![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nissan Patrol x2, Nissan Bluebird, Nissan Laurel. Saatana mullahan on nissaneita 4 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Olen nyybin kanssa samalla ajatuslinjalla. Jos kauppahinnaksi maksetaan jotakin aivan pilkkahintaista ja maksajana on alan ammattilainen, voidaan se vetää oikeuteen ja saada korjaus sitä kautta sillä pääsääntöisesti tuotteesta on maksettava käypä hinta ja huomattavan mitätön korvaus ei ole laillisesti pitävä. En muista enkä tiedä mikä lain kohta on kyseessä mutta sellainen reilun pelin laki on olemassa. TT |
|
||||
|
||||
![]()
JAAHAS! Pitää varmaan soittaa tuonne Primacariin huomenna ja kysellä halpaa kohtuu uutta Golfia!!
"Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tässä tapauksessa mummo oli oikeesti heikompi mutta tiedän esim. tapauksen kuluttaja ei todellakaan ollut heikompi vaan sai asiansa hoidettua kotiin röyhkeästi valehtelemalla ja lakimiestä käyttämällä. Siinä tapauksessa totuudella ei ollut mitään arvoa, puistattaa vieläkin. Mutta tuskin mummolla on vaaraa hävitä kunhan vaan joku jeesaa ja vie asiaa eteenpäin. |
|
|||
|
|||
![]()
pitäs vissiin ite käydä vähän koulimassa sitä urpoa siellä,on varmaan sama tyyppi mikä yritti kaveria kusettaa vuos aikaa mutta eipäs onnistunut kun luuli muka meitä viisaampi olevansa ja puhui itsensä vielä pussiin....vittu mikä urpo.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys vaan kaikille asiaan osanottaneille.
Minä olen tuon alussa mainitun "mummon"poika ja olin mukana seuraavana päivänä mukana kun esitimme autoliikeen edustajalle jos hän voisi perua ko.kaupan. Mukanamme oli myös todistaja joka todisti myös poliisiasemalla, tehtyämme autoliikeen toiminnasta rikosilmoituksen,petos nimikkeellä. Autoliikkeen käytös oli mielestäni sikamaista. jos he olisivat minua huijanneet olisi ehkä niellyt typeryyteni mutta vanhusten tällainen hyväksikäyttäminen ei mene minun oikeustajuuni.Ei ne eläkkeet niin isoja kuitenkaan ole. Myönnän hölmöyteni että päästin äitini(+todistajan) yksin koska uskoin että ei tällaisia jobbareite enää olisi olemassa,virheistä oppii,kantapään kautta. asia jatkuu Helsingin Kuluttajariita lautakunnassa. Terv JM Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
äkkiä rupiaa sana kiertää vaikka en tunne enkä tiiä asian omaisia en astu kyseiseen liikkeeseen eikä varmaan mene tututkaan kun kuulee asiasta
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||