![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Postia on laitettu Jundelle!!! Rahalla saa ja RANGElla pääsee!
|
|
|||
|
|||
![]()
Anonyyminä pitää kirjoittaa kun ei pääse (taaskaan) kirjautumaan sivuille.Sama teamleaderi kuitenkin vaan utelee josko vielä on eurotrialiin lähtijöitä jotka eivät ole alustavasti ilmoittaneet aikeistaan.Jos tällaisia on niin laittakaa s-postia osoitteeseen mika.finer@gmail.com
Norjan kisajärjestäjät pyysivät kuvan autosta+lyhyen selostuksen autosta ja autokunnasta eli sellaisen voisi raapustaa ja lähettää minulle 11.5. mennessä,tämä tiedoksi niille jotka olisivat lähdössä. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Muistutukseksi ja tiedoksi Eurotrialiin lähtijöille!!!
Norjan kisajärjestäjät pyysivät että he saisivat Eurotrialin käsiohjelmaan kaikkien osallistujien autosta kuvan ja lyhyen selostuksen autokunnasta ja autosta. Eli jos viitsitte raapustaa jonkinlaisen tarinan ja lähettää sen + kuvan autosta minulle,mika.finer@gmail.com, niin toimitan ne sitten etiäpäin. Toive olisi että saisin ne 11.5. mennessä,norjalaisten eräpäivä on 25. mutta jäisi meikäläiselle vähän pelivaraa jos... Jos nyt ei runosuoni kuki 11. päivään mennessä niin kuitenkin mahdollisimman nopeasti että saadaan kuvat&tarinat tuohon norjalaisten takarajaan mennessä perille. |
|
||||
|
||||
![]()
ok mina teidat yksimielinen::
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on laitettu postia Mikalle!
Rahalla saa ja RANGElla pääsee! |
|
|||
|
|||
![]()
Jos vielä Norjaan lähtijöitä on niin nyt alkaisi olemaan pikku hoppu ilmoittautumisen suhteen. Eli kerran vielä:ilmoittautumiskaavake löytyy eurotrial.no -sivuilta,sen täyttää ja lähettää minulle, mika.finer@gmail.com niin homma etenee.Ilmoittautumismaksu hoidetaan myös minun kauttani,tilinumeron saapi sitten henk.koht. kuka tarvii.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun kisat lähenee niin voiskohan tänne saada kuvia ja nimiä ketkä on lähössä ajamaan kilpaa ja millaisella kilpurilla?
|
|
||||
|
||||
![]()
Team V-Åtta ainaki yrittää päästä liikkeelle, mikäli Tuukka ja Ape saa uudistetun volvonsa ajoissa nippuun. Laivalippuja ei tosin ole varattu ja V-Åtta on ihan atomeina Tuukan tallissa, mutta tavoite on asetettu.
Ja kisareissun huoltoon, muona/juoma vastaaviks, kuuvaajiks ja kuljetukseen valittu Tuukan ja Apen lisäks: Tare Sinisalo Mika "Rolling Jeep" Uimonen ja sitte mää itte |
|
|||
|
|||
![]()
mitä mitä? V-åttakun kävikin varikolla ihan kauniisti, miks ihmeessä uutta pataa =) ja Tuukka se ajatteli jo lähteä Vuokattiinkin sillä =)
Tuukan kandeee varmaan laittaa samalla "tappokytkin käen ylettymille" Teemu & Tero lähtee sillä johon on hieman kattoon laitettu brittilippua |
![]() |
Luokat |
euro trial, trial |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
TRIAL KISAT 2008 | Tapahtumat | 0 | 25.09.2007 10:28 | |
Nordic Trial Norja | Junde | Tapahtumat | 28 | 17.09.2007 23:24 |
norja 24.4.2004 | Cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 07.04.2004 18:31 |