![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta Vennisestä tuli juttua abaut klo 14 telkusta tänään.
Kattelin sivusilmällä kun ukko räjäytteli kallioo.
|
|||
|
|||
![]()
Ron Jeremy... joo ja tulen joskus rekisteröitymäänkin palstalle, nyt ei vaan jaksa.
|
|
||||
|
||||
![]()
kovimman jätkän titteli on pakko mennä herra jeesukselle ja hänen kavereilleen.
siellä öyver 2000 vuotta sitte ku pilvipäissää ovat keksiny vaik mitä höpöhöpö tarinoita ni vieläki jotku idiootit uskoo nii juttuihi... ja niitä riittää. ja sil on vielki vissii aika paljo faneja.
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eihän tuo tiennä minne ois pitäny se halko viijjä.. ympyrree pyöri ku piähä ammuttu hirvi!
|
||||
|
||||
![]()
Machete eli Danny Trejo
![]()
|
|||
|
|||
![]()
OLTASKOHAN SILLEE AIKUISTEN OIKEASTI REHELLISIÄ JA MYÖNNETÄÄN KOVIMMAN ARVONIMI KAIKILLE SUOMALAISILLE ETULINJAN TAISTELIJOILLE JOTKA SÄILYTTI JÄRKENSÄ SIINÄ HELVETISSÄ!!
|
|
||||
|
||||
![]() Viimeksi muokannut Jeeper : 29.12.2010 18:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Multa äänen saapi Marokon kauhu ja Veikka Gustafsson..
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
hurja mies oli kyllä simo häyhä kun suksilla veti koko päivät pitkään ja ammuskeli neukkuja..
eipähän ryssä kukkoillu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
kyl mun mielestä kovin jannu on karvakuonojen ransu!!!20 vuotta nyrkki takapuolessa..ja hymy herkässä
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ron Jeremy
|
|
||||
|
||||
![]()
Lauri Törni
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
|
|||
|
|||
![]() v2
Veikko hopea tietysti, kysykää vaikka nakkilan manneilta.
http://www.youtube.com/watch?v=VfEn0hNYeRQ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Minä
|
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ongelma radion kanssa - ei kovin offroad juttu... | Leksa_ | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.11.2007 22:48 |
Kovin pimpparauta | -MAKE- | Chit-Chat | 12 | 01.09.2005 17:50 |