![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Toi mun scottari on ihan tava takapotku lukolla. Siinä on 350 diisseli keulilla, laatikko 350 ja perä on 12-pulttinen lukolla. Paljonko muuten tollasen henkilöauton vero onkaan?
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Ei se skottari sitten oikeen kiinnosta.
Mikä vero? Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Heikki H. ================================================== Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt |
|
|||
|
|||
![]()
No jos innostusin tosissaan vaihtaan ja myyjä innostus (mikä ei nyt siis toteudu), laittasin ton mun projektidiisselin keulille. monet pitää kahjona, mut mä taidan olla 5.7 diisselien kannattaja henkeen ja vereen.No, ei tuu hirvee suru puseroon vaikka ei nyt autot vaihdukaan..Tykkään tosta scottarista sen verta mycket kun oon laitellut sitä mieleiseksenikin niin paljon. Joskus sitte kun on aikaa niin otetaan projektiksi tollanen vanhempi blazeri..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oiskohan tämä niitä kuuluisia "piilofarmari" malleja, eli kun auto painoi riittävästi ja siinä oli vaneripenkit niin auton sais tuoda veroitta(no ainakin halvemmalla) maahan, tosin 80-kauhatarra tuli kylkiäisenä. Mutta on kyllä nätti blaatsu, ei voi muuta sanoa -- Wannabe OFF-roader -- |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä jenkki on jees! "Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja |
|
|||
|
|||
![]()
Onko alustan korotus otteessa ja jos ei niin saako sen sinne?
Kun tuo on henkilöauto niin rajoittaako se jatkojalostusta verrattuna maastopakuun? Hienohan tuo on tuollaisenakin.. |
|
|||
|
|||
![]()
Stsau! Kiinnostaisko vaihtaa toi laite lyhkäsellä lavalla olevaan 85 malliseen 4x4 "cottaraiseen"? 6.2d, Th350, 33 12,5 15 renkailla, Ranchon Alustalla, pari vuotta vanhalla Webastolla, jossa on kaukosäädin ja kello!
scottsdale6.2@luukku.com Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Vaihtatkos -89 Pajeroon 3L v6 pensa soit 040-5808445
|
|||
|
|||
![]()
Stsau! Kiinnostaisko vaihtaa toi laite lyhkäsellä lavalla olevaan 85 malliseen 4x4 "cottaraiseen"? 6.2d, Th350, 33 12,5 15 renkailla, Ranchon Alustalla, pari vuotta vanhalla Webastolla, jossa on kaukosäädin ja kello!
|
|
|||
|
|||
![]()
Onhan tuo cottarainen ihan käypää valuuttaa mutta lähinnä olen tuota omaa myymässä pois, kun ei tarvii niin montaa autoa. Pakettiautohan tuo on kuitenkin? Ei ole kuorma-auto?
|
|||
|
|||
![]()
Pakettiauto.
AUTOJA ei oo tehty Detroitin itäpuolellla!! |
|
|||
|
|||
![]()
Vieläkö ois blazeri myynissä?
|
|||
|
|||
![]()
Kaivetaanpas esiin jos joku vaikka innostuisi ostamaan tämän pois ennenkuin on pakko käydä "ihan vaan kääntymässä" metsässä...
|
|||
|
|||
![]()
Morjens. otakkos käyttöauton vaihdossa? ja tietenkin rahaa?? ois tuollainen mazda, profiilissa kuva..
pannaan ne pyörät pyörimään.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Honda Fireblade ( Hieno) | Samick | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.04.2007 18:45 |
Hieno Jeeppi | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.02.2007 12:57 |
M: Suzuki SJ 410 -85, hieno! | greensj | O/M/V Muut | 0 | 27.07.2005 19:10 |
hieno peli | toto | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 13.01.2005 10:51 |
Hieno 90 Deffe!! | Linkit | 5 | 07.04.2004 16:09 |