![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Patrol tihempi jakolaatikko /hj tieheämmät perätEilikkäs ois kiinnostusta 3,3sd patrolliin tiheämpi jakolaatikko 4 lovisen askin perään tai vastaavasti hj60 akseleihin menevät tiheämmät välitykset. mistähän moisiä vois löytyä?
|
|||
|
|||
![]()
Patikan lootan välitykset ovat kortilla / kalliita mutta HJ:n perän välityksiä löytyy jokaiselta varteenotettavalta offikrääsäkauppiaalta. 5.29 taitaa olla tihein perävälitys ja sehän on jo hyvä.
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin 5.29 tai 4.88 ois melko hyvät vaihto ehdot.
|
||||
|
||||
![]()
4.88 oli ainakin hyvät välitykset vakion 5vaihteisen patrollin laatikon kanssa. Renkaina 38,5'.. ei mielestäni mennyt liian kovaa.. siis jos sullakin on patrolliin laitettu hjiin akselit?
|
|
||||
|
||||
![]()
juu on patrollissa hj akselit ja renkaikis tulee 35x3,5 noilla 33 sillakin meinaa mennä jo liian lujaa kun välitys on hj:n vaikio 3.7 muistaakseni
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Palaten alkuperäiseen kysymykseen niin varmaan tuo 4.88 olis 35" renkaalle sopiva jos sellaiset nyt tulee alle. Ja kyllä nuo HJ:n akselit kestää kun etutikut ja murrokset laittaa kunnolliset niin tuon lähelle parin sadan tehot ja kunnon hapetusta. Nimittäin siitä on kokemusta...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tänään ruuvattiin 35x13,5 renkaat nyt polttelis tosissaa noi pienenmmät välitykset niin ei tarvis tota kytkintä kärryytää niin paljon.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ipefix?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Edittiä sen verran että ainakin itsellä kestänyt jo muutaman vuoden nuo nitro gearin välitykset, että ihan laadukkaat tuntuu olevan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol jakolaatikko murheita.Rohinaa nelivedolla jostain. | bluevan | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 14.03.2012 22:42 |
Myydään Nissan Patrol vm.83 perät. | JukkaHeino | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.06.2010 20:25 |
patrol jakolaatikko välitys? | tapsa86 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.11.2009 06:42 |
MB G perät | M.M | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.12.2008 22:51 |
"M"Blazerin -79 valurauta jakolaatikko ja perät | mikakituniemi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 23.08.2007 21:24 |