![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Jos on kiinnostusta plasmoihin niin itse käyn ottaa tarjouksia alihankintamessuilta ensiviikol. Itse hommaan voimavirta vehkeen. Laitan
malleja ja tiedusteluja sitten kun saan tarjouksen. lisää kaasua, puut suurenee... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
OFF ROAD TEAM BONEHEADS |
|
|||
|
|||
![]()
Niin toi mun SAF Nertajet 20A/40A vaihtoi kotia eli ei ole enään myynnissä!
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
quote:
http://www.koneita.com/hitsaustarvikkeet/index.html jokos alkaa kenelläkään kokemuksia kyseisestä koneesta. |
|
|||
|
|||
![]()
Mun vinssimiehellä on tuollainen jossa on kolme konetta samassa paketissa ja on ainakin pelannut hyvin.
Plasmallakin leikannut kaivinkoneen kauhaa n.8mm ja hyvin meni. Mä oon varannu yhden laitteen seuraavasta erästä. Ne koneet menee kuulemma nopeemmin kun ehtivät toimittaa. |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt se plasma tuli viimein hommattua. www.ladek.fi. 1400€ ja leikkaa 20mm asti. Huippu vehje, kipinäsuihku uppoaa teräkseen kuin kusi lumeen.
Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
sitten kun oppivat tekemään suuttimia joko niin kovia että kestävät pkku raapaisut leikattavaan materiaaliin tai sit laahaussuutin tyyppisiä näistä isommistakin plasmoista,saatan hankkia itsellenikin sellaisen..
Ainakin esabin polttotelniikka syö suuttimia ku tupakkia.. -Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa! |
|
|||
|
|||
![]()
ostaa hyperthermin plasman niin suuttimet kestää hakata leikattavaa kappetta irti yms...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
K-raudoituksen plasmaleikkuri | PikkuF | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.12.2007 13:24 |
Myyty: Iso plasmaleikkuri Union Carbide (ei lelu) | JF | O/M/V Muut | 6 | 02.09.2007 21:47 |
M:Plasmaleikkuri -MYYTY- | Petski | O/M/V Muut | 10 | 22.01.2006 22:00 |