![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() kyllä muistelen että lj: kohdalla olis ollut poikkeus maksut kallistuu kait niitä paku lj:tä on mällätty oikein urakalla ja maksut siten noussu? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla (HJ61) laski liikennevakuutus, mutta osakasko nousi. Yhteenlaskettuna vakuutusmaksu laski, vaikka en nyt muista paljonko.
Edited by - Homer on 25/01/2005 00:14:00 |
|
|||
|
|||
![]()
mites vakuutusyhtiöt tulkitsevat tuota huolto-autoa, onko se heidän silmissään pakettiauto, henkilöauto vai mikä? Ja onkohan huolto-autolla alemmat vakuutusmaksut henkilöautoihin verrattuna pakettiautojen tapaan vai onkohan tiedossa nousua maksuun. Kyseessä pajero, joka muuttuu huoltoautoksi perjantaina.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Itse rekisteröin hj61 huoltoautoksi ja siihen tarvittiin viilapenkki, pakki ja takapenkit pois. vero tippui 800€ 120 euroon. noh. eilen tuli sitten lappu konttorilta et autoa ei saa käyttää muuhun kuin huoltoajoon.
|
|
|||
|
|||
![]()
itse rekisteröin hj61 huoltoautoksi ja siihen tarvittiin viilapenkki, pakki ja penkit pois. vero tippui 800€ - 120 euroon. noh... eilen tuli konttorilta semmonen lappu missä oli mukana uusi rekisteriote..
"viranomaisten antaman tarkennetun ohjeen mukaan huoltoautojen erikoisehtoihin lisätään auton käyttöä koskeva rajoitus, ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu auto." Elämä on! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
City Offari |
|
||||
|
||||
![]()
kaikki ajo liittyy huoltoon jollain tavoin ainakin mulla mut jos tulee kiistaa niin tarttee vaihtaa bensa moottori eli 302cid sen saa ainakin leimattua tilavuuden puitteissa eli odottellaan päätöksiä .
"näin se homma etenee" |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maasturista->Pakettiauto | Janzku | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 29.04.2007 17:03 |
M: LJ-70 -91 huoltoauto | O/M/V Ajoneuvot | 22 | 05.02.2006 19:03 | |
Maasturista traktoriksi | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.10.2005 22:13 |
M: LJ HUOLTOAUTO | toytoy | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 13:03 |
Alennetun autoveron maasturista pakuksi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 01.04.2004 18:38 |