Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.12.2009, 21:07
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Smile

Hyvää itsenäisyyspäivää tasapuolisesti!!!!!!!!!!
Vanha 06.12.2009, 21:31
puananen puananen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 19.06.07
Sijainti: keitele, Finland.
Perusasetus

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Vastaa lainaten
Vanha 06.12.2009, 23:34
Skaleton Skaleton ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 07.04.09
Sijainti: Hewitt'ss in nevada
Perusasetus

Hyvää Itsenäisyyspäivää vaikka ollaan jo maanantain pikkutunneilla. Muistan edellistä sukupolvea, joka teki meille mahdolliseksi eilisen, tämän päivän ja huomisen.
Tää homma on nyt meidän käsissä.
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 08:43
Skorpioni Skorpioni ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 12.04.07
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti

siksipä ainakin minä olen sotiemme veteraaneille kiitollinen itsenäisestä isänmaasta.
Kissa kiitoksella elää. Eikö viimeistään nyt olisi aika antaa veteraaneille enemmän kunnioitusta teoilla, kuten kuntoutukseen pääsy ilman paperisotia ja tutkimuksia? Rahaa Suomessa on, mutta tahtoa puuttuu. Jonninjoutavien korulaiseiden toistaminen joka vuosi tiettynä päivänä tuntuu turhalta.

Onneksi isän ei tarvinnut nähdä näitä päiviä.
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 10:17
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Skorpioni Näytä viesti
Kissa kiitoksella elää. Eikö viimeistään nyt olisi aika antaa veteraaneille enemmän kunnioitusta teoilla, kuten kuntoutukseen pääsy ilman paperisotia ja tutkimuksia? Rahaa Suomessa on, mutta tahtoa puuttuu. Jonninjoutavien korulaiseiden toistaminen joka vuosi tiettynä päivänä tuntuu turhalta.

Onneksi isän ei tarvinnut nähdä näitä päiviä.
Mitä olet itse tehnyt asialle, muuta kuin korulauseita ?
Vanha 07.12.2009, 10:44
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Jokaiseen sotaveteraanien rahakeräykseen olen antanut rahaa, kun armeijan leivissä olevat pojat ovat keränneet rahaa. Toivoisin näitä ja myös monien muiden antamia rahoja käytettävän sotaveteraanien hyvinvoinnin edistämiseksi. Nythän ne taitavat levätä jossain tileillä tai ties missä.

Toiseksi, hoidin isääni, kun sairasti parantumatonta sairauttaan. Hänkin oli veteraani.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 07.12.2009 11:39 Perustelu: viimeinen rivi
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 12:04
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Älä aina valita

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari

Lainaus:
Jokaiseen sotaveteraanien rahakeräykseen olen antanut rahaa, kun armeijan leivissä olevat pojat ovat keränneet rahaa. Toivoisin näitä ja myös monien muiden antamia rahoja käytettävän sotaveteraanien hyvinvoinnin edistämiseksi. Nythän ne taitavat levätä jossain tileillä tai ties missä.

Toiseksi, hoidin isääni, kun sairasti parantumatonta sairauttaan. Hänkin oli veteraani.
Voi voi, ihan sääliksi käy. Eiköhän monikin meistä huolehdi vanhemmistaan silloin kun apua tarvitsevat. Skorpioni vaan tekee asiasta elämää suremman asian ja muutenkin esiintyy varsinaisena marttyyrina. On se niin väärin. Antaa vuosittaiun ainakin kerran veteraanien yhteisvastuukeräykseen muutaman roposen. Olisko aiheellista ensin selvittää tosiasiat ja vasta sitten arvostella ja mitä tulee korulauseisiin niin parempia nekin kuin ainainen marina siitä ettei mitään tehdä. Fakta on kuitenkin että veteraanienkin eteen tehdään kaiken aikaa vaikkei sellaisesta tietenkään uutista ja suuria otsikoita kannata vääntää. Valitusvirret kyllä myyvät.
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 12:34
VonLeka:n Avatar
VonLeka VonLeka ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: TEXAS
Perusasetus

En arvosta tippaakaan tällaista toimintaa, vaikka tekijät omasta mielestään hyvällä asialla kenties olivatkin

autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 13:33
Veteraani

Perusasetus

Äla aina esiinny anonyyminä!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti

