Jep, mulla 3" putki yhdellä läpivirtaavalla Simonsilla ja putki ulos takarenkaan edestä. Normaaliajossa ei kuulu mitään muuta sisälle, kuin kiihdytettäessä oikein vieno turbon vislaus. Kun sitten hapettaa, niin silloin tietää, että tilavuutta on enemmän kuin parissa perheautossa..... Pakko välillä kiihdyttää ikkuna auki

"Misä käytit penkisä, pitäs tuo oma rotteloki käyttää penkisä.
Taisin nähä sun autos tuosa junnilanmäellä ku ajelin sielä päin. Tuosa ois tallisa 1hd-t kone purettuna ku siitä meni 1 kiertokangen laakerit päälleikkäin ja jonka jälkeen mutkarauta ylsi männän kans kosketuksiin. Kannattaa tarkkailla ölijyn paineita, on vissiin tyyppivika, luultavasti laakerit mättää. Noihin on kuulemma tehty alapäähän pulttien ja laakereiden vaihtoa könttähinnalla toyotalla."
Swamberille: Kalajoella on edullinen dynopaikka ja kaveri osaa säätääkin. Kaverilla on 200hv 1,6TD VW Caddy..... Osaa hommansa - suosittelen. Olen jo kolmesti käynyt ja se on muutaman kympin kerta vaikka vetoja aina sen toista kymmentä...
Jos näkemäsi Hodari oli valkoinen, niin oli varmaankin minun autoni.
Ei tule muuten ongelmaa kiertokangen laakereista, kun ostat TimoP:ltä paremmat laakerit. Itse ostin ja vaihdoin(nätti homma). Vanhat oli aivan hirveässä kunnossa. Täynnä painaumia ja läiskiä ja suuressa osassa lähtenyt laakeripinnoitetta pois isoja paloja. Ei silti kuulunut käynnissä ja paineet oli vielä kunnossa - mutta ei olisi ollut kauaa...
Nyt kone kestää - kiitos Timop:lle hyvistä ja edullisista laakereista ja tiedoista...
Laita Swamber YV:nä puhelinnumeroasi, osoitetta yms.... niin turistaan nokakkain, kun kulmilla asutaan. Siinähän Junnilanmäellä minä turaan romujani....