![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Omat kamat menee offroadin osalta verotukseen, mutta auto on tosin firman kalustossa ja sitä myös käytetään työn puolesta maastossa möyrimiseen. sitähän voi jokainen miettiä, miten se harmaiden renkaiden hinta on edullisempi, 22% alvia pois valoisista renkaista niin usein ollaankin jo lähes samassa Note! This message was posted anonymously!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
<center>NÖY BÄNIK</center> |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
kyllä offivaruste on toiminut minun osaltani aina mallikelpoisesti ja homma toimii.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei mulla ole oikeasti muuta asiaa kuin että offivarusteessa on hyvä asiakaspalvelu.
ennemmin ostan offivarusteesta jopa vähän kalliimmalla kuin eräistä muista liikkeistä joissa myyjät eivät tunnu tietävän itsekään mitä myyvät. ei offivaruste kuitenkaan mikään kallis paikka ole, mielestäni ainakin renkaiden suhteen top 3 edullisin paikka Edited by - VonLeka on 03/06/2006 17:39:32 |
|
|||
|
|||
![]()
En ole itse offivarusteessa asioinut, mutta pari kertaa soittanut. Ihan asiallista palvelua ollut, kiitos siitä.
Se täytyy sanoa, että tämän keskustelun pohjalta olen tullut siihen käsitykseen, että offivarusteen sponsorointi on ollut aika "avokätistä". Ottaen huomioon tapahtumien medianäkyvyyden (ai minkä?) ja muutenkin alan arvostuksen. Ei ihme jos semmonen alkaa jossain vaiheessa tökkiä vastaan. Muttä tää oli tosiaan vaan mun käsitys, varsinaista teitoa mulla ei oo... HAMMERPOWER RULES! |
|
|||
|
|||
![]()
Muutamia kertoja offissa asioinneena en voi muutakun sanoa että palvelu on pelannut erinomaisesti jopa paremmin... Esim vinssin osien kanssa...
Mutta kun kilpailu alalla kovenee ja tarjonta lisääntyy ja jopa ostaminen rajojen ulkopuolelta on naurettavan helppoa niin jossain pitää säästää tokkopa tuo offikaman myynti mikään kultakaivos on?! Niin ja kun hintoja ei voi nostaa niin karsitaan kuluissa! Eikö silloin ole järkevää vähentää sponsorointia? Jonka tuotto on vähän niin ja näin? Tämä tietysti on sääli niitä kilpailuja kohti jotka siitä kärsivät ja joutuvat keksimään muita keinoja pudjetin paikkaamiseen. Olen henkilö kohtaisestikkin ostanut rajojen ulkopuolelta tavaraa paljonkin lähinnä sellaista mitä ei täältä suoraan saa mutta kyllä säästö niissä on aika pientä. Esim kyllä uudet renkaat mitä loppu kesästä tulen hankkimaan tulee offivarusteesta vaikka ne kivasti vois saksasta tilata suoraan kotiovelle.(jopa firman nimellä) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offivaruste muuttaa - toimituksissa katkoksia. | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 01.01.2007 19:39 |
Offivaruste palanut? | -juhani- | Chit-Chat | 21 | 23.03.2006 15:58 |
Offivaruste telkkarissa... | jjjlaunonen | Chit-Chat | 5 | 01.11.2005 20:55 |
Onko offivaruste vielä olemassa? | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.05.2005 07:33 |
Offivaruste.com on auki! | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 08.11.2003 19:33 |