Fakta on kuitenkin että veteraanienkin eteen tehdään kaiken aikaa vaikkei sellaisesta tietenkään uutista ja suuria otsikoita kannata vääntää. Valitusvirret kyllä myyvät.
Esittäisitkö muutaman faktan, mitä tehdään veteraanien eteen? Rahaahan järjestöillä on, mutta mihin se käytetään? Minä en ainakaan tiedä. Äskettäin uutisoitiin isohkoista veteraanijärjestöjen varoista (87 miljoonaa euroa). Kenelle sinun mielestäsi pitäisi näitä varoja jakaa? Sinulleko? Jos toivon itsenäisyytemme takia taistelleille veteraaneilla jonkinlaista helpotusta elämään, niin se on marinaa. Olkoon vaan sitten. Ehkäpä tässäkin tapauksessa sellaiset veteraanit pääsevätkin nauttimaan kuntoutuksista ja muista eduista, joilla on jo muutenkin korkea elintaso. Se köyhä jääkin nuolemaan näppejään. Näinhän kohdellaan täällä armaassa, itsenäisessä Suomenmaassamme huonompiosaisia muutenkin.

Olisiko tällainen marina ollut helpompi kestää, jos tämän olisi lukenut ilman Skorpioni-lisää?
Vastaa lainaten
Vanha 07.12.2009, 13:50
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VonLeka Näytä viesti

En arvosta tippaakaan tällaista toimintaa, vaikka tekijät omasta mielestään hyvällä asialla kenties olivatkin
Jenkeissä poliisi olisi ampunut tollasen mielenosottajan kyselemättä.Suomessa poliisi ei edes tutki kuvan rikosta.Ite olisin saattanut puuttua tohon melko rivakoin ottein, jos olisin ollu näkemässä.Kyl tolla lipulla vielä sentään isänmaa on ja isänmaahan on just niin hyvä kuin siitä jokainen itse ja kaikki yhdessä tekee.
Vanha 07.12.2009, 16:43
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Angry

Idiootteja riittää !! http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/lip...4_9743980.html Mitä on näittenkin päässä liikkuna?
Vastaa lainaten
Vanha 08.12.2009, 09:12
Veteraani

Perusasetus

Näin kohdellaan veteraaneja itsekkäässä Suomessa!

Lainaus:
Fakta on kuitenkin että veteraanienkin eteen tehdään kaiken aikaa vaikkei sellaisesta tietenkään uutista ja suuria otsikoita kannata vääntää.
Kerronpa tässä yhden faktan veteraanien eteen tehdystä eleestä. Eilen olin erään veteraanin syntymäpäivillä. Hän joutui rintamalle 17-vuotiaana. Kiitokseksi siitä hän saa vähän yli 45 euron rintamamieslisän eläkkeeseen kuukaudessa. Sehän tekee peräti 540 €/v. Kertaakaan ei ole ollut kuntoutuksessa. Ei jaksa täytellä papereita. Aivan hyvin voisi olla niin, että veteraanit kutsuttaisiin kuntoutukseen ilman byrokratiaa.

Monet veteraanit makaavat jo vanhainkotien ja terveyskeskusten vuodeosastoilla vaipoissa, eikä hoitajilla ole aikaa vaihtaa vaippoja, koska ei ole muka rahaa palkata hoitajia. Rahaa näkyy löytyvän pakolaisille. Mutta sehän on varmaankin sallittua ja oikein, kun Suomessa on niin hyvin asiat, ainakin itsenäisyyspäivänä.
Vastaa lainaten
Vanha 08.12.2009, 11:46
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Lainaus:
Kerronpa tässä yhden faktan veteraanien eteen tehdystä eleestä. Eilen olin erään veteraanin syntymäpäivillä. Hän joutui rintamalle 17-vuotiaana. Kiitokseksi siitä hän saa vähän yli 45 euron rintamamieslisän eläkkeeseen kuukaudessa. Sehän tekee peräti 540 €/v. Kertaakaan ei ole ollut kuntoutuksessa. Ei jaksa täytellä papereita. Aivan hyvin voisi olla niin, että veteraanit kutsuttaisiin kuntoutukseen ilman byrokratiaa.

Monet veteraanit makaavat jo vanhainkotien ja terveyskeskusten vuodeosastoilla vaipoissa, eikä hoitajilla ole aikaa vaihtaa vaippoja, koska ei ole muka rahaa palkata hoitajia. Rahaa näkyy löytyvän pakolaisille. Mutta sehän on varmaankin sallittua ja oikein, kun Suomessa on niin hyvin asiat, ainakin itsenäisyyspäivänä.

