![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
************** Jussi ja Suzuki |
|
|||
|
|||
![]()
joo sen saa 49€ allstar merkillä on wilwoodin tekemä,katso tuolta tarjoukset.http://www.racersplace.fi/home.php
mä olen niitä 2kpl tuolta ostanut ne jarruputken kiinitys "nysät" tulee siihen mukaan vaikka ei kuvassa näykkään. tai korjaus toinen mulla noista on wilwood leimalla toinen allstar ja ne on täysin samoja. Edited by - jjtp on 10/06/2005 12:21:04 Edited by - jjtp on 10/06/2005 13:32:32 Edited by - jjtp on 10/06/2005 13:34:12 |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkistä. Ei sillä merkillä tai valmistajalla niin väliä kunhan toimii edes jotenkin. Suzuki kun ei ole radalle eikä ralliin
![]() Eteen olis siis tulossa volvon nelimäntäset atet, tehostaja ja pääsylkky mahdollisesti sierrasta, tuo sit säätimeks ja auki on enää ne takasatulat. ************** Jussi ja Suzuki |
|
|||
|
|||
![]()
Nostellaans tätäkin. Minkälainen se voortin säädin oikein on? Ruuvattava? Täytyisi ryhtyä metsästelemään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Saattaapi olla Teron nyybeilyä toi Taunuksen säädin, kysäses siltä...
Muistelin että se joskus höpisi tosta Tanarin säätimestä, ei o siis ruuvattava vaan kuristavaa mallia! EDIT:sori turha nosto, poistelen suoria mailto-osotteita... ____________________________ VAZ 2121 Niva SORONÓ Off-Road Team #1 Mansen Maasturi Club toveriniva(at)kotikone.fi Edited by - ToveriNiva on 20/01/2007 22:52:20 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hj 61 jarrupaineensäädin temppuilee | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 16.12.2011 11:56 |
pajeron jarrupaineensäädin | joiva | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.11.2006 23:47 |
O: Jarrupaineensäädin | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 10.03.2004 19:45 |