![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Pongattu tänään Kellertävä volvo C202 umpikoppivehje, Punkalaidun Alastaro välillä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Bongattu joulupukki Hasan yleisörastialueella Finland Trophyssa, sil oli valeasuna Pähämän takki.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
musta hj bongattu eileen parkanon shellin pihas kuka tunnustaa
|
||||
|
||||
|
Bemaripojuhan toi
|
||||
|
||||
|
joo, janin mörköcruiseri tuo on... jos siellä huoltiksella näky semmonen pitkä kaveri mikä pystyy piiloutuun valopylvään taakse niin siinä on sitte kuski tolle... mä taasen näin tänään lavettikyydissä pari krazia joista toiseen pakattu lavalle kasa renkaita, menossa pohjoisen suuntaan parkanossa, juuri olin paloasemalla pitämässä harjotuksia kun se kiersi vatusen tien kautta, oliko sitte niin korkea ettei kolmostien silloista sopinut ali vai oliko karvian suuntaan menossa, tiedä häntä... keltainen nuppi kuljetusautossa mutta ei kyllä silvastin autoja tainnut olla...
|
|
|
||||
|
||||
|
Off Tpic
Kuka Montenegro Offi kerhosta oli eilen Kouvolan Agrimarketin konepäivillä?? Ite olin PäHäMa:n takki päällä siel. |
|
|
||||
|
||||
|
Family Centerin pihalla Lappeenrannassa musta avo BJ parkissa.Kenen lie...ja samaan aikaa Make-LJ kurvaili centerin ohi avo BeeJiillä pipo tiukasti korvilla.Hulluja nuo avo BJ miehet,lämpötila vaa hieman plussan puolella...
|
|
|
||||
|
||||
|
Tänää Partekin kohdalla 6-tiellä puol kuuden maissa valkoinen Suzuki kuorma-auton lavalla...jossain oli käyty rypemässä.
|
|
|
||||
|
||||
|
en ollu miä.. r-lempiäinen kloonas miun beejiin, ja kurvailee sillä tukka putkella!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja se musta bj oli hietala ylämaalta
R-Lempiäinen Nyypinä |
|
|
|||
|
|||
|
Se olin mie T: R-Lempiäinen
|
|
|
|||
|
|||
|
joo itsekkin olen tämän kloonatun bj:n bongannut.. ei voiccun todeta et erittäin noloa tommonen apinointi! lähes yhtä noloa kuin mossen virittäminen, ellei jopa nolompaa! eikö mielikuvitus riittäny omiin ratkaisuihin? pakko oli avautua. kiitos ja anteeksi.
|
|
|
|||
|
|||
|
Keskisen Vesan liikenneympyrässä eilen klo11 musta HJ isoilla kumeilla ja ilman etusäleikköä syyläri vain näkyy. Taisi poijat mennä grilliherkkuja nauttimaan
|
|||
|
|||
Tilu Lilu...
Kehä3tiellä 10:30 aikaan oisko ollu Ruskea Pajero vilkku katolla. Sieltä huidottiin kahen miehen voimalla, ei voi olla ku palstalainen!
Kuka tunnustaa? Olin niin aamukoomassa etten älynny ees moikata...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Milläs ite olit liikentees, ku en muista nähneeni mitään erikoista.
|
|
|
|||
|
|||
|
S80:llä olin matkassa
|
||||
|
||||
|
eilen kylmänlahen kohalla tuli vastaan korotettu ruskea hj61 ja perässä punainen hj61 jolla iso kärri perässä ja jotain pönttöjä siinä
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
|
||||
|
||||
Tänään Ahvenistolla
Tuli treffattua useita tuttuja, mm: Jeep-Porukkaa Puh.Joht lähtien... Mua vaan ei tuntenu ketään, kun olin valeasussa keppien kaa huomiovaatteissa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 17.10.2009 20:47 |
|
|
||||
|
||||
|
Monta tuttuahan tuli H.linnassa bongattua. Vilkuttimen suikkelinkin pongasin, mutta en itse omistajaa..
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nii, ja meikäläistähän ei huomaa kun suurennuslasilla.![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Eilen oli tuulosen kauppakeskuksen pihas siistin olonen sininen HJ60, ainakin vinssi oli keulilla. itte oltii liikkeellä 61:sellä
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Holman konttorin pihalla seisoopi purnukka-UAZ ilman kilpiä. Semmosen bongasin.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |