![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt sekin on selvinnyt... Avovaimo halus vaan lapsen mutta ei miestä...Mä en ole edes nähnyt Poikaani. Mä olin uhri siihen ... Kyllä tää koitteleet... mä jäin taas yksin... Yritän tässä koossa vaan pysyä.
Eikun tallille hitsaamaan.... Silläkin palaan kiinni..... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.pohojanmaanoffroad.fi/ |
|
||||
|
||||
![]()
Sydämmelliset onnittelut myös täältä!!
t:sami |
|
|||
|
|||
![]()
Onnittelut pötkölle
![]() _______________________________________________ Citymaasturi Toyota Land-Cruiser HJ-60, Old Man Emu, Kumho MT 33x12.50R15 Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
Onnittelut täältä myös
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Voimia vaan offipetelle, eikös sillä tullut vielä tallin kattokon alas ja harrastepelit ja kaikki jäi alle. Nyt vielä sen eukko hylkäs sen täysin...
Voimia... ei tää tähän kaadu... Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos kiitos tukemisesta. Juu tosiaa tallin katto tuli alas siis viimme talvena, ja siinä meni uutta ja vanhaa tarvaraa paljon, tässä yritä pysyä nyt koossa, ja järjestää ajopäivää... vaikka mieli on maassa... Viimme vuonna oli tähtäys suzukilla Talmaan, ja kaikki meni pieleen.. nyt taas näyttää siltä että mistään ei tule mitään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaksele Offi-Pete vaikka varmaan on elämä rankkaa tällä hetkellä,olen hengessä mukana ja toivon sinulle vielä valoisiakin päiviä!
![]() ![]() ![]() Paha paikka...sinne! Edited by - PIKKUMYY on 08/03/2007 21:57:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Voimia sinulle offipete, kyllä se elämä joskus potkii saapas jalassa, mutta yritä kestää olemme hengessä tukenasi
![]() ***************** Sisältä siisti ja startista käyntiin ***************** |
|
|||
|
|||
![]()
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=25360
Muistutetaan viimmetalven kattoromahdusta. Siihenkin pitäsi rakentaan uusi talli yms.. kaikki on kesken. |
|
||||
|
||||
![]()
Älä välitä Offipete niin on meilläkin projekteja kesken.Ei olla saatu talliakaan aikaiseksi,vaikka puhetta on ollut.Ei riitä päivät vaikka kuinka yrittäis eikä aina ole inspiraatiotakaan.Kunhan taas herätään tästä talvihorroksesta niin eiköhän taas piristytä!
![]() Paha paikka...sinne! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Raumalta harrastajia? | rulppa | Chit-Chat | 4 | 10.11.2006 08:59 |
Heinolan seudun harrastajia? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.02.2006 16:29 |
OFFI HARRASTAJIA RAAHESSA? | mato | Tapahtumat | 8 | 09.06.2005 09:22 |
Suomen Formula Off Road kalusto lisääntyy. | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 09.11.2004 19:54 |
Harrastajia Salon suunnalla | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.09.2003 09:04 |