Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 28.01.2011, 21:58
Ipe64:n Avatar
Ipe64 Ipe64 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.01.05
Sijainti: Hausjärvi, .
Angry

Ymmärsinkö nyt ihan oikein?Verta ei haluta luovuttaa kun joku "vetää välistä" tjs.???
Voi hitto,nyt hän mä sen hokasin,et kun -06 kohdalleni sattui hiukan huonompi homma ni ois pitäny sairaalassa pystyä korisemaan siinä petillä et" mulle ette saatana tota verta anna kun joku veti välistä"!!!???
Miten helvetissä se että joku pomo nussii työpaikkansa rahoja liittyy verenluovutukseen???
Hei,jos toi on peruste älä osta bensaa(neste)/kännykkää(nokia)/vakuutuksia/älä kuulu liittoon/älä anna sotaveteraaneille jne.joku vetää aina "välistä" tai yritykset pyrkii tekee voittoo.
Verenluovutus-verenkäsittely-säilytys-toimitus ym. kulut on varmaan jotenkin saatava katettua,ei ole aivan ilmaista.
Minulle tehtiin isoja operaatioita kolmena vuonna peräkkäin ja sain "joltain" arvokasta nektaria.
Mut jos tuo syy on ainoa syy jättää antamatta verenluovutuslahja sitä mahdollisesti tarvitsevalle,niin toivon et nämä henkilöt pystyvät panemaan kampoihin verensiirtoa annettaessa,kun rälläköivät tallilla ranteensa tahi säärensä/nilkkansa/varpaansa,saadessaan pellistä runsaasti vuotavan haavan tai joutuessaan offimatkalla onnettomuuteen auton kanssa tai tunkista turpaansa tai kännissä kotiin könytessä halkasee päänsä jne.
Jos on piikikammo tai muuten vaan etoo sano se,kaikki muu on sit melkeinpä bullshittiä!
"Jos haluu saada,on pakko antaa"
,on oiva biisi!
Veri on vähissä!Kannattaa käydä edes kerran kysymässä ja kattomassa mitä toi touhu on ja onko se nyt niin hirveetä kun miltä se kuulostaa,ja sillä tosiaan voi auttaa jopa itseään.
P.S Ota selvää veriryhmästäsi jos et sitä tiedä,voit olla erittäin arvokas luovuttaja!Orh-/Arh-/Brh- on saantisaaliissa ja eritoten ABrh+ tai sit ABrh-,joka on tosi harvinaista!

Viimeksi muokannut Ipe64 : 28.01.2011 22:33 Perustelu: veriryhmä
Vastaa lainaten
Vanha 28.01.2011, 22:46
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti
Ymmärsinkö nyt ihan oikein?Verta ei haluta luovuttaa kun joku "vetää välistä" tjs.???
Voi hitto,nyt hän mä sen hokasin,et kun -06 kohdalleni sattui hiukan huonompi homma ni ois pitäny sairaalassa pystyä korisemaan siinä petillä et" mulle ette saatana tota verta anna kun joku veti välistä"!!!???
Miten helvetissä se että joku pomo nussii työpaikkansa rahoja liittyy verenluovutukseen???
Hei,jos toi on peruste älä osta bensaa(neste)/kännykkää(nokia)/vakuutuksia/älä kuulu liittoon/älä anna sotaveteraaneille jne.joku vetää aina "välistä" tai yritykset pyrkii tekee voittoo.
Verenluovutus-verenkäsittely-säilytys-toimitus ym. kulut on varmaan jotenkin saatava katettua,ei ole aivan ilmaista.
Minulle tehtiin isoja operaatioita kolmena vuonna peräkkäin ja sain "joltain" arvokasta nektaria.
Mut jos tuo syy on ainoa syy jättää antamatta verenluovutuslahja sitä mahdollisesti tarvitsevalle,niin toivon et nämä henkilöt pystyvät panemaan kampoihin verensiirtoa annettaessa,kun rälläköivät tallilla ranteensa tahi säärensä/nilkkansa/varpaansa,saadessaan pellistä runsaasti vuotavan haavan tai joutuessaan offimatkalla onnettomuuteen auton kanssa tai tunkista turpaansa tai kännissä kotiin könytessä halkasee päänsä jne.
Jos on piikikammo tai muuten vaan etoo sano se,kaikki muu on sit melkeinpä bullshittiä!
,on oiva biisi!
Veri on vähissä!Kannattaa käydä edes kerran kysymässä ja kattomassa mitä toi touhu on ja onko se nyt niin hirveetä kun miltä se kuulostaa,ja sillä tosiaan voi auttaa jopa itseään.
P.S Ota selvää veriryhmästäsi jos et sitä tiedä,voit olla erittäin arvokas luovuttaja!Orh-/Arh-/Brh- on saantisaaliissa ja eritoten ABrh+ tai sit ABrh-,joka on tosi harvinaista!
Erittäin hyvin sanottu siellä takana Kyllähän se vaan on niin et näist asioista ei pidä olla kuin kiitollinen kanssaihmisille. Vaikka kaikki vetäis välistä niin ei se veri vaan ittekseen sinne sairaalaan löydä.
Vastaa lainaten
Vanha 28.01.2011, 23:47
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Täytyy passata, piikkikammoinen saa ihan tarpeeksi tutinaa vuosittaisessa työterveyskuulustelussa.
Liityn valitettavasti AVROn seuraan kannatusjoukkoihin. Tekee jo ajatuskin pahaa, vaikka tietääkin että tarpeeseen ja hyötykäyttöön menis (jos kelpais.)
Vanha 29.01.2011, 00:26
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Ei taida kelvata enää ees lettutaikinaan... Ennen tuli kyllä käytyä aina kun mahdollista.
Vanha 29.01.2011, 06:22
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Asiasta puhutaan, olen luovuttanut verta useampaan kertaan, halusin vaan herättää keskustelua, mitä siellä SPR:ssä oikein toimitaan, se että rahaa menee vääriin suihin, se minulla korpeaa erioten ja kuten vuosikatsauksesta hyvin voi lukea.

