![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() SÄHKÖRÖÖKIpössytteleeks kukaan palstalaisista sähköröökiä?? kokemuksia??
|
|||
|
|||
![]()
Tuntuuhan tuo toimivan..
|
|
||||
|
||||
![]()
3.s päivä ilman oikeaa tupakkaa.
|
||||
|
||||
![]()
Yli 4 kuukautta höyrytty, kokemukset todella positiiviset. Ainoa erhe oli tilata 510 startteri aloitukseen, joka on kyllä mielestäni kaikilla mittapuilla täysin riittämätön, tupakan riippuvuudesta usb riippuvuuteen
![]() Eilen meni esavuke.com palveluntarjoaja jotenkin jumiin/nurin, mutta heti kun sivusto herää, ennen joulua kuulemma, siellä on aiheesta tietoa niin että heikompaa hirvittää. Yhtenä hyvänä puolena mainitaan että e-höyryke on halvempaa kuin tavallinen, se on sitte puolitotuus, varustelukierre voi tempaista mukaan. Markkinoille tulee uutuuksia, makuja ja laitteita joka kuukausi ja pakkohan niitä on päästä kokeilemaan. Tietysti laiteiden omatoiminen valmistus on myös täysin mahdollista, eli terveellinen harrastus. E-nesteen kokkailukin on loppupeleistä aika simppeliä hommaa, joskin lopputulos on aina yllätys ![]() Toisinkuin tupakalla, e-höyrykkeellä on todella helppo hallita nikotiininmäärää ja pikkuhiljaksiin hivutella annosta nollille. Itse höyryttelen jo niin mietoa ettei sitä valitettavasti kaupasta valmiina edes saa. Toisaalta tässä kun on sen tuhannen eri makua höyryteltävänä niin tulee välillä höyryttyä ihan nikotiinitonta, pelkän todella hyvän maun vuoksi. Mediassa on valitettavasti ollut välillä pelkkää huuhaa tietoakin esavukkeesta, samoten useat viranomaiset on vedonneet tiedon puutteeseen kyseisistä laitteista ja nesteistä, eivät muka pysty sanomaan onko terveellistä, kun ei ole tutkittu. Tietoa kyllä on, on eri asia jos se tieto ei ole viranomaisen mielipiteen mukainen.... Myös asiantuntijoiden kerrostalosta hyppäämis teoreema on mielenkiintoinen, tupakoimaton kävelee kadulla, ehöyryttelijä hyppää ensimmäisestä keroksesta, valviran asiantuntija hyppää viidennestä kerroksesta tutkimattomasta syystä ja tupakoitsija 100 kerroksesta. Mistäs minä mitään tiedän, mutta omasta mielestä tämä on ainoa markkinoilla oleva tuote joka oikeasti korvaa tupakan ja tupakoinnin hallittu lopettaminen ei ole mitään taikuutta tällä. Höyryttelyn tulevaisuus on utuinen, tällä hetkellä lääkelaitokset, tupakkayhtiöt ja verottaja jäävät ilman tuloja tästä keksinnöstä, eli mitä tahansa kieltoja osto rajoitteita voi olla tulossa, valitettavasti. |
|
||||
|
||||
![]()
no hittolainen!!! toi on ihan pakko kokeilla! nikotiini purukumia kokeilin, YÄK.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Löytyisi nikotiini-pastilleja eikä tunnu auttavan. Kurkkua vain kirvelee niin että pakko mennä savuille ettei vituttaisi. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Suosittelen myös lämpimästi.
8 viikkoa (melkein ![]() Sen verran hyvin olen jo vieroittunut, että käytän jo niikotiinittomia nesteitä. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
muista tilata sit samalla ainakin 4 säiliötä, jos otat tankkimallin. itsellä alkoi tupruttelu uudestaan
kun tankit loppui kesken. liikkuvassa työssä hankala tankkailla niitä. tää mun e-savuke on mallia ego-t. pirun helppo käyttää..
|
|||
|
|||
![]() Sähköisiä savukkeita
Kun tuolla mielensäpahoittaneiden ketjussa tuli asiasta puhetta, ja en sitä enempää halua sotkea, niin kirjuutan tähän sen vähän minkä minä asiasta tiedän.
![]() Eli itse olen valitettavasti aika ankara tupakkimies, olen ollut jo 13 vuotiaasta, eli 33 vuotta. Tänä aikana olen ollut lakossa, tai lopettaneena, hyvin monta kertaa, joista pisin aika oli 9kk. Ja kaikki lopetustavat olen kokeillut. Lääkkeet laastarit purkat pillerit, hypnoosia en vielä ![]() Mut joskus viime kesänä kun lehdet oli täynnä noita sähkörööki juttuja, halusin kokeilla. Ostin sit semmosen ihan paskan röökin näköisen pikku vermeen, ja vaikka huono olikin, niin kyllä se minulle kelpas, kun huomasin etten sikareita tartte. Pikku hiljaa yritin kerätä enemmän tietoa aiheesta, että olis kaikki ihan yhtä helppoa kuin normiröökin kanssa. Ja tavoite saavutettu! Eli, mulla on kolme sähköröökiä joiden osat käy aika hyvin yhteen, ja sit vielä sähköpiippu tunnelmointiin. Nesteet tilailen Englannista, visakortilla, ja dhl, tuo ne mulle himaan. tai jos haluan nuukailla ja odottaa useamman päin niin sit normi postilla laatikkoon. Osat ja tarvikkeet ostan suurimmaks osaksi suomesta, koska ne on täällä jopa halvempia. Jotkuinhan ostaa nesteet ja muut Puolasta, mie en hirviä, kun kuulun siihen ikäluokkaan ettei oikein o luottoa tuolta rautaesirpun takaa olevilla tuotteilla.. Jos haluaa tietoa niin googlella löytyy, mut kannattaa olla tarkkana, koska sielä on myös firmojen propagandaa, ja jne.. Noista nesteiden mauista vielä, ite halusin aluksi hyvinkin tupakan makuista, tai sitten ihan mentholia, kun olin joskus poltellut vihreitä, ja viimevuodet sikareita. Nyt tykkään kaikista hedelmäisistä mauista, jotkut on liiankin hyviä, ja sitten tulee vedettyä liikaa ja tuloksena niksa överit ![]() Yks hyvä tai paha puoli on se ettei mun ole pakko mennä pihalle röökille, vaan voin poltella mun työhuoneessa, sisällä, ja hajua ei tule... Eikä sanomista. Nyt kaikki tupakoijat haisee mun nenään vähemmän hyvälle, ihan ku ei ite polttas ollenkaan. Muija sanoi joskus että mä itse haisen nyt vähän käsivoiteelle, ja vanhalle sellaiselle.. Eppäili että mun pitäs ruveta vetää sikaria, kun se muka hais paremmalle.. Vedin sitten yhden yber hyvän havannalaisen. Ja kas kummaa ![]() tässä kaikki mitä minä asiasta tiedän, eli ei paljon.. Mutta suosittelen! Jos on semmoinen ku mä, että se lopettaminen ei vaan tunnu onnistuvan ![]() Yst. Terv: Janne... Nikotinisti. |
|
||||
|
||||
![]()
Minä näistä mitään tiedä mutta tämmöinen muistu mieleen.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92045