![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Sen minkä shamppoossa säästää sen saippuassa häviää
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pyöröpolarisaatio suodinta testailtu, Hauska lisälinssi jolla voi vaikuttaa noihin heijastuksiin ja taivaan sinisyyteen ![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kuvasarja on väärinpäin
![]() Ekaks viina ja sitten hautuumaa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Se on nuijamiesten muistomerkki.
![]() ![]() http://maps.google.fi/maps?q=koskenk...,285.9,,0,1.96 Tuosta porttien läpi kun lähtee kävelemään niin paikka löytyy.
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. Viimeksi muokannut pastirolli : 25.06.2011 12:28 |
|
||||
|
||||
![]()
Tää on taas niitä ku olen nukkunu historian tunnilla... noh ikä on aikaa oppia... ja itse asiassa heinäkuun lopussa tulen lapualle ja siitä pistäydyn jalasjärvellä eli ei ollenkaan mahdoton ajatus...
|
||||
|
||||
![]() Tää on todella aloittelian!
Noniin sanokaa miks tää näyttää jotenkin ei niin hyvältä ku nuo pro:tten tekemät...
Olen nyt pari päivää treenannu tätä siis ihan surkealla kalustolla (olumpus tough ja käsivaralta) mutta kuitenkin...
|
||||
|
||||
![]() HDR kikkailua
anteeeksi jo valmiiksi jos järkytin jotain alan harrastajaa!!!
Noniin nyt on toi toinen kuva paranneltu...
! Because earth aint not flat ! Viimeksi muokannut Glutton : 26.06.2011 11:19 Perustelu: Liitteen lisäys |
|
||||
|
||||
![]()
Vibrancea tai saturaatiota vois pienentää ettei värit pomppaa silmille, muuten käsittelyn suhteen ok.
|
|
||||
|
||||
![]()
kännykkäkuvia pari, ei hyviä mutta pistinpä nyt esille
"torvi auki" Reikä taivaassa... Steven? Seagull useaan kertaan oli pommituslentoja paettava kun joka paalussa oli tommonen edellisessä kuvassa näkyvä toimintasankari. |
|
||||
|
||||
![]()
Lemiläistä perusmaisemaa.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli käveltyä noin 20km ja kuvailtua tamperetta kun käytin autoa tuulilasin vaihdossa. (motopoliisikin pysäytti kun tarrakilvillä ajelin)
Eka kävin ihmettelemässä vanhaa haulitehdasta. Monta kertaa miettinyt tampereella ajellessa että mikä torni tuo on. Historiaa ja selvennystä mitenkä haulit valmistetaan/valmistettiin. Useampi metri kaidetta ja lukkoja. Viimeksi muokannut samisami2 : 28.06.2011 22:19 |
|
||||
|
||||
![]() Hiukka asian viereen mutta kuitenkin. Nuo lukoilla täyteen pommitetut kaiteet on mahtavia paikkoja ohikulkeissaan reenata tiirikointia.
|
||||
|
||||
![]()
Fisheye tuli hommattua
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nythän mä tajusinkin että olet sama mies chilifoorumilta
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Pojan ottama räpsy kännyllä juhannukselta ja isi kuvassa vasemmalla. Toista ei ole vielä tunnistettu...
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 01.07.2011 21:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, nonii! Ilmeisesti lukenu mun kasvaripäiväkirjaa?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mitä v*ttua???? Kerro lissää!!!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
En nyt jaksa asiaa vatvoa enempää kun jo ihan tarpeeksi saanut, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi. Olin toisella puolella suomea kun tulee puhelu rikospoliisista että ollaan sun talossas ja sua on epäilty huumeista ja niiden kasvatuksesta jne. Eli ameriikan malliin mun tupaan oli menty sisää kotietsintälapun kanssa ja kaikki paikat tutkittu
![]() Oli varmaa poikia vituttanu pari tuntia kääntää mun varastotiloja ja taloa ympäri ja sitte löytyy vaa CHILIÄ ![]() Eli joku tehny ilmiannon että kasvattaisin huumeita jne...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No, laittoivatko neet paikat kuntoon?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Illan thunderointia
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pikkusen taas yritetty:
Ja ekan kerran pikkusen uitettukin.Oli vaan hiukka sameeta vettä:
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Isoja avatar-kuvia poistettu | Lars | Uutiset | 0 | 17.11.2008 23:47 |
Kuvia kuunpimennyksestä (isoja sellaisia!!!!!!!) | Kelaperse | Chit-Chat | 30 | 22.02.2008 15:08 |
M: Kaasujouset (esim. takaluukkuun) - ISOJA KUVIA | Paavo | O/M/V Muut | 3 | 20.04.2005 21:17 |
Jarruprojekti - isoja kuvia | ToniH | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 14.05.2003 09:19 |