Se siitä.... kai
Vanha 29.01.2011, 06:30
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipe64 Näytä viesti
,on oiva biisi!
Olet ymmärtänyt väärin, täällä palstalla provo on parasta ja se sinunkin pitäisi ymmärtää, kukaan ei ole sanonut että ei luovuta verta, on muuten mennyt rivien välistä luku siiten vituilleen.
Ihme tilitys toi sun juttus on kaikenkaikkiaan.
Sitten on eri uskonlahkot Suomessakin, jotka ei luovuta eikä niille anneta verta...(koska se on saastunutta)
Minä en kuulu niihin (tästäkin tulee varmasti juttua)

Eiköhän jollai pala kohta taas KÄÄMIT

Hah hah haa
Vanha 29.01.2011, 06:59
Ipe64:n Avatar
Ipe64 Ipe64 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.01.05
Sijainti: Hausjärvi, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sjeeppi Näytä viesti
Olet ymmärtänyt väärin, täällä palstalla provo on parasta ja se sinunkin pitäisi ymmärtää, kukaan ei ole sanonut että ei luovuta verta, on muuten mennyt rivien välistä luku siiten vituilleen.
Ihme tilitys toi sun juttus on kaikenkaikkiaan.
Sitten on eri uskonlahkot Suomessakin, jotka ei luovuta eikä niille anneta verta...(koska se on saastunutta)
Minä en kuulu niihin (tästäkin tulee varmasti juttua)

Eiköhän jollai pala kohta taas KÄÄMIT

Hah hah haa
Nyt sä oot päässy asian ytimeen,provo on parasta,lukee sen sitten riveiltä tai niiden välistä kaikenkaikkiaan.
Hah hah haaaa
Vanha 29.01.2011, 07:28
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Liityn valitettavasti AVROn seuraan kannatusjoukkoihin. Tekee jo ajatuskin pahaa, vaikka tietääkin että tarpeeseen ja hyötykäyttöön menis (jos kelpais.)
OT, mut sanon silti.
Oon monesti miettiny, et jos piikkikammonen sairastuu esim syöpään, niin miten paha paikka se on oikeesti sille, ku kaikki lääkkeet tulee käytännössä suonen sisäisesti?
Vanha 29.01.2011, 22:31
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Heh, piikkejä saavat työnnellä vaikka mihin mutta perskele kun se hemoglobiinin mittaus aina jännittää

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Haaste heitetty.. HRD Chit-Chat 5 14.09.2007 18:02
NFS: Underground haaste!! SamppaFIN Computer Games 5 19.06.2007 16:02

Sivu luotu: 13:13 (GMT +2).