![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
suurin vitutuksen aihe on nämä helvetilliset käsikivut
![]() ![]() viikko saikkua ja yritetään lääkkeillä ohi
|
|
|
||||
|
||||
|
Tää saatanan sairastelu. 6 viikkoa täynnä ja viimeks eilenillalla kuume nousi yli 39:n asteen. Pikkuhiljaa vois ruveta paranemaankin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Mopo seisoo tallissa perkele vieläki, osaa ei kuulu eikä näy kun italialaiset on asialla. PERKULE!
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Helteet alkoi ja mulla kaulassa 7 sentin viilto paranneltavana. Ei se nyt varsinaisesti vituta, mutta harmittaa.
|
|||
|
|||
|
helteet vituttaa, sais tulla jo syksy
|
|
|
||||
|
||||
|
Metsähallituksen lupamyynti!
|
||||
|
||||
|
soittelin raptorin osia,, ei ihan heti löydy kiertokangan korjaus sarjaa..
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Mille alueelle hait lupia? Itte onneksi sain Siera-Yöttäjä alueelle kausiluvan
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Väitti olevansa kirurgi, en sitte tiedä.
Tulosta voi ihastella Viimesin hankinta-topicissa.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Lappiin Sodankylään (porttipahdan ympäristö) haettiin lupia. 53 min meni ennenkuin pääsin läpi myyntinumeroon. No, luvat tuli 4 serkukselle aloitukseen. Pitää sit Lieksaan mennä vielä kanalintukauden loppuvaiheessa kun ei oo enää hirveitä kärpäsiä.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta vitutuksen aiheeseen... Kävin paikallisessa Rtv myymälässä, AN-11 väriä myydään vain 10l pöntöissä hintaan 185€ sis kovettimet... Mihis mää loput 7litraa siitä työnnän
|
||||
|
||||
|
Puhelinmyynti auke 08.00 ja nettimyynti 10.00
|
||||
|
||||
|
HYTTYSET..
![]() ![]() tuo tän hetkinen ulkoilma halli ei oo kauheen mukava näin illalla
|
|
|
||||
|
||||
|
Lasten kissa piti lopettaa tänään! Joi Suzukista puotettua jäähdytysnestettä ja munuaiset hajosi... Ensimmäisen kerran jäi nesteet avonaiseen astiaan, ensimmäisen kerran kissa uskalsi mennä autotalliin elämänsä aikana ja ENSIMMÄISEN KERRAN VITUTTAA NYT OLLA SAATANAN SUZUKIN OMISTAJA, voi helevetti.......!!!!!!!!. Joten varokaapa muutkin kissan omistajat,juo syylärinestettä kuin maitoa ja kuulemma oikeata herkkua lekurin mukaan!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Jatkuva kiire
![]() ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
käsikipu ja lähestyvä maanantai..
sain onnenx maanantaix lääkäri ajan jos vihdoin laittas leikkaus jonoon,, hullux täs tulee.. kauhul vaa odottaa maanantait ku ilmotan et meen taas lekuriin.. viime yönä tuli nukuttua n,2h ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
"Let's put a smile on that face!"
|
|
|
|||
|
|||
|
Työtapaturma. Tipahti nippu rosterilistaa päälle. Meikäläisen kädessä nirhaumia ja paisuksissa. Työkaverilla kuoriutui etusormen päältä nahka luita myöten ja jalkaan tuli joku nirhauma. Ristus kun tuli äijän sormesta verta.
|
|||
|
|||
|
10 minuuttia sitten nukkui pois
ja vain 15-vuotiaana. |
|
|
||||
|
||||
|
Järjetön kuumuus vie järjen, ei kauaa pihalla viitsi grillautua kun tekee jo mieli sisään kylmäkoneen kaveriksi. Tosin pientähän tuo on kun lukee tuon edellisen viestin...
Osanotot karvanaaman poismenosta, täällä muistetaan taputella joka päivä 13v Elmeri-vanhusta kun ei koskaan tiedä mikä päivä on se viimeinen päivä.
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|
||||
|
||||
|
Osanotot kaverin menetyksestä.
T: Jussi |
|
|
||||
|
||||
Toivottavasti on paljon myyriä uusilla metsästysmailla
|
||||
|
||||
|
Golfi heitti kaikki öljyt keskelle pihaa. Just sain lähes koko auton toimiin sillain ku pitääkin. Mut ei ku heti vikaa lisää vaan.
|
|
|
||||
|
||||
tiivisteliima ja ruuvilukite kadonnut muuton uhteydessä .
SLCK#357 TOYOTA laatuun voi luottaa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |