![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Viellä vähän tuosta koneen vaihdosta? (suzuki)Elikkä koitin nyt kyllä käyttää tota söörssii - ja löytyihän sieltä paljonkin juttua asiasta, mutta vähän jäi nyt viellä epäselvää. Se mitä sain sieltä selville on että jos haluaa vaihtaa koneen isompaan on jarrut päivitettävä eli: -Eteen levyt -Jarru tehostaja on masennettava No niin. Nyt mä olen saanut tehostajan masennettua, ja levyt eteen - ni onko enään mitään esteitä että saisin laittaa 1.6l sierran automaagi yhdistelmän, ja vietyä leimasedälle? (kun siellä oli juttua jostain maahantuojan todistuksista yms.) Sorry että mulle täytyy vääntää rautalangasta ennen ku menee jakeluun Jos ei mee... ni haetaan vauhtia
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:Suzuki 1.3 koneen kansi ja virranjakaja | anracing | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 01.02.2008 16:23 |
suzukin koneen vaihdosta | kowalski | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2006 10:41 |
O: 8" vanteet suzuki samuraihin vähän levittävät | finvalp | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 30.05.2006 22:24 |
M: Suzuki G13BA koneen 1-pisteruisku | MrShit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 29.05.2006 22:27 |
Suzuki ja koneen vaihto | jyenin | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.01.2005 08:30 |