Epäilen että olit kenenkään syntymäpäivillä, tunnetusti vedät kaikki juttusi jostain mielesi syövereistä.
Olet pahan mielen tuoja, päivän pilaaja ja itsekäs ihminen. Tässähän oli kyse toivottaa hyvää Itsenäisyyspäivää jonka sotkit taas omilla jutuillasi, että kehtaatkin.
Turha täällä on huudella asioita joille me emme voi tehdä mitään, huudellaan niitä asioita päättäjille ja yritetään saada jotain aikaiseksi sillä tavoin. Minun omani jäivät rintamalle, vain yksi säilyi ja hänkin on jo poissa. Kertaakaan hän ei valittanut elämästään, oli vain onnellinen siitä että jäi eloon. Sen verran kova paikka oli olla sodassa.
Vastaa lainaten
Vanha 08.12.2009, 12:10
Veteraani

Perusasetus

Miksi et uskalla sanoa asiaasi nimimerkilläsi?

Appiukkonikin on erittäin tyytyväinen mies. Elelee yksikseen 86-vuotiaana asunnossaan, jonka on kovalla työllä hankkinut maataloustöillä. Ei ole EU-tukia saanut, kun jäi eläkkeelle ennen kuin Suomi putosi puusta.

Lainaus:
Epäilen että olit kenenkään syntymäpäivillä, tunnetusti vedät kaikki juttusi jostain mielesi syövereistä.
Toivoisin, että perustaisit väitteesi johonkin, etkä syyttäisi valehtelijaksi. Tunnetko sinä minut?
Lainaus:

Olet itsekäs ihminen.

Kummallinen käsitys itsekkäästä ihmisestä sinulla. Jos olen huolissani veteraanien elämänlaadusta ja toivon heille parempaa kohtelua, niin voiko silloin olla itsekäs? En ole mitään itselleni vaatimassa.
Lainaus:

Turha täällä on huudella asioita joille me emme voi tehdä mitään, huudellaan niitä asioita päättäjille ja yritetään saada jotain aikaiseksi sillä tavoin.

Muistahan käydä tämä lauseesi kirjoittamassa muihinkin huuteluihin, ihan tasapuolisuuden nimissä.

Viimeksi muokannut Skorpioni : 08.12.2009 15:28 Perustelu: pikkuisen lisätekstiä
Vastaa lainaten
Vanha 08.12.2009, 22:46
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Itsenäisyyspäivä oli 06.12.2009 ja onnittelut sille päivälle sekä kolminkertainen ELÄKÖÖN HUUTO! Kaikki muu sen jälkeen on vaan paskanjauhantaa jota täällä yllä pitää joku luuseri porukka.
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 07:17
Veteraani

Perusasetus

Astut viimeiseen kuoppaan, vierelläs muut, jotka karkasivat....

Onneksi sotaa ei käydä nyt, saattaisi olla paljon sotakarkureita, kun niin paljon pelätään esiintyä keskustelupalstalla nimimerkillä.

Eilen Mannerheimin ääni kuului radiomainoksessa, jossa kerrottiin myynnissä olevan Marskin merkkejä. Tuoton sanotaan menevän sotaveteraanien hyväksi. Ajattelin, etten osta varmasti, koska ne rahat eivät mene kuitenkaan oikeaan kohteeseen. Onneksi tämäkin keskustelu avasi silmäni. Enää en laita rahaa mihinkään keräykseen.

Sivistysvaltion tunnusmerkki on, että se pitää huolen vähempiosaisista ja köyhimmistä. Niin kauan kun ihmisiä on soppajonossa, tai ihmisiä yöpyy rappukäytävissä, ei voida puhua sivistysvaltiosta, eikä myöskään hyvinvointivaltiosta.
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 07:30
Rekisteröimätön
Guest

Perusasetus

Kyllä tais olla niin että kaikki 17 vuotiaat oli vapaaehtoisena sodassa, niin ainakin laki sanoo
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 09:19
RA1D:n Avatar
RA1D RA1D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.10.07
Sijainti: pellon laidassa, finland
Angry

oletko unohtanut salasanasi?

Lainaus:
Kyllä tais olla niin että kaikki 17 vuotiaat oli vapaaehtoisena sodassa, niin ainakin laki sanoo
Lue enemmän ja luule vähemmän.

Modetkin vois jo puuttua näihin provoihin, kun tietävät kuka siellä anonyyminä sorkkii.
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 09:46
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Tämän topicin voi minun puolestani Lukita, Kiitos aivan saatanan paljon kaikille tahdikkuuden huipuille, jotka tämänkin pilasitte!!
Painukaa vittuun mun puolesta!
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 10:25
Veteraani

Perusasetus

Kuka määrää ja kuka käskee?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nana Näytä viesti
Tämän topicin voi minun puolestani Lukita, Kiitos aivan saatanan paljon kaikille tahdikkuuden huipuille, jotka tämänkin pilasitte!!
Rauhoitu hyvä ihminen!

Minusta tuntuu, ettei käyttämäsi kielenkäyttö kuulu Yleissivistykseen, sen enempää kuin joku sotaelokuvan katsominen joka vuosi. Jos sinun sukulaisesi on tehnyt käsikirjoituksen elokuvaan, niin ainakaan tämänkaltainen teksti, jota tässä suollat, ei tee kunniaa hänelle.

Itsenäisyyspäivänä minulle ainakin korostuu kaikki nämä epäkohdat, mitä Suomessa nykyisin on: Köyhyys, työttömyys, vanhusten huono hoito, veteraanien unohtaminen jne.. Asioista pitää keskustella sellaisina kuin ne ovat, eikä ryhtyä hurskastelemaan ja tuudittautua sellaiseen olotilaan, kun minulla on hyvin, niin myös kaikilla muilla on hyvin. Sivistysvaltion pitäisi pitää huolta kaikkein heikoimmassa asemassa olevista ja ennen kaikkea juuri heistä.

Missään säännöissä ei lue, mitä mihinkin topikkiin saa kirjoittaa ja miten. Johan olisi ihmeellistä, jos topikin aloittaja saisi määrätä, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 10:28
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Lappi tl
Perusasetus

Lainaus:
Rauhoitu hyvä ihminen!

Minusta tuntuu, ettei käyttämäsi kielenkäyttö kuulu Yleissivistykseen, sen enempää kuin joku sotaelokuvan katsominen joka vuosi. Jos sinun sukulaisesi on tehnyt käsikirjoituksen elokuvaan, niin ainakaan tämänkaltainen teksti, jota tässä suollat, ei tee kunniaa hänelle.

Itsenäisyyspäivänä minulle ainakin korostuu kaikki nämä epäkohdat, mitä Suomessa nykyisin on: Köyhyys, työttömyys, vanhusten huono hoito, veteraanien unohtaminen jne.. Asioista pitää keskustella sellaisina kuin ne ovat, eikä ryhtyä hurskastelemaan ja tuudittautua sellaiseen olotilaan, kun minulla on hyvin, niin myös kaikilla muilla on hyvin. Sivistysvaltion pitäisi pitää huolta kaikkein heikoimmassa asemassa olevista ja ennen kaikkea juuri heistä.

Missään säännöissä ei lue, mitä mihinkin topikkiin saa kirjoittaa ja miten. Johan olisi ihmeellistä, jos topikin aloittaja saisi määrätä, mitä saa kirjoittaa ja mitä ei.
IK!
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 12:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Suosittelen "ignore listan" käyttöä. Asetuksista tollanen feature löytyy ja toimii kivasti Ei mene hermot Idioottien (nimi muutettu)(eikä koske ko. keskustelua) takia.

Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 09.12.2009 12:31 Perustelu: typhoon
Vastaa lainaten
Vanha 09.12.2009, 13:16
RA1D:n Avatar
RA1D RA1D ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.10.07
Sijainti: pellon laidassa, finland
Smile

Lainaus:
Kiitos paljon tahdikkuuden huipuille.
Kiitos!
Ei tarvitse näin julkisesti mainostaa tahdikkuutta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Suosittelen "ignore listan" käyttöä. Asetuksista tollanen feature löytyy ja toimii kivasti Ei mene hermot Idioottien (nimi muutettu)(eikä koske ko. keskustelua) takia.
"ignore lista" on ihan hyvä juttu, saisi vaan kitkettyä luontaisen uteliaisuuden pois, ettei kirjautumattomana kävis lukemassa ja kommentoimassa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!! Ipe64 Chit-Chat 23 08.12.2007 12:37
Hyvää Itsenäisyyspäivää! Ipe64 Chit-Chat 22 07.12.2006 23:06
hyvää kesää tee pee äss janska Chit-Chat 8 31.03.2006 12:07
Hyvää Uuttavuotta BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 31.12.2005 16:33
HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKILLE!! OffBeast Chit-Chat 24 06.12.2005 21:55

Sivu luotu: 08:09 (GMT +2).