![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
toi kouluasia on kyllä ihan paikkakunta kohtaista. täälä yrittivät väkisin koulua lopettaa säästösyistä. tarkkaan laskien olisi tullut kalliimmaksi koulun lopetus kuin koulun jatkaminen. koulukuljetukset olisi pompsahtanu pilviin... onhan se totta että jostain niitä säästöjä on tehtävä. mutta jotenkin sapettaa kun tuntuu että mennään perse edellä puuhun. mistähän se johtuu?? lykätään kaikki raha ulkomaille. hallitukselta ei ole tullut aikoihin mitään järkevää ratkaisua mihinkään. haukkuuvat toisiaan minkä kerkiää ja kiukuttelee kuin pikkukakarat. (mä en leiki ton kaa kun se haukkuu mua..) kusipäistä touhua mun mielestä!!!!! tältä yheltä lepakolta tuli sentäs yks mun kannatuksen saava ehdotus. verotuksen korotus yli 100 000e tienaavilta. ja mitä heitti kokoomus?? nostetaan alveja saatana!! kyllä se jossain kohtaa suomipojan lasissakin reunat on. sitten kun menee yli nin voi olla aika rytinää. tää on ihan järjetöntä menoa. maksuja nostetaan mistä vaan keksitään mutta palkat ei nouse samassa suhteessa ollenkaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Up
Bussit matkalla Itä-Suomesta, kohti eduskuntaloa...
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin mun mielestä niitä säästöjä voisi hakea jostain muualtakin..
Olen monesti kuullut että "ei kannata mennä töihin" mun mielestä silloin on noi tuet aivan liian korkeat.. kyllä muakin vituttaa välillä lähteä kesken unien töihin mutta pakko mikä pakko.. Ja toiseksi mistä saadaan hyvin varustettuja miehiä nopeasti jos joku kriisi pukkaa nopeaan päälle? Ei mistään! Ja kriisillä en nyt tarkoita mitään sotatoimia, vaan sattuuhan sitä kaikenlaista mailmalla jatkuvasti niin miksei meilläkin.. Viime myrsky oli hyvä esimerkki kuinka sekaisin suomi meni pienestä sähkökatkosta. Mitä tapahtuu jos se jatkuu muutaman päivän pitempään. Eli minusta voitaisiin leikata ennemmin sossun tukia sun muita turhuuksia ja lopettaa toi rahan syytäminen ulkomaille jaettaisiin rahaa vasta sitten kun sitä oikeesti on! Tuolta voi katsoa mihin ne pienet tulot katoavat.. http://www.verokuitti.fi/ Ja henkilökohtainen mielipiteeni on että jokunen ropo veroista voitaisiin käyttää res toimintaan ja lopettaa "pakolliset" kertausharjoitukset silloin rahalle saataisiin enemmän vastinetta varmasti! |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kenelläkään paikkalla olleella ollut kameraa ,kuvat on kivoja?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Uutisissa oli pikkupätkä, porukkaa kyltteineen lumisateessa...
![]()
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olen jokseensakin samoilla linjoilla, että varusmiehiä pitäisi hyödyntää yhteiskunnalle tärkeisiin asioihin nykyistä enemmän. Samat asiat sitä oppii (toiminta yhdessä, mobilisointi, kunnon ylläpito, vitutuksen kesto ym. ) jos tekee edes osan ajasta jotakin hyödyllistä kuin että kykkii poterossa. Mutta - toisaalta juuri näiden lumimyräköidenkin aikaan taisi olla Katainen(?) joka sanoi kyllä myös järkevästi. Miksi varusmiesten pitäisi lähteä auttamaan sähköjen saamisessa, koska sehän on yritysmaailman oma ongelma pitää verkkonsa kunnossa. Ei se ole valtion asia puuttua siihen. Tuossa on myös pointtia. Itse en ressutoimintaan lanttiakaan heittäisi, mutta kannattaisin ajatusta, että osan veroista voisi itse kohdentaa käytettäväksi haluamaansa sektoriin. Vaikka sitten koulutus tai sosiaaliturva jne... TT |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Niinpä niin. Ei mistään... tätähän tää on nyky-yhteiskunnassa. "mitä se minua kiinnostaa kerran ei koske mitenkään henk.koht" On olemassa pieni ryhmittymä tälläisen varalle ja tämä ryhmittymä tullee pienentymään entisetään, koska eipä tällänen toiminta kiinnosta moniakaan A: Ei saa palkkaa B: joutuu tekee kaikenlaista ja käy ihan työstä. C: Ei kiinnosta. D: Ne varusteet joutuu hommaa suurinpiirtein omalla rahalla Varuskuntien lakkautuksien myötä OLISI tarvetta muillekkin "kriisiavun" hommiin mutta edellämainittujen seikkojen myötä sula mahdottomuus tässä maassa. Kaikenlaisia hyväksikäyttöjä ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voisin veikata että että jos lähiöhelvetin asuntojen sisälämmöt alkaa olee nollan tienoilla talvipakkasella aletaan tarviimaan varusmiehiäkin avuksi.. Toisaalta onhan meillä pelastuslaitos?? kourallinen ihmisiä ei kerkee joka paikkaan, poliisilta loppuu resurssit pitää ihmiset aisoissa, yhteyden pito ei taida onnistua virve verkossa jos tukiasemat hiipuu.. Mitä mahtaa löytyä varuskunnista.. ajoneuvot, miehistö, yhteydenpitovehkeet, varavoimakoneet, huopia yms... Ainiin ei löydykkään kuun Säästetään ja varuskunnista on myyty kaikki pois ja ne on lakkautettu.. Voin olla tietty väärässä mutta tämä on mun mielipide.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Saarekoll 2012 24-26.02.2012 | Kynnapas | Tapahtumat | 1 | 16.02.2012 09:59 |
Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
Mielenosoitus autoverouudistusta vastaan | VonLeka | Chit-Chat | 4 | 05.12.2009 22:23 |
Tiistai 10.4.2007 | MäIte | Rakas Päiväkirja | 0 | 10.04.2007 20:43 |
TIISTAI (po...) | -juhani- | Chit-Chat | 10 | 25.01.2006 10:27 |