Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Pinnan jälki ihan olosuhteisiin nähden hyvää... Muutamat roskanjyväset ha hippuset jossain päin... Mitä tuppaa autoatllissa aina tuleen viak ois mitne pressuseiniä kasattu ja lattiat siivottu jne... Ja vai ois kostutettukkin vielä kevyelti.
Kupat ei näissä haittaa, kun käyttiksiä ovat ja eikä tarvi varoa jokapaikkaan ku mennään. Ja voi sanoa, että on itte tehnty pintaa myöten, niin ei tarvi kuulla et ompa huonot pohjat tehty sitten. Itte teen autojen kaa välistä enemmän töitä ja kuuluu myös pohjien teko... Maalasu muilla, mutta se tulee muuttuun ku harjottelen omiin maalaamista jatkossa. Ruiskuna DeWilbiss (n. 200€:n ruisku).
Oliko väri BMW 416?
Itse tollasella sävyllä maalaillut BBS RS aluja (3osaset taotut) ja OZ:n Futurat mitkä myös 3osaset. Sit velin auton etupuskurinkin, jossa osittain parempi pinta ku kymmeniä vuosia ammatikseen tehneellä automaalarilla. Muovi puskuri kyseessä, niin paikoittain myös "kiehui". Mut ilmeisesti sen takia ku maalattu n. 10kertaa jo aikasemminkin. Eli alkaa oleen liikaa kertoja.
|
Juu kiitosta vain, onhan noita roskia sun muuta jääny, pahin moka kävi kun kone pellin ikkunan alalaitaa rupes puhaltaan niin pöläytti kourallisen puun siemeniä sun muuta roskaa siitä mistä lamppäri ottaa ilmaa.

(oma moka)
siivosin tallin ja pressut on seinillä, kasteltiin lattiakin mutta kun ei minkään laista ilman vaihtoa ja valoja on vain katossa, pikkusellla uke tasku lampulla yritin muka seurata pintaa mutta siitä mitään tullu..

juu itteppä se on tehty alusta loppuun ( oli mulla yks kaveri torniosta mukana useampana viikonloppuna toki), mutta ite kun tekee niin tuleepahan niin hyvä kun sattuu tuleen

. lähinnä harrastushan tuo on..
en nyt muista koodia mutta keminmaan paakkarilta hain väriä ja kolmesta vaihtoehosta tummin tuo on eli diamantscwarts vai miten se kirotetaan
kiehuhan tuossa tuo takakontti kun siinä on kans useampi väri päällekkäin mutta ei sitä huomaa kovin helposti.
mulla makso ruisku sen 40 e halpa ja hyvä ( vaikkei semmosta ole olemassakaan

)
seuraava auto parempi..