![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
mä tilasin jus sen 6 numeron setin 2 lehtee tuli heti laskun kanssa lasku maksettu ja lisää odotellessa
|
|
|||
|
|||
![]()
Hienoa ja kiitoksia kaikille jotka ovat jutelleet lehdestä, hyvä ja huono kritiikki on aina tervetullutta. Muutenhan maailma ei toimisi jos asioista ei keskusteltaisi. mutta!
Ensinmäiseksi pyydän ANTEEKSI osittain ja suurin vika oli minussa itsessäni eikä lehden toimituksessa. En ymmärrä enkä saa asiasta varmaan ikinä rauhaa, mutta syy oli minun kun jostakin syystä ensinmäisen saapuneen laskun maksu alkuvuodesta on mennyt puihin ja lasku ei ole lähtenyt tietokoneeltani. En osaa sanoa mutta minun mokani. Pyydän suuresti anteeksi kaikilta lukijoilta, kirjoittajilta ja eteenkin myllikseltä!! Nyt myös ymmärrän sen minkälaisella porukalla tehdään tuo kyseinen lehti. Olen joskus kuunnellut nuita lehden tekijäiden juttuja niin tiedän "jotenkin" kuinka haastavaa on tehdä tuollaista varsinkin kun olemme suomessa. Kiitoksia mylliksen porukalle joka yrittää parhaansa mukaan saada lukemista off-roadista kiinnostuneille ja onnea tulevaisuuteen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Huutoon olisi vastattava parhaansa mukaan eikä lupailtava mitään sellaista mitä ei pysty pitämään. Itse tilatessani kyseisen lehden odottelin todellakin luvattua numeromäärää,onhan tuplanumerot tietenkin hyvä juttu mutta se ei ole ilmeisesti asian ydin eikä itsetarkoitus. Hieman lisää kärjistettynä vuodessa ilmestyy yksi meganumero 200 sivua josta iso osa jo todella vanhaa tietoa. Välillä tulee ikävä vanhaa 4X4 Magazine Finlandia,tuli luvattu määrä numeroita vuosikaudet ja tuli kokolailla luvatulla viikolla postilaatikkoon. Toivotaan että lehden toimitus saisi vauhtia ladontaan,painoon,juttujen viimeistelyyn tai ihan mihin vaan että lehti ilmestyisi niin kuin se on ilmoitettu. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viimeksi muokannut tiipe : 25.11.2011 19:24 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Joo pääs kele vanhetumaan mut nyt on asia korjattu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin ja maksoin lehden aikoinaan, myös sen ylimääräisen kannatuslehden. Tuli sitten jotakuinkin puoli vuotta myöhemmin karhulasku, kun en muka ollut maksanut. Kaivelin kuitin esiin - kaikki kun tuppaa jäämään arkistoon - ja löytyihän se. Oli sitten ollut toimituksessa kaksi samalla nimellä tai jotain muuta sekaannusta, mutta ei tarttenu maksella uudelleen. Tuli toinen numerokin.
Nyt siis kolmatta numeroa ja ilmestymisaikataulua odotellessa...
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan toivetta saada lehteä jouluksi ? Jos koittaisi muutaman salaa ujuttaa pukin konttiin.
|
||||
|
||||
![]()
Tilasin lehden elokuussa Kangasalan FOFFI -kisoissa ja heistä ei sen koommin kuultu..
Enpä mä tolta myllikseltä muuta odottanukkaan |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joskohan se tulisi kohta puoliin. |
|
|||
|
|||
![]()
Oliskohan hienoa antaa Myllikselle työrauha.Ei varmasti kiusallaan eikä tahallaan jarruta ilmestymistä vaan tosissaan yrittää puuhata ja tehdä hyvää lehteä.
Upeeta että joku jaksaa ja viitsii.Eikövaan että ei ole kaiketi liikaa porukka auttanut tai kannustanut! MYLLIS-koita jaksaa puurtaa ja usko asiaasi,Suomi tarvitsee lehteäsi! Terv Jyrki Uolamo-se Vitun Uazlamo ja öllikkä joka myös viitsii puuhata vaikka välillä tuntuukin paskassa tarpomiselta!! |
|
||||
|
||||
![]()
Suattas olla ensviikolla uutta kaki lukemista
![]() Kannattaa siis verrytellä jalkalihakset kuntoon, jottei 3 tunnin istunnot puuduta! ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkö ongelmia hdj 80 kanssa | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.04.2009 07:42 |
ongelmia opelin kanssa | talli-paallikko | Chit-Chat | 10 | 04.11.2007 18:43 |
Ongelmia tietokoneen kanssa | vesku.r | Chit-Chat | 19 | 24.06.2006 18:20 |
Ongelmia netin kanssa | ¤Offi-Osku¤ | Chit-Chat | 9 | 03.03.2006 09:53 |
Ongelmia IE:n kanssa | PaJeRo | Chit-Chat | 6 | 29.12.2005 20:50 |