![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() nokian puhelin huolto
nokian puhelin takuuhuolto!
mulla oli hyvä musta 6730c puhelin joka rupes temppuilemaa ja eikun huotoon tuli takas huollosta eikä ollu kunnossa vieläkään(olivat saaneet huollossa uuden vian jota ei ollut ollut ennen) no luuri uudestaan huoltoon ja jumalauta lähettävät mulle jonkun saatanan c5:n tilalle ja mä kun olin tykästynyt just tohon omaan luuriin käyttis toimi täysin niinkun pitää,oli karheeta pintaa kuoressa=pysy kädessä,sopivan kokonen=mahtu just koteloon eihän tää uus pysy edes mun nakkisormissa paikallaan että vois soittaa saatika että tää toimis yhtään samallal tavalla ![]() mua ei huvita enää yhtään mikään |
|
||||
|
||||
![]()
asia jota olen lykännyt ja tietänyt sen aiheuttavan SUURTA vitutusta on tehty,, nimittäin raptorin koneen purkaminen...
ja kaiken murheen takana on yksi helvetin kiila... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tasapaino -akselin kiila on pettänyt ja akseli pyörähtänyt n:3 hampaan verran minkä takia kampi ja tasapaino-akseli ovat kolaroineet... no ei muutakun osien metsästys käyntiin.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nyt vituttaa eniten se että olen niin helkkarin pöljä etten saa avatar-kuvaa toimimaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Työt! Ja työnantajan tasa-arvoinen suhtautuminen miehiin ja naisiin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Akka!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Katkennut solisluu! Jääradalla nutulleen pyörällä ja 4. viikko kantositeessä lähtee käyntiin. Aika perverssiä, alkaa lumitöitäkin olemaan jo ikävä!
|
|
||||
|
||||
![]()
Juo se mukavaksi!
Vituttaa pikku liukastuminen, tai oikeastaan liukastumisesta johtunut liian nopea akropatinen korjausliike...jollaista läskin selkä ei kestä. Montakohan viikkoa pitää tätäkin potea... |
|
||||
|
||||
![]()
mulla meni pari viikkoa... juuri samantapainen liukastumisen korjausliike.
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa jo kohta puoli vuotta vaihtelevasti jatkunut flunssa, yskä, nuha jne. Nytkin kurkku kipeä ja puolitoista baria pään onteloissa. Aattelin että edes vähän helpottais ku röökin polttamisen lopettaa, mut reilun kolmen viikon jälkeen pahemmaks vaan menee. Saatana.
|
|||
|
|||
![]()
3 VRK hedarii ilman viinaa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Patrollin vaihdelaatikko!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vituttaa mennä huomenna töihin. Ei siinä muuten mitään mutta kun en pidä kyseisestä työstä paskan vertaa. Ennemmin vaikka seisoisin päälläni vesilätäkössä jos siitä maksettaisiin.
|
||||
|
||||
![]()
Ei tahdo mennä vaihteet päälle/pois!
Juuri noin kk sitten vaihdoin laatikon siihen. Ja ei jaksais taas uudestaan sitä hommaa. Mutta en ymmärrä mikä tuohon laatikkoon tuli. Korjasin veljen autoa työpaikalla ja huomasin että omasta oli tullut öljyä ulosoton kohdalta. No jätin sen yöksi odottomaan ja tänään vaihdoin toisen ulosoton ja uudet öljyt sinne. Ni kappas vaihteet ei tahdo mennä päälle. Vaihdoin jos kytkin nesteet kun näyttivät huonolta ja otin ulosotonkardaanin irti mutta ei vaikutusta... Kai se on raapastava alas sieltä. Voiko painelaakeri tehdä tuota vikaa? |
|
|||
|
|||
![]()
Melkeen vitutti päivällä kun joku melkeen valkoinen HJ60/61 veti letkaa jäljessään kuusamon tiellä. Vaikka tyhmempiä ne jäljessä ajajat oli kun eivät menneet edelle, tosin eipä ollu tojisti sen fiksumpi kun ei käynyt levikkeellä piipahtamassa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Miul ois työn alla...
![]() Tai sit onki niin, et juonki itteni mukavaks.
|
||||
|
||||
![]()
Nyybille vastausta, ei se ole se letkan eka joka ruuhkan tekee... Sen tekee se joka ei "pääse" ohi hitaammasta (nimenomaan letkat toinen kosla)
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kerran ajo persiissä joku vittumainen tuninki lökäpöksy pensselinpesunesteellä kulkeva auto ihan perseessä kiinni varmaan 10km ja sit lopulta yritti ohi (monta paikkaa aikasemmin) niin väänsin hj;n turbo ruuvista ahtopaineet 1,5kiloon ja lämiskän pohjaan enkä päästäny sitä ohi, sit vilkutteli varmaan minuutin takana valoja, kunnes käännyin mökkitielle ja sit se suuttu siitä ja lähti kaasupohjassa ihan täysiä jatkamaan matkaansa.
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 25.01.2011 11:49 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toi, nyt kyllä jäin sanattomaks , ihan oikeesti . |
|
||||
|
||||
![]()
Eli peittyikö ohittajan näkyvyys savuun, vai siirryitkö keskelle tietä ettei päässyt ohi? :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() työmua...
ei pitäs urputtoo kun on töitä... mutta jos ei ole mittään muuta kun jonniinjoutavien akkojen ja ukkojen höpinöitä ja keksintöjä mitä ihmeellisimmistä asioista niin ei voi mittään... hermot männöö saamari...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei riittäny yx täppä kolmosessa civicissä veto mennä hj;n ohi
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, olen aistivinaan pientä ämpyilyä viestissäsi? Minkä takia minun pitäisi pysähtyä 80 rajotetulla alueella levikkeelle ja päästää takana olevat autot ohi jos ajan 80-90km/h? Ja aina pittää vähä ällyyttää vähemmän lahjakkaita kuskeja, mielestäni tyhmää roikkua konetiellä 10km persiissä vaikka ohituspaikkoja on melkein jatkuvasti?
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
No kyllä tollanen liikennekäyttäytyminen melkoista järjen köyhyyttä osoittaa, jos oma kosla ei pysy muun liikeenteen vauhdissa niin ei sitä muille tarvi yrittää kostaa.
Ensikerralla kun joku yrittää ohittaa niin nosta jalka kaasulta muutamaks sekunniks ja ahdistava ohitustilanne on ohi hetkessä, jollet siihen pysty niin olisi aiheellista keskustella asiasta psykologin kanssa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |