![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Plastidippi kesti hyvin pesuainetta ja maalasin sen päälle straippi-maaleilla kuviotkin, mutta bensa oli myrkkyä.
|
||||
|
||||
![]()
entäs yli teippaus?
parin tutun teidän teippauttaneen jyväskylässä autonsa paikkaa ja hintaa en tiedä parista saksan tuonti pakusta olen ollut teippejä irroittamassa melkoisen hidasta irroittaa mutta yleensä täysin ehjä maalipinta löytyy alta siellä kun firmojen pakut vedetään kokonaan teipeillä yli samanvärisiksi
(lukihäiriö useasti kirjoituksiini iskee eikä välimerkit löydä paikkojaan) ajo ja harrastekalustossa seka käyttäjä ![]() projekti kalustoa laidasta laitaa (moni kesken eräisenä mieltä vaivaamassa) autoja, pyöriä, veneitä... www.nmb.fi kennel neulavuori(facebookissa) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Tuuninki vehkeissä varmana kestää, metsä käytössä olevassa mönkijässä ei niinkään niin hyvin, oma kohtaiset kokemukset : ei kestä juurikaan nojailua / pieniä oksan raapimia.
Painepesurilla pesua ei ole uskallettu kokeilla.
KYM#5 Viimeksi muokannut karvanoppa : 08.12.2013 16:13 |
|
||||
|
||||
![]()
Eli kojelautaan mahtavaa ainetta. Siihen ei tikulla raavita, eikä pahemmin hangata ja pinta on siisti himmeä. Tarvittaessa voi pestä märällä
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse olen firman autot teippauttanut siellä. Edulline. Ja tekee yliteippauksia. |
|
||||
|
||||
![]()
vakpal tekee yliteippauksia kanssa jyväskylässä
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |