![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Viinahan ei auta itse vaivaan mutta tekee sairastamisen mukavammaksi!!
|
|
|
|||
|
|||
|
kännissä ollaan taas, ja hyvältä tuntuu.
|
|
|
|||
|
|||
känni
tais pukata kunnon kännin kun ei ole näkynyt tuloksia ja kuvia.........
|
|
|
|||
|
|||
Oulu
Suorittaa tehtävää
|
|
|
||||
|
||||
|
pukkas känniä niin paljon että putkasta pääsi vast 12aikoihin...
satanan kommarit
|
||||
|
||||
|
taas on linjoilla riehuttu .
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänään pukkaa kyllä ja ansaitusti! 54pvää eristyksissä takana, edessä hotelliyö Las Palmasissa ja aivan varmasti muuten sataa lunta!!!
Ilman kännii rupee pännii.
|
||||
|
||||
Lomaviikkoa pukkaa, ens vuonna vasta töihin takas... :) Siis palkallista lomaa... ;)
Asiaa...
![]() http://www.youtube.com/watch?v=uT4lW...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=wJtHW...eature=related
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 29.12.2010 00:07 |
|
|
||||
|
||||
|
lommoo lommoo.. Pikkaset sille..
|
||||
|
||||
|
1.7 %
|
|
|
||||
|
||||
|
No tuntuu pukkaavan. Hyvää, ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille offipalsta.com jäsenille & nyyberöille...!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Eilen selvänä ovella.Tänään vedetään naama näkkärille!
Mä oon kännissä,Missä sää oot? |
|
|
||||
|
||||
|
Mää olin kanssa ovella, nyt määkin olen kännissä. HEIHEIHEI..
|
||||
|
||||
|
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
mä oon ollu jo viikon putkeen joka päivä simassa nytkin juon saarenmaa vodkaa.
juon masennukseen meni urakat päin persettä, otin lopputilin ja olen sen takia (omalla) lomalla ekaa kertaa varmaan 3vuoteen. meen kyllä viikon päästä töihin toiseen virmaan. mut nyt oon vähä rappiolla
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|
||||
|
||||
|
hyvä känniääliöidea,, lähteä hakemaan pöötä ja herätää soa hj tallin takaa....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() eix oman kunnan alueella saakin ajaa pienessä..
|
|
|
||||
|
||||
|
shhh.. elä vaa kerro kenellekkään et oot lähös ajelee
|
||||
|
||||
|
äläkä sä kerro kellee
![]() ![]() ![]() en oo viel ehtiny starttaa tota paska mondeoo tuolt tallis (hojon "kevättä" odotelles )
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Älä silti lähde kurvailemaan vaikka kuinka houkuttelisi.(pöhnässä nimittäin) rattimieshän ajaa pelillä kuin pelillä kelillä kuin kelillä (KaartP AutoK ) ja tämähän ei tarkoittanut sitten ajoneuvoja. |
|
|
||||
|
||||
|
Ohhoijjaa, sano rengit päissään...
|
|
||||
|
||||
|
Poikani on hyvin tiedonjanoinen...
Tiedon peri äidiltään ja janon kait minulta
|
|
|
||||
|
||||
|
Saaks sanoo "raipatirai" vaikka onkin keskiviikko?
Tai oli...
|
||||
|
||||
Totta kai saa...
eiku juhlat jatkuu siellä päin... täällä naatiskellaan YÖ töissä...
|