![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Moppe90 puhuu todella asiaa. On myös valitettavaa, että Vette on turhan monen ulottuvilla. On se pahasti sanottu mut on valitettavasti totta. Mun kiituri kuluttaa kaupungis kesäl 19l/100km, joten mitähän se kuluttaa talvella
![]() Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Vai on ne Vettet halpoja. Ite maksoin 36000 ekeä eikä se ollut mun mielestä halpa. Eikä tätä vuosimallia ole kuin alle 5 kpl suomessa. Panin kuitenkin talvirenkaat alle ja ajelen päivittäin. Eipä tarvi miettiä että milloin se kevät saapuu kun on rauta pihassa ja vääntää vaan avaimesta ja painuu baanalle. Kiva katsella kun tiellä tulee vastaan Vettemiehiä "Nissanin" puikoissa. Niillä sojottaa silmät 2 senttiä irti päästä kun kaasutan ohi ja ne ajattelee että perkele kun olis Vette alla saat..ana.
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
"Niillä sojottaa silmät 2 senttiä irti päästä kun kaasutan ohi ja ne ajattelee että perkele kun olis Vette alla saat..ana."
siis ajattelee että perkele ku taas joku hullu pilaa harvinaisen vuosimallin talviajolla saat...ana! Hankkis vaikka ladan talveksi jos ei ole varaa kahteen kunnolliseen autoon. Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos viimeinkin rohkealle harrastajalle, että uskalsi paljastaa vettensä kulutuksen. Onpa ajat muuttuneet siitä kun olin itse jenkkiharrastaja. Oltiin avoimia ja jaettiin tekniikkavinkit ym. tällä palstalla vaikuttavat olevan hyvin pikkusieluja(eivät kaikki) mustasukkaisia tiedonjyväsiä kohtaan. Tosi harrastaja ajaa mielestäni ympäri vuoden, se kertoo miksi harrastus(auto) on hankittu, ajamista varten oloista riippumatta. Ne ketkä puhuvat talviraiskauksesta taitavat olla vain huolissaan siitä ainoasta seikasta jonka vuoksi saavat naisia eli kalun jatkeestaan.
--pekka perusinsinööri-- --entinen chevy harrastaja nykyinen bemaristi-- Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
No tämä on nyt taas mennyt sellaiseksi juupas eipäs väittelyksi. Jos joku haluaa ajaa vetellä talvella ja joku toinen ei niin eikös se ole ko. henkilöiden oma asia eikä muille kuulu.
Itse en aja omalla vetellä talvella, koska parempiakin talviautoja on olemassa. Talvella voi myöskin sitten laittaa veten viimeisen päälle kuntoon seuraavaa kesää varten jolloin voi vain keskittyä ajamiseen. Ja myöskin rahaa säästyy esim. bensankulutuksen muodossa, kun tojota syö vahemmän. Mutta kuten sanoin se on jokaisen oma asia miten vetellä ajaa. Jos joku talvella ajaa vetellä tojotastani ohi niin ajattelen, että onpas siinä rohkea ja intomielinen (positiivisesti ![]() Eikös vetteharrastajien pitäisi pitää yhtä eikä tapella siitä kuka on paras vettemies... miettikääpä sitä... Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Todettakoon tähän väliin et joillekin Vette on kesäharrastus, joillekin käyttökalu ja jotku niitä keräilevätkin. Meitä on moneksi ja kuten vanha sanontakin sanoo et saahan sitä pi..ua peltivanteillakin, nääs. Eihän siinä mitään jos talvella ajelee, jokaisen oma asiahan se on ja jos on kyseessä ainoo kulkupeli niin pakkohan sillä on ajaa, totta kyllä et Vette on lämmin talvella, lämppärin kenno on suurempi ku monessa riisikupissa syyläri. Joten ei muuta ku hanaa ja tielläpysymisen iloa!
Nimim. Taivas vain kattona. Corvette Convertible -90 Mondeo Stw V6 -98 |
|
|||
|
|||
![]()
"Ne ketkä puhuvat talviraiskauksesta taitavat olla vain huolissaan siitä ainoasta seikasta jonka vuoksi saavat naisia eli kalun jatkeestaan."
Ettei vaan olis niin että toisten on pakko ajaa läpi vuoden jotta saavat p....a talvisinkin. "--entinen chevy harrastaja nykyinen bemaristi--" no yllätys Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaa tähän väliin miten saan pois Corvetten mittaritaulut skannaukseen. Autossa ei ole digitaalinäyttöä kuin osittain, keskellä. Onko jotain koukkuja odotettavissa. Asiakas tuntuu olevan aika tarkka, joten en uskalla hajottaa mittareita : (
Kiitos kaikesta infosta! Projektin saanut Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
hahahahaha bemaristi hahahhahahaha ei perkele
|
|||
|
|||
![]()
Mää kyl ajan Vettel ympäri vuoden vaikka on toinenkin auto (BMW diesel) Oon ajanu kohta 8 vuotta jenkil kesät talvet ja paremmas kunnos on pysyny kuin jos olis seisottanu puolet ajasta. Hyvä kuntohan vaatii vaan kunnon huoltoa ja paljon työtä ja tottakai myös paalua, mutta mää käyn töissä sitä varten et mulla on paalua. Moni Vette jolla ajetaan vain kesällä on huonossa kunnossa koska omistajalla ei tuu huollettua kunnolla, rahanpuute, tietämättömyys, osaamattomuus jne. Ei se talviseisonnassa oleva ole välttämättä hyvässä kunnossa. Seisotus on pahasta. Oleppa ite vaikka kuukaus punkassa liikkumatta niin kyllä sitä menee huonoon kuntoon. Nii et eiku hanaa vaan! PS. Vetteen tulee kilsoja yhtä paljon kuin Diisseliin. Jee jee Jenkkimies.
|
|||
|
|||
![]()
Edelleen pikkupojat jaksaa tapella. Huoh. Tapelkaa pois, itse en tätä threadia jaksa enää lukea...
Fakta on, että se auto ei siitä hajoa ajettiin sillä talvella tai ei, jos sitä vain jaksetaan pitää kunnossa. Jos ei talvella aja niin kannattaa parin viikon välein käyttää autoa jonkun aikaa ja vaikka ajella tallissa eestaas. Prkl, kun ihmiset jaksaa tapella tyhmistä asioista eikä voida asiallisesti keskustella... Taitaa vette olla munanjatke kaikille niille jotka asiasta mainitsee... hups... ![]() Note! This message was posted anonymously! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
33'' L-200 alle | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2008 19:38 | |
Mudzillat alle | blazoffer | Chit-Chat | 5 | 28.03.2007 06:53 |
O: Mini vm.alle 77 | Taisto | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.01.2007 12:37 |
Wranglerii alle? | jason | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.12.2005 19:07 |
M: talvinakit (munkeista ei voitane puhua..) | Ojizzz | O/M/V Muut | 0 | 30.07.2003 07:50 |