
Caddy sano tulevansa myös.. Monenkos aikaan?
|
|
|
||||
|
||||
|
olisko 13.00 abc:llä
|
|
|
||||
|
||||
|
kyseinen ajankohta sopii ainakin minulle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sopii mullekkin
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuin myös voin tulla. Tosin vettä on luvassa ainakin klo 15:00 asti, sanoo säätiedotus. Mut mä vaan apukuskiks. Hilux on remonttia vaille -> etuaksulan kääntö.
|
|
|
||||
|
||||
|
mie tuun kans
|
|
|
||||
|
||||
|
joku oli heittänny walkkerin korkin metään,pullo pöydällä tyhjänä ,mittari näyttää 1,7 Klo 10.00 epäilen päiväksi että on lauantai !!!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
eli ei vielä edes krapulaa? löytyykö kuskia? ja oikeassa olet, nyt on lauantai
Viimeksi muokannut Miki : 11.10.2008 09:22 |
|
|
||||
|
||||
|
ammatti auttajat tulossa,eli eiköhän se ala taas kulkee.
|
|
|
||||
|
||||
|
aika märän makunen keli mut pitäkää lystiä
|
|
|
||||
|
||||
|
eihän mikään oo kuivana hyvää
|
|
|
||||
|
||||
|
hyvä reissu,ja kiitokset kuskeille.
|
|
|
||||
|
||||
|
Muutamia kuvia Lauantai-ajeluista. Suurin osa kuvista on Diipadaipa ( vai mikä se nyt oli ) kamerassa, joten hope so ne saadaan häneltä myöhemmin tänne.
Runnerilla alamäkeä. Hiluxilla alamäkeen Volvolla ojassa. Hilu ojassa. Hilu mudassa. Jaahas, että mihin suuntaan. Volvo liejussa. Runner liejussa. Huom. edessä pakeneva lällikasa. Läjä sauhuaa. Hyvä meininki, satoi koko reissun vettä ja osa porukasta oli lagerikengissä ja farkuissa. Yhdelläkin oli jopa tytömäinen olotila, kun oli kuulema housut märät. Mutta kiitos kaikille, ei se sadekeli vaan reipas meininki. Sorry kun en päässy laavulle makkaran paistoon -> kotihommat velvoitti himaan. Minun puolesta myös iso kiitos kuskeille. Viimeksi muokannut Ruivo : 11.10.2008 23:57 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko Kuopiossa tai lähellä 3m peltikanttaria? | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 04.03.2008 21:15 |
| Kuopiossa harvinainen HJ-60-Pickup | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.05.2006 05:54 | |
| Kuopiossa "evullinen" Läjä..... | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 19.05.2006 19:29 |
| Onko kuopiossa laina kumia? | Chit-Chat | 0 | 15.04.2005 13:24 | |
| Kuopiossa? | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 28.11.2004 17:25 |