![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Juu, sanoivat myös että ei kannata ihan vielä ensi vuonna mennä etsiskelemään Kalkun huutokaupasta...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
taidan ostaa mogin! http://lekmer.fi/lelut/lego/lego-tec...ic-unimog-u400
http://www.youtube.com/watch?v=uJ8oPh5QE-8 |
|
|||
|
|||
![]()
uskoisin että minä? mustalla ramilla 44" rockereilla ja 5" hormin kromiset pystyputket =)
|
|
||||
|
||||
![]() Kuopiossa
Euromasterin pihassa oli ovelan värinen 4runneri jonka kuppeesa piirusteltuja hirviä, valoja oli katolla omiks tarpeiks ja jotkut fatimat alla... palstalaissii... pisti vaan silimmään kun käväsin etralla hakee POM tankoo ja tuumakoon kuusiokolosarjan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla Tattarisuon Taximo Maalaamon edessä seisoo aina joku kantikas 4x4 peli. En tiedä mikä auto kyseessä, mutta olisiko joku Volvo?
![]() Armeijanvihreä, beadlock vanteilla yms... Google mapsilla koitin kattoo, mutta ei oo pihassa näissä kuvissa. Joka kerta kun käyn peltejä maalauttamassa, olen ihastellut sitä ja ajatellut että sellaisen haluan joskus kun voitan lotossa tai jotain ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tänään valkeakosken keskustassa n. klo 20.50 tuli vastaan Korkee mutakuvioisin pyörin ja väriltaan sininen Suzukin Sj. Oli komeen näkönen peli. Kyljessä oli tarroja niin pirusti ja kaikkee muuta offi varustelua
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tänä aamuna
Bongattu Helsinki-Vantaan lentokentällä oranssi HJ, ja myrkynvihree Patrol. Renkaista, vinsseistä ja lommoista päätellen ei ollu Wannabe-offareita
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Tänään aamulla ennen kahdeksaa kehä kolmosella Espoon keskuksen kohdilla musta tai tumman sininen korotettu HJ, katolla safariteline ja alla onnettomat (anteeksi
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joku veti tänään noin klo 16 vääksyssä vanhaa jeeppiä(todennäkösesti willys) punaisella transportterilla. Palstalaisia??
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joo, Mä se olin..... Kävin kilvet hakemassa Willykseen. |
|
||||
|
||||
![]()
Kalkkisissa bongattu harmaa läjä tai räjä, renkasta, nautarautaa ja pähämatarraa oli. ja samassa pihassa joku bj:n raatoki näytti olevan.
Olkaa hyvät paskakaivonne on tyhjä! ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Bongastu Lahdessa Kivistönmäellä eilen valkonen HDJ norkkelia isoa pyörää ja kuraa kyljissä.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Cypress bongattu kaakkurin katastuskonttorilta, tai auto ainaki.. Tuliko leimaa?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut maurichia : 05.12.2011 02:03 |
|
||||
|
||||
![]()
Bongattu IsopyöräRange-vetoliina-IsopyöräRange yhdistelmä lappeenrannan pilteman edessä. Hienoja pelejä, miksi, oi miksi annoin Rangeni romumiehelle
![]() Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 05.12.2011 18:55 Perustelu: l-kirjain ja isot pyörät |
|
||||
|
||||
![]()
Joku tuli sinisellä korotetulla hoojiillä vastaan porin lentokentän kohdalla ? Hiluxilla olin ite liikkeellä.
|
|
||||
|
||||
![]()
jollaki on joku offi bj siin hietaniemen kadulla helssingis. maasto tunkki ja kaikki
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kenen punainen HJ on joka päivä suoraman nesteen pihassa? Näyttäs et vissiin 33" renkaat alla, muuten suht. vakio. muutaman kerran valkeakosken tiellä tullu vastaan ja morjestanu
Mulla siis on semmonen harmaa HJ missä on helmat ja loksut punaset ja safariteline vararenkaan kans katolla..... |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään bongattu Porissa toejoen nesteellä n. klo. 15.15 musta hj jossa SOA ja about 37"-38" rinkulat alla.
|
|
||||
|
||||
![]()
tais olla valkea 4runneri pielavedeltä pikkusen kiuruvedelleppäin.. äkkiseltään vaikee sanoo varmaksi kun oli maastoutunut pelastuslaitoksen nauhoihin ja tassuttaivasta kohti nutullaan, hippasen oli a-pilarit jo antanu periksi.. toivottavasti ei henkilövahinkoja.. palstalaisia? no ei pakko tunnustaa jos onkin..
|
||||
|
||||
![]()
Mikkelissä eillen 12 aikaan 5- tietä pohjoisen suuntaa oli matkalla valkoinen HJ?, lyhennetty. En ehtiny tarkempia tuntomerkkejä pistään ylös kun ite olin pienemmällä käadulla, mutta hyvin erottuin muista autoista.
|
||||
|
||||
![]()
Joku ajo kuormurilla etelää kohti Oulussa... Kyytissä HJ LandCruiser ja Joku picuppi...
![]()
|
|||
|
|||
![]()
n.45min sitten bongattu Nekalassa Rautasoinin kohdalla korotettu ja isoilla renkailla oleva defenderi
Viimeksi muokannut J-T : 09.12.2011 08:32 |
![]() |
Luokat |
bongauksia |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |