![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tule Nutti näyttämään tuota sun monsteri-autoasi seinäjoelle.
![]() http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=49585 Muutkin offarit ovat tervetulleita!!!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta sen verran auton kuuluukin viedä satasella.
![]() ![]() Mutta jos et viitsi lähteä ajamaan niin ota joku pienempi auto alle ja tule tapahtumaan katsomaan ja juttelemaan. ![]() Kaikki ovat tervetulleita!
|
||||
|
||||
![]()
juuu....se olis kiinnostanut mulle...mutta nyt kun kattelin että se on seruraava perjantaina, olen menossa uusikarlepyy kun siellä on iso markkinat
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mutta onneksi tapahtuma on vasta lauantaina.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ai nii
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 23.08.2008 10:51 |
|
||||
|
||||
![]()
silloin kun joku on saanut ajolupa
|
|
||||
|
||||
![]()
tosimies pitää omistaa tosimiesten prätkä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Koska sä on alkanut kysyä lupaa?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
silloin kun porukka alkaa tulla mukana! miettiä vähän
|
|
||||
|
||||
![]() osiaNyt on 2lt koneen pumppu ja uudet iskarit taakse... kohta alkaa armoton ruuvaus. |
|
|||
|
|||
![]()
Olitkos j1s tänään Kokkolassa?
Oon tässä nyt pari yötä surffaillu tätä teidän keskustelua ja haaveillu HJ61:stä. Sais vaan jostain rahaa ostaan sellasen niin vois tulla mukaan leikkimään metsään. |
|
||||
|
||||
![]()
juu olin. eilen sulas kytkin lopullisesti. ei kule enää ku 50kmh kytkimen välistä tippu mustaa kuraa tielle
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ei ees paha viel, ei vaan oikeen pitäny ku ei ykkösellä meinannu päästä eteen päin Tommonen kasa tuli tavaraa ku nykäs asetelman irti |
|
||||
|
||||
![]()
niiii....sinne se jäi
![]() ![]() takakardaanin risteys sulatti paskaks ![]() ![]() ![]() onneks mulla on aina työkalut mukana...mutta ei varaosia ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Osat on saapuneet! kytkin on jo paikalla
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Siinä on vielä yks heikko kuva uusista osista ku loppu patterit. Missä kaikki muut on? minä ja nutti vaan höpistään täällä????? |
|
||||
|
||||
![]()
No ainakin minä ja greensj jotka on autot kunnossa menee kohta ajelemaan..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
heti kun sulla on auto kunnossa sinä ja minä menee ajamaan pari "erikois"paikkoja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vettä sataa ja kaikkia vituttaa |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, mulla meni pari lehtiä poikki etujousipakassa, otin etujouset irti, ja nyt auto seisoo pihalla saateessa ilman etujousia.. Että semmosta..
![]() Stenin dodgen vanhat takajouset ei kestännyt niin hyvin blazerin alle.. ![]() Onneksi löytyy varajouset että saa auto liikkumaan heti kun loppuu tää vesisadetta.. Viimeksi muokannut jonas_k : 03.09.2008 18:18 |
|
|||
|
|||
![]()
e naan på farand ti nordc trial?
|
|
||||
|
||||
![]()
jag far
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jouni: Rupeeko autosi olla kohta kunnossa?
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |