![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Niin tämä meikäläisenkin alpina on tuotu jo 2003 suomeen ja majaillut vuoden verran turun poliisinkin hoteissa ja nyt niin valitettavaa kuin se onkin niin kone ja laatikko saavat alkaa pyörittää mogin peltiperiä fj.n alla mutta toki jos tuohon 2000e.hen nyybi mulle toisen tuo niin toki ostan ,eli vieläkin yhteystietoja vailla olen...ja bi turbosta maksaisin jo aikalailla enämpi... ---4x4 Team Suokehrääjä---
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänne myös yksi kahden tonnin Alpina, O4O 8215396. Saa olla mikä malli tahansa, kunhan on aito, eikä mikään turkkilaisen normi-bemari-väärennös. Alpina on ollut vuodesta 1986 oma automerkki, ei siis mikään 316 malliin tilattava teippisarja.
Size [u]does</u> matter, Sisu A-45 Pieni on kaunista, Odes 400 ATV Uudet Sisu-sivut Uralin osia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
just joo kävin kareksella katsomassa e30 bmw mut patrolli tarttu hihaan! alpina oli siisti mut sääli kun ei vedä joka nurkasta.puhetta oli et kone ja laatikko pois ja loput myyntiin. OLISI OLLUT SIISTII NÄHDÄ OFF ALPINA
|
|
|||
|
|||
![]()
no perkele,jos saamaan aletaan niin mulle ja.Jos kahteentonniin 2000 saa vois kesäautoksi ottaa ja mielellään vetokoukulla niin voi antaa vaunulle kyytiä,tuolla se onnistuis ei oo mikään alitehoinen taunus.Että nyypi voi tilata laivalippuja näyttää halukkaita olevan sen verta paljon.T.PETROOL nyybinä
Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MYYTY BMW 325 touring, Alpina-replica MYYTY | armas | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 01.08.2007 17:47 |