![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Jaa että on se meno pullamaista kuten topicin aloittaja kirjoitti. Hän lienee niitä joka ei omista Vetteä eikä ole ajanutkaan. Kyllä totuus on se ettei Vetten alusta ole huono vakionakaan. Kapeaa ja kuppasta kantatietä voi posotella yli 2 sataa eikä rattia tarvi puristaa kaksinkäsin. C4 + softride + Z07 brake + ABS
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Paljon enemmän mua kummastuttaa se, kun laitetaan siihen vapaastihengittävään 1,äkäiseen "teinipirssiin" kaikki mahdolliset "muka"-viri palikat joilla saadan riivattua ne viimeisetkin aasit sieltä kampiakselin päästä, vedetään rälläkällä 50mm jousista pois ja ostetaan 18" alut, ajellaan kylillä kuin puolijauhoiset ja kehuskellan mahtavia ajo-ominaisuuksia. Tämä oli aika raaka esimerkki, eikä kenenkään pidä ottaa henkilökohtaisesti, mutta niin se vain tuntuu monesti olevan ja autossa on ajo-ominaisuuksia yhtä paljon kuin sahapukissa! HUVITTAVAA!
MikkoM |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kaikki synny varakkaiden vanhempien perheeseen. Kun itse olin 18v eka autoni oli Corolla 1200 '76 ja maksoi 4500 mk jotka tienasin kesätöillä. Nykyään ajan Vettellä ja se kuten kaikki muutkin koslat on maksettu omasta selkänahasta. 18 vuotiaana hyvä kun riitti rahat edes bensaan. Ei siinä kyllä Corollaa viritelty. Hyvä että oli edes varaa ajaa! Kyllä nyt nauttii ajamisesta kun on kaikki itse ansaittua. Turha tulla sanomaan että oletko saanut perinnön vai harrastatko vilppiä. Mammanpojat pysykööt isin lompakolla. En tarkoita sua Mikko. T. Chevy vuodesta '96
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Mullaki on odotettavissa perinnöksi korkeintaan velat! Käyttöautona mulla on 82´kadetti ruosteisilla peltivanteilla ja moni tuttu on nauranut suunnilleen päin naama että miten vitsit ajaa tuollaisella, mutta mulle riittää työmatkalle 4-rengasta,moottori ja lämminhytti. Joka sentin saan Vetteen tienata omalla työllä, ja siihen maksuun menee vielä muutama vuosi. Voi olla et seuraava mahdollisuus ostoon tulisi 30v. kuluttua eikä silloin varmaan tällaisilla saisi edes ajaa. Tiedän muutaman jotka ovat saanut isiltä bemarin ja viikon sisällä on alu spoileria ym. ym. ja ajellaan luu pihalla,en kadehdi mutta panee ihmettelemään, minua ei kiinnosta ajaa luu pihalla eikä soittaa poppia kylillä lasit auki, ajelen mieluummin rauhallisesti ja arvokkaasti! Isä ei varmasti anna rahaa vetteen, eikä kyllä muuhunkaan, mutta onneks on työ!
-Unelmista Totta- -´85 Corvette- MikkoM |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|