![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
ja kuka on sanonut, että haluan kultakaivosta löytaa uaz osista... sorry
|
|
|||
|
|||
![]()
ussrcars.fi kappale hinta portaali akselille on 2500EUR, eli pari on 5000 eur.
työ´n hinta oli 2000eur pari (etu ja taka akseli), eli 2,5 kertaa halvempi koko paketi, mitäs sanot -MAKE- ??????? Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
nonnii poijaat
ottakaas ny rauhallisesti...make vain totesi jotta millä rahalla esim pietarista saa ja niin eespäin..eestissä todellakin kalliimmat hinnat koska joku ottaa jo osansa ja ehkä verojakin maksanu... joku ostaa usssrcarsilta( RAHAMIES) ja joku ehkä "työ:ltä" ja sithän voi ostaa tai olla ostamatta ihan mistä vaan...pietari tosin erittäin hyvä vaihtoehto seikkailuineen.....ulyanovskia(tehdas) ei voita mikään...tosin tarvii ostaa vähän enempi kerralla mut hinnat...ohlalaa ja varata vähä perskeleesti aikaa visiittiin... tästäkin voi ottaa palkokasvin nenään jos siltä tuntuu,......silti musta osien hinnat olis hyvä pysyä kaukana länsiroinan hinnoista... pajatonttu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lopetan tämän hintojen vatvomisen tähän. Ostakaa ja myykää ihan rauhassa mitäs tykkäätte ja millä hintaa tykkäätte. Minä hommaan jatkossakin osani sieltä mistä edullisimmin saa. --Teknik, sano ryssä kun saranan näki.-- Kuvia matkan varrelta |
|
|||
|
|||
![]()
apua, mun salasana hävis lopullisesti.... (olen työ) ja kiitos teille, jätketaan vaan.
Eli 2000 eur portaaliakselin pari on vieläkin myynissä, onhan see kallista, mutta halvemalla ei tälla hetkellä et saa uusia mistä. Tottakai käytettut saa jostain halvemalla. Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porttaali kysymys | R-500 | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 17.03.2013 20:33 |
porttaali hj | titanix | Maasturiprojektit | 106 | 02.03.2009 21:18 |
Porttaali patikka | swamber | Maasturiprojektit | 2 | 04.06.2007 21:21 |
Porttaali akselit. | jussi83 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.02.2007 12:10 |
porttaali | kävikökipiäää | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.01.2007 17:35 |