![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Raajärven safareilla (ja kisassa) ajoaluetta on jonkinmatkaa toistatuhatta neliökilometriä, omistajana pääosin metsähallitus. Ei oo kovin ahdasta. Noista safarivideoista varmaan näkyy kohtuullisesti millaista meno on. http://stiletti.wipsl.com/videot/OffRoadOulu/ (kax Raajarvi alkuista hakemistoa, yli 2GB) Siirtymiä hieman (kilsa .. muutama kymmenen) ja sitten on poikettu mettäpätkille, tyypillisesti muutaman tunnin sessiot, "saunalenkit" (pikku pyrähdys ennen saunaa) alkavat oleen kohta legendaarisia, on mennyt useamman kerran aamuun... Tavallisempia kuvia löytyy Off Road Oulun ja PSORY:n sivuilta. http://www.psory.fi/ (-> Galleria) http://www.offroadoulu.com/ (-> galleria) -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|
|
|||
|
|||
![]()
ite olen kaks varsinaista safari kiertänyt, molempien Penttilöiden setit
![]() Ne maastot oli tuollaselle 31" pyöräselle pikupille mielestäni sopivia, kyllähän siellä pohjakolis ja koukku löi tulta mutta... ilmanvaurioita ne pääsin läpi (nojoo tankki meni kasaan ja sumareita putos) ja haastetta oli kyllä, reiteillä oli muutama semmonen pahempi paikka, muuten sai ajella rennommin ettei tarvinu ihan kokoajan jännättää et jääko etuperä tälle vai seuraavalle kivelle, jäi aikaa fiilistelyyn ![]() Mä olen kyllä sen kannalla että vois olla yli 10:kin autoa, koska minusta on kiva aina pahemmissa paikoissa hypätä pirssistä ulos ja mennä kahteleen muiden suorituksia, jos letkassa on 3autoa, niin ei kerkee ku kävellä pelipaikalle ja takas kun on jo ite vuorossa. Tietty liikakaan ei ole hyväksi. Ruokapuolella ei ole niin väliä, kunhan jää aikaa syödä joko safarin järjestäjän makkarat tai sitten omat. Nää safarit millä olen käynny on ollu sen verran n.100km) lähellä että olen käynnyt jopa yötä kotona, soisten vaatteiden takia ![]() Reiteistä sen verran että että joku keskiluokka ois esim tuollaselle mitsun lahna pikupille aika passeli, koska etupää on erillisjousitettu niin kauheiden kivien yli ei pääse ilman vauhtia, joka sinänsä on tullu tutuksi tuolla laitteella, mutta aika herkästi siinä hajookin jotain. 31" renkailla taas suzukit menee aikas paljon pahemmasta paikasta, joten ihan pyöräkoonkaan mukaan ei voi reittejä tehdä. Mutta kyllä täältä tullaan mitsua ulkoiluttaan kun saatte setit pystyyn, olen tässä ollu koko kesän hirveissä safari fiiliksissä mutta ei ole lähellä ollut mitään. Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
Se olin sitten minä
![]() L200 4WD, wannabee öffrööd |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tämäkö hj61sen perästä yleensä hajoaa??? | kares | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.03.2008 10:56 |
Mil-Safarit | Ex_inkkari | Chit-Chat | 3 | 13.05.2007 14:06 |
safarit | Suizaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.12.2004 22:03 |
mikä yleensä rikkoutuu jakolaatikosta toyota | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.04.2004 10:20 |