![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Loppujen lopuksi mulle tuli kierteet etteen niin pääsi tuosta ongelmasta.
On mulla kyl highsteer varret ja ifs simpukkaki siellä. Pakettia ei oo vielä katastettu mut jos ens vuonna sais leiman. Tämä se oli alunperinkin mulla tarkotus tehä niin kai se on sitä suositeltava :-). |
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukaan koskaan taivuttanut sitä ohjausvänkyrää tuommoisessa tapauksessa kun tossa yllä? Ja onko kellään koskaan katkennut se varsi, taivutettuna tai vakionakaan? Onko kokemuksia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Oon kuullu yhestä hiluksista josta se katkes, mut sitä oli hitsattu.
Meilläki oli vähän aikaa hitsattu varsi, sitte saatiin Paulilta tietää et se voi katketa niin vaihettiin ensi tilassa pois viritys. Käytiin me ajelemassa hesan reissu hyvillä mielin ku ei osattu pelätä katkeamista. |
|
||||
|
||||
![]()
Tossa nettiä selaillessa kattelin, että jenkkilän pojat nuita aika rohkeasti taivuttelee ja hitsailee ilman suurempia ongelmia. Pitäis kuulemma olla valuterästä, eikä valurautaa, joten kestää paremmin taivutusta ja hitsausta. Eikä tuossa mun tapauksessa tuota tarvi taivuttaa ylös päin kuin pari senttiä, joten kun koko varren päästää pillillä punaiseksi ja varovasti taivuttaa koko matkalta niin ei luulisi varren sen kummemmin heikkenevän. Mene sitten ja tiedä!
Muuta vaihtoehtoa tuohon taivutuksen lisäksi en keksi kuin highsteer- sarjan, ja se on opiskelijan käyttöautoon tässä vaiheessa vähän turhan suuri hankinta. Netistä ei korkeampaa ohjausvartta tuon vakion paikalle löytynyt vaikka kuinka koitti hakea. Koko Suomenmaa on täynnä korotettuja hiluxeja, joissa ei tod.näk. puolissakaan ole highsteeriä, niin mikähän vaihtoehto jää jäljelle jota porukka sitten yleensä käyttää ![]()
- Toyota Hilux LN65 -88 ja Yamaha WR250F -01 - Life is an ON/OFF switch and it's ON when the front wheel doesn't touch the ground Ingman saa maidon maistumaan, Toyota raudan ruostumaan Viimeksi muokannut Jopo_ : 06.06.2010 13:10 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ kysymys | elhapero | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.03.2008 23:22 |
Amerikan mallia autojen korottamisesta | RJ70 | Linkit | 9 | 30.04.2007 13:33 |
Maasturin korottamisesta.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.09.2006 21:28 |
Hiluxin korottamisesta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.04.2006 12:28 | |
Hiluxin lohkolämppäri kysymys | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 24.01.2006 12:31 |