![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Jouni: Rupeeko autosi olla kohta kunnossa?
|
|
|
||||
|
||||
Auto pelittää!!!
noniin nyt olis enää penkkiä ja katsastusta vailla! alkaa ihtelläkin olee jo parempi fiilis
vielä vähän ujeltaa perä vaikka on kaikki uudet laakerit. ja välys on nyt oikea. voi olla ett' lähtis pois jos laittais vähä rajumpaa öljyä. keskiviikkona penkkiin ja sitten saa käyttää konttorilla. saa nähä miten käy
|
|
|
||||
|
||||
penkissä käyty
huomenna katsastaa.
Suomen lakipykälien monimutkaisuuden takia otettiin max teho raja tämän auton vakio tehosta+20% josta saatiin max 72kw ja tältä näyttää |
|
|
|||
|
|||
|
onko kukaan menossa ajamaan nytt viikonloppuna?
T: toyotahilux |
|
|
||||
|
||||
|
Muutamme tä viikonloppu mutta sunnuntai iltapäivällä voi olla mahdollista. Soita sunnuntaina jos sopii sulle.
|
|
|
||||
|
||||
Alle ajo suoja
voitta vaan arvailla meneekö tuo takasi tallin taakse kun leima on paperissa
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
No onpas täällä ollut hiljasta pitkään aikaan. Pitää oikein kirjoittaa pari riviä ja kertoa meikäläisen menoa tällä hetkellä. Offailu mun puolesta onkin jäänyt vähiin kun se uus leikkikalu tuli hommattu, se onkin semmoinen Harrikka Softail motskari ja on niin kuin aina hauskaa alussa mutta nyt kun syksy koittaa niin katseeni onkin alkanut kääntyä kohti se Dodge uudelleen. Juuri nyt on välilaippan sorvaus menneillään siihen etuperän vetoakseliin. Että kohta se on taas kunnossa. Sen jälkeen onkin ne etuiskareiden yläkiinnikkeet joka pitäisi nostaa vähän ettei tarvii pelätä että iskarit lyö pohjaan.
No se siitä tällä kertaa, nährään ku tavataan. |
|
|
||||
|
||||
|
eilen oli hauska.
sain taas nähdä mikä tosimiesten tosikestävän supermaastoauto pleisäri on...ei se nyt niin on että mulla olis hermot nyt tämän asian kanssa, tää on vaan 20€:n homma. Mutta miks nämä paskaautot aina menee rikki? Mun miellestäni löytyy vaan yks hyvä vehke tämän auton kanssa, ja se on valot. Ne ovat hyvät. Tosimiesten hyvät. Muuten nämä pleisärit ovat paskaa. Ei voi enää mitään muuta kun nauraa ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mä luulen että melkein kaikki maasturit saa helposti rikki jos laittaa yli 40" tuumaset renkaat ja virittää kone, ja jättää akselit ja kardaanit vakiot... Ainakin blazerit ei kestä sitä..
|
|
|
||||
|
||||
|
oho! lisää paska
|
|
|
||||
|
||||
Ens Lauantaina ajetaan!
Eli menemme sitten porukalla 25 päivä ajamaan! paikkana on ainakin se harjavallan alue!
Ilmoitelkaa tänne jos ootte tulossa??!? Minä oon varmasti mukana kun on kerrankin auto ehjä! Näin käy kun laittaa v6 välityksen rivi4 perään: Kokonaiset 4 ehjää hammasta. |
|
|
|||
|
|||
|
[QUOTE=j1s;498450]Eli menemme sitten porukalla 25 päivä ajamaan! paikkana on ainakin se harjavallan alue!
Ilmoitelkaa tänne jos ootte tulossa??!? Mikä tuo harjavallan alue on?Olisin vain mönkijällä käyny kattomassa. |
|
|
||||
|
||||
|
se on mysiingin teboilis5ta vähän eteenpäin. siinä voimalinjojen alla
|
|
|
|||
|
|||
|
tulossa on! alojtetaanko aamulta kl10 tai jotain semmosta?
|
|
|
||||
|
||||
|
sopii mulle ainakin.
miten nutti saatko amelia jollekkin hoitoon että pääset kerrankin tulemaan mukaan ? |
|
|
||||
|
||||
Kuvia ajeluista
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=800
en viitti laittaa näkösälle ku niitä on niin paljon |
|
|
||||
|
||||
|
sitte jos joku tarvii levikekumia ni samaan syssyyn vaan tilaan tässä lähiaikoina. muovilevikkeet on nyt saunantakana. vituttaa vaan ku ne menee rikki ku ne on nii kalliita ni ola pareen otta pois kokonaa
|
|
|
|||
|
|||
|
Denniski näköjään kerkee harrastamaanki töiden ohessa
vai onko se myyny hiluxinsa jollekki toiselle?
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikö kellään oo enää kameraa mukana kun ootte käyny offaamassa? ei oo tullu offikuvia pitkään aikaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Olen mukana ja koitan vielä muistaa kameran...
Toivottavasti tulee porukka tää kertaa! Eli kaikki mukaan!!! |
|
|
|||
|
|||
|
hendar jonas få i sjick biln na ti lördagen?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja tror nog he, borda få ny knutkors i stål och yoke ti fredan, och så har ja börja byt bladfjädrorna i framändan, så kanske e sku hald att kör på lördan..
|
|
|
||||
|
||||
|
va ha int fåde ännu...Paketbil väntar vi mysinge
|
|
|
||||
|
||||
Kuvasatoa |
|
|
||||
|
||||
|
Tänään oli taas hyvät ajot!
![]() Laittakaa nyt joku kuvat tänne ajosta.. |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
| Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
| Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
| pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
| PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |