![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Teet niinku mää tein, upotat ne koriin. Kyseessä siis nuo pyöreet. JARRU/VILKKU/PARKKI. Biltemasta, ja olivat vissii huiman 20€/kpl. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Tuollasii mä kans kattelin, täytyy vähä miettii.
|
|
|
|||
|
|||
|
Itse en osta enää yksiäkään noita takavaloja. Mulla oli 4kpl suzukin perässä ja alle puoleen vuoteen kaikissa vikaa mm. ledejä palanu ja vilkku välillä miten sattuu. Vesi upotusta ei kestä, hörppää vettä.
Tiiä sitten jos ois tajunnu sillo suoriltaan vetästä liimat noihi lampun saumoihin nii oisko kestäny pitempään.. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä tietää!
|
|
|
||||
|
||||
|
Meirän frouvan BJ ssäpä on tuommoset, vaan en millään muista mistä mä ne tilasin ...
http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=86007 Hyvin on kestäneet, kaikki toimii aina vaan
|
|||
|
|||
|
Mää laitoin Willykseen myös nuo bilteman valot, mutta puskuriin upotettuna.
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=149627 |
|
|
||||
|
||||
|
Pekan tyyliset valot ois kyllä helppo asentaa siististi! Erikoistekniikka näyttää ainakin myyvän. Myyvät myös noita mitä puuilon valoja linkkasin ja on niissä parkit.
Seppohovi on kyllä jaksanu nakertaa siististi nuo valot! Hieno puskuri muutenkin! Nyt tekis mieli laittaa magneetti valot ja sähköt koukun töpselistä... ![]() Meinaa nii vituttaa, tänää painin etuovien kanssa ja ei jumalauta... Ei niistä hyvä tule, ainakaa kuskin ovesta. En viitti ees laittaa kuvaa. Veteli iha pirusti, saa nähä saako siitä ees tyydyttävää. Jännityksellä odotan meneekö se edes kiinni.... Jos jollain on ovi jumppa tiedos ja haluu suht siistin, hommatkaa iha suosiolla nuo korjauspellit.....
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...8&highlight=fj |
|
|
||||
|
||||
|
Jos toi jää noin kippuraan toi jousi kun laitteet on kasassa ja kaikki paino kyydissä, niin jää tuo riipuke vähän huonoon asentoon. Jos onnistuu kohtuudella, niin riipukkeelle vois tehä lisää kiinnitysreikiä nykyisen etupuolelle. Samanverran kuin on nyt olis kallellaan eteenpäin niin ois aika hyvä.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Virrat oon säätäny niin että ihan ei pystyis yhtä mittaa hitsaamaan ilman et sulaa läpi, sit ku oon saanu hyvät isot säädöt niin oon kääntäny inasen "hyvistä säädöistä" lankaa pienemmälle. Tulee bonuksena paljon matalempi sauma helpompi hioo ja se sauma tulee samalla kertaa sinne takapuolellekkin niin ei jää sinnekkään mitää rakoa. Niin ja kaasut suurelle varsinki jos on hiilaripullo nii se heppi pysyy kylmempänä. Ja tosiaan en oo mikään oikea peltiseppä, nää on ihan omia kokeilujen tuloksia että omalla vastuulla
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
||||
|
||||
|
Tuon oven hitsasin kuvailemallasi tavalla, mut mä tein sen vähä tyhmästi, enkä antanu tarpeeks jäähtyy.. Pistän muutaman kuvan huomenna selventää.
Mut ei se ovi nyt niin pahalta taas aamulla näyttäny, missään nimessä hyväkää ollu ! ![]() Tänää onki saanu paljo aikaseks. Hyvää vai huonoo, saa nähä, mut yritystä on...
Viimeksi muokannut tdi : 29.12.2015 06:33 |
|
|
||||
|
||||
|
Riipukkeen kulmaa itekki pähkäilin ja todella toivon että ne asettuis itellää.
Tässä muutama kuva... Hmm jaa a en tiedä, mä meen nyt ainaki nukkuu.. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuo kuskin oviko siinä veteli? Hädin tuskin huomaa piti oikeen tsuumata että löysi. Hyvältä näyttää ja nopiaa näyttäis edistyvän
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
|
||||
|
||||
|
kyllä hyvä tulee
yö vuoroa pitänyt oikeen tehdä minkälainen rengastus tulee?
|
||||
|
||||
|
Mä sain vähä taiteltua tuota ovea ni sain pahimmat patis suoraks ja se on tärkei ne menee kiinni kaikki.
![]() Rengastus ainaki muuttuu senyt on varmaa! Toi vihree näyttää iha kamalalta nuilla renkailla ![]() ![]() ![]() Hmm 33-35?`Mitkä tuoho mahtuis tällä korkeudella ? |
|
|
||||
|
||||
|
Katto äkkiä valkoseksi niin näyttää hyvältä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ne sopis kyl nyt tyyliinki.
Mä soitan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ral 6003. Eivaa satu omaan silmään, näyttää iha perseeltä.
Ja tuo puolkiiltäväki on liian kiiltävä..Täytyy mun miettii, ne isot renkaatkaa ei tuota korjaa |
|
|
||||
|
||||
|
Muistelisin että Uazi kun maalattiin "samalla värillä" teki mieli seuraavana päivänä maalata jo uusiksi toisella mutta kun se hullun kiilto häipyy ajan kanssa siitä niin ihan kelpo väri on.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hahha hyvin sanottu!
![]() Tää vaa lähtökohtasesti meni vituiks jo siinä ku kävin sävyttämässä.. Se väri mitä aluks meinasin ei ollu olevinaa mahdollista tehdä, tai sellasta ei oo olemassa?!? Ok no sit otin tota. AN11 mattana oli kans mieles ja se ois varmaa ollu passeli. |
|
|
||||
|
||||
|
Keltää löytys 15x10 -44 vanteita, tai kaupaa uudeltamaalta mistä saa halvalla? Renkaat on tilattu.
|
|
|
||||
|
||||
|
multa löytyy vanteet.
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Yeasu FT-60 | Rompe1 | O/M/V Muut | 11 | 29.04.2014 09:51 |
| Ostetaan BJ 40 tankki ja FJ 40 ilmanputsari | lepa77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 04.04.2013 17:43 |
| Ostetaan Toyota BJ-40 tai FJ-40 | Landrooveri | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.10.2012 22:37 |
| O: TOYOTA BJ-40, FJ-40 tai LJ-70 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.01.2007 19:40 | |
| O: FJ-40/BJ-40/42 (vaikka ilman moottoria) | larvala | O/M/V Muut | 2 | 07.06.2005 22:15 |