Nyt kun selvisi, että Laatokan ympäriajossa on myös proto -luokka niin sinne voisi olla suomestakin lähtijöitä (ainakin pari protoautoa+ huoltoauto). Osallistumismaksukin on laskenut (poiketen esitteen tiedoista) eli lysti maksaa 270 USD (autokunta) + huoltoauto 125 USD (niin paljon porukkaa kuin mahtuu järkevästi mukaan), jos maksaa 31.3 mennessä. Pietarin kerhon kanssa on sovittu, että ulkomaalaisilta riittää kun maksaa puolet nyt ja puolet paikan päällä. Olen itse menossa Pietariin huhtikuussa ja tuntui riittävän jos tuosta osallistumismaksusta tuo puolet silloin mukanaan niin homma ok. Samalla voi täyttää ilmoittautumis-kaavakkeetkin.
Olen itse ajatellut tehdä matkan Pietariin joko Tallinkin tai Silja Linen laivalla, niin ei tarvitsisi ajaa Vaalimaan kautta. Ja tuo risteilykin voi olla intresantti hmmm. .... Yöpymiseen Pietarissa voi varata sellaisen 100 euria (kahden hengen huone). Ladoga 2004 startti on Pietarista ja jos on katsonut esim. viime vuoden videoita niin lähtöseremoniat ja palkitsemis -seremoniat niin jo ne on pelkästään vähän eri luokkaa kuin meillä.
Eli esim. viime vuonna oli aukiolle kerääntynyt sellaiset 20.000 katsojaa ja meiinki sen mukaista.
Pietarin Off Road -kerhon sivuilta löytyy erittäin hyvät tiedot engelski kielellä.
http://www.offroad.spb.ru/english_ve...adoga_all.php3
Jos suomesta on halukkaita lähtijöitä ko. kisaan tms. huoltoautoon niin asiasta voi soittaa allekirjoittaneelle 050-324 1213 tai meilata
ari.myllyla@nordea.com
ps. Hiltunen osoite hukku, kun kyselit niitä russia nauhoja....