![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Viinahan ei auta itse vaivaan mutta tekee sairastamisen mukavammaksi!!
|
|
|||
|
|||
![]()
kännissä ollaan taas, ja hyvältä tuntuu.
|
|
|||
|
|||
![]() känni
tais pukata kunnon kännin kun ei ole näkynyt tuloksia ja kuvia.........
|
|
|||
|
|||
![]() Oulu
Suorittaa tehtävää
|
|
||||
|
||||
![]()
pukkas känniä niin paljon että putkasta pääsi vast 12aikoihin...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
taas on linjoilla riehuttu .
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään pukkaa kyllä ja ansaitusti! 54pvää eristyksissä takana, edessä hotelliyö Las Palmasissa ja aivan varmasti muuten sataa lunta!!!
Ilman kännii rupee pännii.
|
||||
|
||||
![]() Lomaviikkoa pukkaa, ens vuonna vasta töihin takas... :) Siis palkallista lomaa... ;)
Asiaa...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=uT4lW...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=wJtHW...eature=related
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 29.12.2010 00:07 |
|
||||
|
||||
![]()
lommoo lommoo.. Pikkaset sille..
|
||||
|
||||
![]()
1.7 %
|
|
||||
|
||||
![]()
No tuntuu pukkaavan. Hyvää, ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille offipalsta.com jäsenille & nyyberöille...!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Eilen selvänä ovella.Tänään vedetään naama näkkärille!
Mä oon kännissä,Missä sää oot? |
|
||||
|
||||
![]()
Mää olin kanssa ovella, nyt määkin olen kännissä. HEIHEIHEI..
|
||||
|
||||
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
mä oon ollu jo viikon putkeen joka päivä simassa nytkin juon saarenmaa vodkaa.
juon masennukseen ![]()
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
hyvä känniääliöidea,, lähteä hakemaan pöötä ja herätää soa hj tallin takaa....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eix oman kunnan alueella saakin ajaa pienessä.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
shhh.. elä vaa kerro kenellekkään et oot lähös ajelee
![]()
|
||||
|
||||
![]()
äläkä sä kerro kellee
![]() ![]() ![]() en oo viel ehtiny starttaa tota paska mondeoo tuolt tallis (hojon "kevättä" odotelles ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Älä silti lähde kurvailemaan vaikka kuinka houkuttelisi.(pöhnässä nimittäin) rattimieshän ajaa pelillä kuin pelillä kelillä kuin kelillä (KaartP AutoK ) ja tämähän ei tarkoittanut sitten ajoneuvoja. |
|
||||
|
||||
![]()
Ohhoijjaa, sano rengit päissään...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Poikani on hyvin tiedonjanoinen...
Tiedon peri äidiltään ja janon kait minulta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Saaks sanoo "raipatirai" vaikka onkin keskiviikko?
Tai oli...
|
||||
|
||||
![]() Totta kai saa...
eiku juhlat jatkuu siellä päin... täällä naatiskellaan YÖ töissä...
![]() ![]() ![]() |