![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
En oo kayny, en ossaa sannoo.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
1 kuva profiiiilissa
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt jo kaks kuvaa, saapi rittaa talta paivalta!
On siks verran hidas tuo lautasantenniavaruusinternetti. ![]() Nortit neuvokaa mika hyva internetti tanne Thaimaahan. Miten saa Suomi TV:n nakymaan taalla? Jotenkin Suomessa olevalla digiboxilla, olen antanut kertoa itselleni, loppu onkin sitten hebreaa mulle! |
|
||||
|
||||
![]()
Ei hullumpi
![]() lisää kuvia vaan kun projekti etenee! |
|
||||
|
||||
![]()
Hienon näköstä! To perän jatko on aistikkaasti toteutettu ja hienosti joustaa nuo takarenkaat erilläänki. Saako kaikkiin kolmeen akseliin lukot päälle?
|
||||
|
||||
![]()
Vou hieno tulee! Pitääkö ruveta ettiin itelle aihioo
![]() Esim tuollainen http://www.thomasschnell.com/projekte/projekt1.html Viimeksi muokannut lantikka : 19.06.2010 16:39 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei mitaan kitkoja eika kemppeja vaan lukot! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Aihioita sulla on nurkat pullollaan, senkus vaan alotat. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ai joo joko axel terengin kanssa oot horissu? Viimeksi muokannut lantikka : 19.06.2010 16:43 |
|
|||
|
|||
![]()
Axelilla oli kalliita akseleita.
Agentit etsimassa naapurimaasta, ei viela tuloksia. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sorry ot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sorry ot ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuo on hyvä väri, ei liian tuuning. Tulee mieleen saudien kuus pyöräset lantikat.
|
|||
|
|||
![]() Maalaukset loppusuoralla. Hyva vaikka itse sen sanonkin, hyvin tehty Jukka. |
|
|||
|
|||
![]()
Onpahan hienon näköinen Lantikka...
![]() Oikein lämmittää vanhan pierun sydäntä tällainen jatkojalostaminen. Kotomäessä 1960 ja -70-luvulla oli parhaillaan toistakymmentä Land Roveria samaan aikaan odottamassa remppavuoroaan. Lisäksi ainakin saman verran Minejä + muita autoja & moottoripyöriä. Tuli senverran monta kertaa ryvettyä akseleita myöten kurassa, että kaikenlainen etenemiskykyä edistävä muutostyö on ihan paikallaan. Lantikkahan on aina Lantikka, vaikka vaan korin tiputtaisi Volvon tekniikan päälle... ![]() Tais olla kesä -66 kun äijän oikeana kätenä olin Lantikan alla pitämässä avaimella mutterista kiinni, että saatiin kori pois rungon päältä. Ainakin kolmeen autoon tehtiin kokonaan uusi runko + rakennettiin ulosotot sunmuut jutut, että auton sai siihen aikaan katsastettua löpöllä kulkevaksi työkoneeksi. Isävainaahan ne hommat silloin teki ja itse olin vaan oppipoikana hidastamassa työn etenemistä, mutta siitä alkoi tämä oma autojen ja koneiden rassaamis-into. Nykyisin ei voi muuta kuin suurella sydämellä muistaa ja kiittää hyvistä opeista. Mutterien pyörittäminen on aina ollut hyvää terapiaa tuosta päivätyön stressistä irtaantumisessa. Nyt on jo ansaittuna musta vyö romujen rassaamisesta... ![]() Ens talvena olis suunnitteilla Thaimaan reissu, kun sukulaisia asuu HuaHinissä. Kait siellä tulee jotain romua rassattua, että saa aikansa kulumaan... ![]() Viimeksi muokannut Kartse1 : 03.07.2010 16:58 |
|
|||
|
|||
![]()
Ens talvena olis suunnitteilla Thaimaan reissu, kun sukulaisia asuu HuaHinissä.
Kait siellä tulee jotain romua rassattua, että saa aikansa kulumaan... ![]() Mulla on talo 18km Hua Hinista vesiputouksille pain. Tervetuloa kaymaan. Jos tama puhelin vastaa olen maisemissa. +66861662803 |
|
|||
|
|||
![]()
Heh, kyllä tää pallo on pieni paikka...
![]() Kiitos kyläilykutsusta. Numero on talletettu kännykkään. Omat aikataulut on kanssa vielä ihan auki, mutta tiedustelen tilannetta sitten lähempänä H-hetkeä. |
|
|||
|
|||
![]()
Sain muutaman kuvan tyon ja tuskan jalkeen profiiliin.
Tuo norsu on ihan hyvannakoinen ulkopuolen osalta, mutta sisalla sen persepuoli vie aika ison tilan makuuhuoneesta. Pimeassa on muistettava nousta sangysta ikkunan puolelta tai siihen perkeleen moykkyyn teloo ittensa. |
|
|||
|
|||
![]()
Nayttaa aika pienelta tuo maavarallisuus, pitaisko korottaa ja riipukkeita vai mita ne on yms jatkaa,
etta sais kaatumatautisemman? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
On kyl härski!!! Samanlaista ollaan mietitty Taren kans, mutta vanhalla pitkällä BJ:n kopalla. Jotain huhuakin kuultiin, että sellaisen rakentelu olis kyllä käynnistynyt länsi-suomen suunnilla
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Katsastusvarustusta paikoilleen. |
|
||||
|
||||
![]()
ei pysty muuta sanomaan, kun mallikas projekti. hieno ajatus ja toteutus, kelpais mulle.
|
|||
|
|||
![]()
Mallikas on!
![]() Jukka Hakkinen osaa! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi | JuhaH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.01.2008 17:39 |
anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2007 08:17 | |
anteeksi maalaisuuteni... | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.09.2006 13:13 |
anteeksi | Turboic | Chit-Chat | 3 | 11.11.2004 09:18 |