![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Siis olenkohan tulkinnut oikein em. asiat.
Mulla on hj61 -89 joka on vuonna -92 katsastettu 3+3 pakettiautoksi. Sen rekkarissa lukee ajoneuvolaji pakettiauto, mutta ajoneuvoluokan kohdalla ei lue sitten mitään. Nyt olisi tarkoitus tehdä muutoskatsastus korin korotukselle ja 33" renkaille, mutta onnistuuko kun ei ole ajoneuvoluokkaa merkitty tai meneekö se automaattisesti N1G:ksi??? Aattelin kysyä etten vaan ole liian optimistinen. Edited by - hector on 09/05/2005 01:06:50 |
|
|||
|
|||
![]()
Pitäisi onnistua ihan merkinnän lisäämisellä muutoskatsastuksen yhteydessä, jos katsastusmies on perillä asioista. Kyllä HJ on ihan kiistatta maastoauto lain pykälien varjossa.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nyt luettiin papereita tarkemmin ja havaittiin se TAI siellä ehdoissa. Kuulemma ne a-b-c-kohdat olisi ilman todistuksiakin täyttyneet tuon pakun kohdalla, mutta todettiin sen olevan tarpeetonta sen TAI-sanan vuoksi. Hyvä näin ja kiitos vielä Matille asiantuntija-avusta. Nyt pääsee tekemään etupuskurin korkeammaksi. |
|
|||
|
|||
![]()
-MaTTi-
Lainaus:
Koskeeko tuo kaikkia ennen ko.päivää käyttöönotettuja ajoneuvoja vaiko vain ei E-tyypitettyjä? Ja mikäli koskee kaikkia, niin mieluusti tuota finlex:stä pykälää hakisin, notta vois inssille pränttiä eteen laittaa, JOS mienaa urputtaa. - Vuoden kulutta tosin vasta seuraavan kertaa tartten sitä, kun sillon se leima tulee taas ajankohtaiseksi. Siihen astihan voi ajella vaikka se nauta siinä puskurissa (jos ei näkyvyyttä haittaa). =) -- Mitä eroa on maasturilla? - Sitä mutasempi, mitä pörisee! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Aihetta sivuten kysyisin, että mistä kohtaa tuo maavara akselin alla oikein mitataan? Entä onnistuisiko sellainen järjestely muutoskatsastamalla, että M1 luokan ajoneuvoa korotetaan esim. 2.125" (M1 luokan autolla maksimi on 2") jonka seurauksena auto saataisiin täyttämään M1G luokan ehdot?
Tarkoituksen olisi korottaa vuoden 2006 Suzuki Grand Vitaraa jonka tyyppi on M1. Tällä hetkellä ainut ongelma taitaa olla ylitys kulma joka on 19 astetta (M1G:ssä vaaditaan vähintään 20 astetta). GV täyttää lukon, maavaran, lähestymiskulman ja jättökulman osalta pykälät. Ainut mikä voi tehdä tiukkaa on tuo maavara akselin alla. Korotuksen & isompien renkaiden myötä tuo ylityskulma todennäköisesti muuttuisi riittävästi. *Älä syö keltaista lunta* "...Oon mä tosta ennekin menny..." *...Isona siitä tulee Jeep Grand Cherokee..." |
|
||||
|
||||
![]()
Ei mitää ongelmaa enään. Soitto Akeen ja asia selvisi. GrandVitaran saa luokkaan M1G muutoskatsastamalla. Ehtoina on: Renkaan leveys +225mm, ei kylkiputkia, ei kiinteitä roiskeläppiä.
![]() *Älä syö keltaista lunta* "...Oon mä tosta ennekin menny..." *...Isona siitä tulee Jeep Grand Cherokee..." |
|
||||
|
||||
![]()
Menee ehkä hiukan offitopikiksi... Mulla lukee tuol suikan (sj410) rekisteriotteessa vaan tuo M1 luokka. Tämän topikin kun luin, niin jäin sellaseen käsitykseen, että se G sinne perään pitäs onnistua? Olenko oikeilla jäljillä?
|
|
||||
|
||||
![]()
HRD: Itse pähkäilen ihan samaa, kun pitäis korotus jossain vaiheessa muutoskatsastaa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bobtail P38 RAnkku | AVRO | Chit-Chat | 6 | 04.12.2005 16:34 |
Rankku avoksi?? | TINTTI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 01.12.2005 21:21 |
M: Rankku -87 | Sakke | O/M/V Muut | 0 | 17.09.2005 19:55 |
Rankku vs patrol | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 12.05.2005 12:48 | |
Avo Rankku | AVRO | Chit-Chat | 4 | 22.12.2004 22:57 |