![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Se tulee siihen keulaan, kuten muutkin vinssit. Rungon päälle niin taakse kuin mahtuu on helppo laittaa se peti. Se on sitte kapeampi ja korkeampi kuin muut, ei saa antaa sen hämätä.
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Ja jos vittuilun jättäis pois, olis vaan tyhjä viesti. ![]() ![]() Kankku nyt loppuu se jännääminen! |
|
||||
|
||||
![]() kampeLainaus:
![]() kyl se ny teil kestää, ei joudu edes rasituksel ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mun tapauksessa customi tarkottaa atlokilla puoliksi itse vaihdettua XP moottoria ja industrial mallin "relettä".
Tuossa meikäläisen tekele, saa apinoida ja pari lisäkuvaa löytyy mun vanhan palstan galleriasta |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=joker;527094]. Enään ei siitä ainakaan veto hypi pois päältä kun on lukitu pysyvästi veto päälle.quote]
Miten toteutit tuon lukituksen? Mulla on räikässä juurikin sama vika, ei meinaa pysyä veto päällä vaikka kaikki sisuskalut on vaihdettu uusiin. |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Late;679495]
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Vapautus vipu juttu käteen ja tuon läpivientilaipan ja siirtäjähaarukan väliin sopiva putkenpätkä niin ei vapaudu enään ikään. Sitten räikkä kestää jos vain pitää rummulla vain 30 köyttä. Sillä meirän räikät kestää. Jotain muuta pitäisi kyllä kehitellä et olis enemmän köyttä rummulla
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nostellaanpa vanhaa aihetta... Askartelin Rangen keulaan vanhan räikkäwarnin ja muutama kysymys heräsi:
Jarrun akseli pääsee liikkumaan sivusuunnassa jonkinverran, ehkä 4mm, onkohan tämä normaalia vai onko jotain pielessä? "Räikän" eli siis sen pienen klipsuttimen jousi tuntuu olevan kuoleutunut, kuinka lujaa sen pitäisi painaa tuota hammaskehää? Nyt tuntuu vain löysästi nappaavan kiinni... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kannataa korjata ajoissa noi,neulalaakeri kannattaa korvata pronssi holkilla. sais olla lukon hammas aika tiukka muuten jää helposti jarru kytkeytymättä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pitääpä kokeilla saisko tuon puoli kierrosta tiukemmalle laitettua paikalleen. Itse ainakaan en saanut tuota paikalleen muutoin kuin jarrupakka irrallaan, onko tähän olemassa jotain muuta konstia? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö teillä mitää pikku sorvaamoa joka tekis atlokin hinta oli muistaakseni 80€ tolle ja toimitus aika jotain kuukausia. Kato että jousi on kynnessä paikoillaan muuten on uusittava jos poikki.saa tiukattua kun pyöräyttää yhden kierroksen lisää. |
|
||||
|
||||
![]()
Kulkeehan tollanen pikku laakeriholkki postissa varmaan ihan näppärästi, eli mittoja vaan, ni eiköhän sellasen tekasu onnistu kohtuu hintaan.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tänään taas käytin vinssin osina ja se neulalaakeri oli ehyt ja mitoissaan, ei klappia mihinkään suuntaan. Antaa nyt toistaiseksi olla tuo paikallaan. Lainaus:
![]() Korjausta edelliseen senverran että onhan täälläkin kylällä nykyään metallipaja, on vaan senverran uus firma etten edellistä viestiä kirjoittaessa muistanu koko asiaa edes... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rangen keulalla ollu vuodesta 90 ja onse vaan ainoo oikee vinssi, (sähköisistä)
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITÄ MIES EI KOSKAAN SAISI SANOA | MäIte | Jokes | 2 | 05.04.2011 16:21 |
Ostetaan Räikkä Warn 12v | jonetzu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 10.12.2008 06:43 |
O:Räikkä Warn/osia | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.12.2007 14:04 |
Räikkä Warniin moottoria | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2007 20:40 |
Tuosta vois jo sanoa että on VOIMAA | piippu | Linkit | 2 | 05.10.2006 20:30 |