![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() sonerapa hyvinkin...Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mua vituttaa ku ei löydy hyvii miehii mistään...
|
|
||||
|
||||
![]()
Meni vituiksi hyvät itsesäälitilitykset ku painelin väärästä napista...
![]() Eli olen kai yleispätemätön mihinkään hommaan... ![]() Täällähän ne kaikki hyvät miehet on, numero löytyy rohviilista ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
JA JOKU VITUN MÖKKINAAPURI ON TAAS VAUHDISSA
![]() ![]() ![]() MYYKÄÄ PERSAUKISET KUSIPÄÄT KAIKKI MAAT RYSSILLE!!! ![]() ![]() MINKÄS PERSAUKINEN DUUNARI MUUTA TEET KUN VALITTAA TÄÄLLÄ.. ![]() ![]() ![]() Noh, voihan sitä aina mennä safarille sinne saatana!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Numeron saa privalla
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
ei juur vituta muu kuin oma saamattomuus...
Mut mahtaako pistää vituttamaan tyyppejä, jos toi nyybi onkin mies...? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa olla köyhä, kukaan ei suostu ostamaan tuota mun pajeroa että saisin ostettua "oikean" maastoauton josta tekis suunnistus auton. Pakko rupee väsäämään ja pilkkomaan tuota pajeroa siihen käyttöön.
|
|
||||
|
||||
![]()
Lenssu prkl!
|
|
|||
|
|||
![]()
Joku homo vei renkaat koslasta alta saatana.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuli vastaan myynnissä oleva ´92 Samurai. 1200€ kori hiukkasen liiankin mätä, mutta tekniikka täydessä iskussa. JA MULLA EI OO RAHAA HAKEA SITÄ
![]() ![]() ![]() Haluaisko joku lahjoittaa 1200€ ? ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nyt alko mitta täyttymään tuohon vanhaa digi kameraan. A.Jos kohde vähänkään liikkuu on kuva pilalla. Bkuvanlaatu tuntuu heikkenevän tosi pahasti pimetessä. C. Tuo video kuvan laatu ja vinkuminen polttaa päreet. Meni monta hyvää kuvaa ja videota Laukaan ajoista roskakoppaan kameran takia.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suljin ei ole ikuinen, vanhan kameran ohjekirjasessa luki jottei sillä voi ottaa kuin n100000 kuvaa ja sitten on kaput!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mikä minulla on tuo Nokian 6220, niin ainakin siinä on parempi kuvanlaatu videolla, kuin minun vanhassa digikamerassa (joka ei ollut ihan hinnat alkaen malli)
|
|||
|
|||
![]()
AKAT
|
|
||||
|
||||
![]()
niin monta kertaa vittuuntuneena samasta aiheesta päätin jossain vaiheessa lopettaa moisen alalahkon vikittelyn ja kieltää itseltäni moiset ruumlliset huvitukset. Jälkeenpäin huomaan olevani paljon innokkaampi uusille projekteille, kun ei tartte varata "yhteistä aikaa" tai "nyt on sun vuoro" aikaa.l
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ..tuttaa
semmoinen et nykyisin saa aivan helvetinmoisen jysärin onnettomista määristä viinaa...
|
||||
|
||||
![]()
Sama.
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri teki ihan saman havainnon. Lisääköhän joku lääkintäfirma viinaksiin päänsärkyä aiheuttavia aineita.
|
|
|||
|
|||
![]()
Suikin akselit pitäisi laakeroida. Jyrrästää niin pirusti ettei kehtaa enää ajella.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vääränkieliset etuilemassa jonossa!! Meinas suuntavilkku heilahtaa kun tarpeeksi änkesivät ja pospottivat. Suomeksi sanottuna: vitun kusipäät saatana!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo, tymptii tää työmaalla olo, ei täälä enää muutakun säästetään, kytätään ja vittuillaan, kaikki hommat vissiin sujuu ihan puhaltamalla noitten herrojen mielestä, nytkin vilkuttaa punaset valot seurantalaitteessa, pitäis käydä painamassa syykoodia miksei koneet pyöri, moon tauolla saatana... ekaa kertaa tälläviikolla... naiset.. en kommentoi... joko ne tai minä niiden kanssa on liian vaikeeta... Viimeksi muokannut Rytari : 02.11.2010 02:26 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Emännys ajo hirven kanssa yhteen, Skodan keula, ja kylki kasassa...
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |