![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Joo vapaaehtoista, ja saisitko Jouni laitettua sellaiseen muotoon että siitä voisi tulostaa listan mukaansa autoon kun tietä olevansa lähdössä jonnekin mistä paluu ei aina ole niin varmaa.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Hienoa Offroadjouni ! Laita vaan jokin oma sivu tai mitä vaan missä pystyy vain lisäämään ne tärkeimmät asiat eikä mitään turhaa sillä sittenkun sekin lista ylittää ilmoittautuneissa numeron sata niin suolla ollaan ja vaikeuksia tiedossa. Sopiiko että mä jätän tämän asian tästä eteenpäin sinun hoitoosi. Ja Dear Folks...odottakaa kunnes Jouni kehittää tähän jouhean ratkaisun niin listautukaa sinne sekä jo ilmoittautuneet että uudet tulokkaat kiitos ! Sorry vaan että niin moni maksoi tekstarimaksuja turhasta mutta muistan minäkin tämän Pääsiäisen kun puhelin viestiä lykkäsi yötä päivää...tavataan muissa jutuissa.
|
|
|||
|
|||
![]()
älkää nyt enää minulle tietojanne laittako...odottakaa kun Jouni saa jotain aikaan...ei minulla ole tätä mahdollisuutta hoitaa vaikka niin tuli luvattuakin tuossa alussa kun en arvannut että niin monet olis rinkiin tulossa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän tuosta tietysti voitais sellanen köyhänmiehen versio tehdä näin alkuun. Helppohan olis tietty joku ilmoittautumisformi tehdä, mutta laitetaan emaililla kuitenkin. Eli jos pistätte mulle sähköpostiin tiedot:
-Nimi -PS.COM -nimimerkki (jos sellainen on) -Puhelinnumero -Sähköposti -Paikkakunta -Kalusto (auto, lukot, vinssi, tunkki yms.) -Kommentti (Voi olla esim. "Viikonloppuisin Hämeenlinnassa, viikolla Helsingissä" tai jotain muuta lisäinfoa) Ja pistäkää ne tuollain järjestyksessä, niin mun on helppo laittaa ne listalle. Listan saa vain jos oma nimi löytyy siltä, eli sitä ei laitetaan ihan julkiseen jakoon ollenkaan. Jos tulee katumapäälle, niin nimensä saa pois kunhan vaan ilmoittaa siitä mulle. Ja mun osoite on jouni <piste> ilomaki <at> kolumbus <piste> fi , ei muuta kun postia laatikkoon! /* Life Begins at 35" */ |
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja vielä, eli älkää sitten tuohon sähköpostiosoitteeseen muuta mailia laittako kun noi ilmottautumiset...
/* Life Begins at 35" */ |
|
|||
|
|||
![]()
on se hyvä että löytyy yhteis henkee hiano ontämä harrastus
päin helvettiä menee,mutta menköön |
|
||||
|
||||
![]()
En ollu tätä ennen hokannu, vieläkö homma on ajan tasalla? Etten turhaan Jounille tietoja laita.
Miesten lelut on kookkaita. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Neidit jumissa? | Timo_L | Linkit | 2 | 22.11.2006 15:36 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Nelikko jumissa BJ:ssä | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.11.2005 17:28 |
konepeitto jumissa | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 25.04.2003 11:29 |