![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
No esim. Epoksi pinnoiteita poistetaan 2500bar/17L. On tuskasta mutta lähtee.3000bar/27L niin lähtee jo vähän betoniakin mukana... Maalin poistokin riippuu niin monesta tekiästä mutta 2500 pitäs yleensä riittää, suuttimia vaihtamalla saadaan sit suihkuun "terävyyttä" ja nuo yleensä ajetaan rotolla eli pyörivällä päällä. Mut varovainen siinä saa olla ettei vääntele peltiä mutkalle... Tuo 3000 työntää 37kg vastaan mut sitä ennyt muista paljonko oli rekyyli mikä tulee vedestä kun se osuu...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Toi oikea korkeapainepesu on omasta mielestä ainakin ihan oma ammattinsa ja bisnes. Mutta vähän vaatimattomammat kuluttajaluokan painepesurit on niin pilipali vehkeitä, että sellaisia uskaltaa ideoida paremmin vähän parannettuna painoksena. Pitää perehtyä pesuriaiheeseen lisää - kompurahommassa osoittautui mielenkiintoiseksi, että ensin taivastelin ompas uudet voimavirtakompurat kalliita kunnes huomasin, että paljon parempia vehkeitä saa lähes ilmaiseksi niin, että tehokkaat ja kestävät vehkeet onkin halpoja kun ne ei ole sellaisenaan helposti kotiolosuhteissa käyttöönotettavissa. Ainoa Kärcher mikä kiinnostaa on tuollainen eikä senkään hinta ole miellyttävä: http://www.karcher.com/int/Products/...s/13675060.htm Mulla on jo ennestään pieni voimavirtapesuri ja siinä tympii kun ei se kuitenkaan mikään urakointivehje ole, ei siihen viitsi hankkia kalliita suuttimia koska ne pitäs mitoittaa pesurin mukaan. Dieselmoottorissa kiinnostaa myös kun sen varmaan saa laitettua jonkinmoisella rakentelulla myös lämmittämään pesuvettä... |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=5KJ000sPMbU Tolla lähtee kurat matosta.
|
||||
|
||||
![]()
Hammelman 1000bar/175L tai 204L. Catin C9 tuo moottori.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.clen.fi/fi_clen_item_56.html Laitoin kuumana kesäpäivänä niihin muistaakseni ainakin Domestosta ja pesin tällä pesurilla. Aika puhdasta tuli eikä sisusta hajonnut. Kuivauskin onnistui hyvin ja jatkoin illalla kuivausta saunassa. Maksimipaine 190 bar, max. veden virtaus 1200 l/h, lämmitysteho 88 kilowattia, sähköliitäntäteho 8,8 kilowattia. Tuollakaan ei kyllä rahoiksi lyö sillä sisusta pitää olla irti autosta. Tästä tuli mieleen, että fiksussa pesurissahan on syytä olla mielellään säädettävä paine. Dieselkoneella sen luulisi onnistuvan helposti koska siitä voi säätää kierroksia ja vaikka vaihteita. Tuohon en ole muutes kunnolla vielä perehtynyt, että mites se pumpulla oleva paineen säätö nyt toimikaan... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tee se itse hiekkapuhalluslaite | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.11.2013 00:02 | |
U-pultit tee se itse. | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.03.2013 00:18 |
tee-se-itse Lamborghini! | j1s | Chit-Chat | 7 | 30.06.2010 08:54 |
tee se itse ajonesto ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.09.2004 07:33 |
tee-se- itse snorkkeli | -juhani- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.05.2004 01:07 |