![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
ekkö sä voi rajottaa ohjausta että se ei käänny niin paljon että koskee sinne?
|
|
||||
|
||||
![]()
kyllä, mutta mun miellestä alkuperäinen blazeri kääntää niin helvetin huono, että se ei oo mikään vaihtoehto mulle...kun mä jo saa hermot kun se ei kääntää yhtään niin paljon kun tavallista autoja...
sitten se kuva missä mä on kirjoittanut mitat, pitäs vielä leikkaa pois tavaraa lokasuojasta ennen kuin voidaan puhua mitään joutstoa...mä on jo ottanut pois 75mm etupuolista ja 110mm takapuolista... niin kuin mä jo kirjoitti, mä en menee yli 40" ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ottaako enemmän kiinni 42x15" vai 40x17" renkailla ohjaustankossa?
|
|
||||
|
||||
![]()
42x15 ottaa paljon enemmän...
|
|
||||
|
||||
![]()
Pitäis ilmeisesti saada renkaat vähän enemmän ulospäin spacerit tai prikat välissä..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mutta myönnä pois että kyllä ne näytti hyvältä autosi alla. / Sten
|
|
||||
|
||||
![]()
Ne alkaa olla oikeita äijämaasturinrenkaita..
![]() Ja Sten laita nyt tänne pari kuva autostasi kun se on korotettu! ![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 22.06.2008 12:41 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo kun vaan kerkesi ottaa kuvia joskus mut oon turhan laiska kameran kaa. Mutta etkö kattonu mun linkki http://www.offroadexchange.com/index...35&topic=566.0 Siinä löydät kuvia omasta projektista ja vähän siitä mitä on tullut tehty vaikkei nyt kaikkea. No entäs oma projektisi? Ymmärsin että olit tilannut siihen lukot ja nyt renkaat. Mihin akseleihin nuo kaikki tulee joka nyt kestää, D60 ja 14 pultt vai? |
|
||||
|
||||
![]()
takana 12 bolt pitäis kyllä kestää, edessä on nyt vaan se 10 bolt, että en tiedä jos siihen uskaltaa laitta mitään lukkoa vaikka sitä löytyy hyllystä..?!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tässä kuva kun osti sen http://www.offroadexchange.com/galle...?album=3&pos=6 Viimeksi muokannut Sten : 22.06.2008 15:04 |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvältä näyttä!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ääähhh... vaan 33 x 12,5 x 15 BFG Mutterit
|
|
||||
|
||||
![]()
Niiden suositus rengaskoko on noin 35 tuumaa jos katsoo suoraan taulukosta mutta sehän riippuu ajajasta ja missä ajaa. Muta ja pehmeät alustat antaa paremmin periksi kun kalliot ja vastaavaa alusta niin mutta en suosittelisi lukon käyttö edessä noilla renkailla, no aina voi kokeilla mutta se kyllä rasittaa aika paljon enemmän se etupää jos on lukko.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eli 10 pultille suositus on max 35"??
Tulee varmasti eniten ajettu mutassa ja hiekkamontuissa, mutta tietysti jos jää kinni johonkin niin rasitta aika paljon jos on lukkoa.. Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nutti: onko sä saanut turbo painetestattu?
|
|
||||
|
||||
![]()
ei vielä...huomenna on aika...en oo vielä saanut 4" putki, mutta saan sen varmasti huomenna myös...
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko Nutti saannut turbo toimimaan?
|
|
||||
|
||||
![]()
on saanut...mutta tomaattilaatikon turbiini on loppu, eli se ei tapahtuu mitään ennen kuin turbiini alkaa vetää kunnollisesti...ja alkuperäinen pumppu ei antaa muuten kuin 0,6 bar...
|
|
||||
|
||||
![]()
oisko siinä edellesisessä turbossa ollu mitään vikaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
se turbiini on ollut näin koko ajan...olisi ostanut uus kuin karjattu laatikko, mutta silloin ei ollu rahaa...olen tienyt sitä koko ajan, mutta olen unohtanut että siellä oli vika koko ajan...mutta nyt on tilattu uus
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tänään kaks isoja paketteja lähetti amerikasta mulle
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitä sä olet tilaannut?
![]() ![]() Viimeksi muokannut jonas_k : 27.06.2008 12:50 |
|
||||
|
||||
![]()
jehhee mäpä tiiän mutta empäs kerro :P
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko sulla auto epäkunnossa?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
hehehe....sanotaan vaan että se tulee kallis...ja autolla ei oo vikaa
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |