![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mun vitaraa korotettu korilta 50mm ja katsastus mies vaati vaan kattia ja 31" gummit pois.. En kyllä tiedä että, oliko herra katsastustirehtööri juuri saanut eukolta vai oliko peräti "normaali" ihminen..;o) "mitäs pienistä kun ei isoistakaan"
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nyt on "korotettu" vitaraa, hehh.. no ei vaiskaa.. laitoin 235/75/15 gummit ja niillä tuli noin kolme senttiä lisää
hiphei... tästä se lähtee.Jotain pientä suunnittelen ehkä vielä jossain vaiheessa jousilla, mutta katsotaan... --- jamppa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eikö totta... <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ-40 korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 31.03.2008 13:15 | |
| M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" | rocky4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.04.2007 18:07 |
| pajeron korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.04.2006 21:32 | |
| BJ-40 korin korottaminen? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.03.2006 20:55 |
| Korottaminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.07.2005 11:32 | |