![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Toki on GM tuote, pähkäilty isuzutsun kanssa yhdessä. Ja vajaa 7L...
Toki voi laittaa halvat suuttimet, ja vaihtaa uudelleen alle 6kk!!!!!! Useita todettu juuri näin!! Ja tehtaan "takuu" pätee vaan ameriikassa!!!! ![]() Yhteispaineruikutuksessa on etunsa, jos tulee vikaa toiste niin vaihdetaan vaan tarvittavat suuttimet. Meidän polttoaineilla korkeapaine pumppu kestää pidempään. Suuttimetkin pitäis kestää kun ollaan vähän viileemmissä ilman oloissa!! Saa nyt nähdä!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sviddu.... Reilu viikko takana uusia hommia, mutta kaipa ne on sitten lopeteltava... Ei näköjään tuo leikattu polvi kestä tuota katolla remuamista
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Äiti hävisi tänään syövälle...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
ja taas vituttaa ku stressiä päällänsä eikä saa nukuttua oikeen..
|
|
||||
|
||||
![]()
Pankki viive ja matkahuollon hidas toiminta. maanantain maksoin renkaat ja myyjä aiko lähettää kun rahat näkyy tilillä eli ehkä tänään. ja se on vain arvoitus saako matkahuolto ne perjantaiksi perille.
|
||||
|
||||
![]()
Osanotot.
![]() Oma isäukkokin taisteli syöpää vastaan mutta voimat loppui elokuussa 2011. |
|
||||
|
||||
![]()
Osanotot. Omien vanhempien menetys on todella rankkaa
![]() Voimia jatkoon.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Sunnuntaina pamahti selästä jotakin...
Ja sen seurauksena tipuin polvilleni. Kyseessä oli jonkinlainen kiertoliike, kun lapioin multaa peräkärrylle.
Nyt ollaan oltu tuskissa sit jo kolmatta päivää, saas nähä koska helpottaa.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Joustamattomuus liikenteessä, sain rampilla hjn kiihtymään vilkkaan tien reiluun 80kmh noputeen niin kaksi ystävällistä autoilijaa kiihdytti vierellä15m turvavälinsä puoleen.
Vaihtoehtoina liinat kiinni ja jumiin rampin loppuun tai kaasupohjassa jonon ohi oikealta ja viimetingassa eteen. Valitsin jälkimmäisen kun en osannut varautua tilan sulkemiseen. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Monessa rampissa kun kiihdytyskaista on niin onnettoman lyhyt että 60tonnia ei vaan kiihdy siihen sallittuun nopeuteen ku räjämitillä.
|
||||
|
||||
![]()
Henkilöstövuokraus firma ottaa kupollii ku joutuu ns.rektaali auki ajamaa toista kuukautta että saa palkkaa ja niillä on varmaan taas mun tilinumero hukassa ku kyselen missä raha. PERRKL
Äkkiä päästävä ihan talon leipälistalle, jos vaan ottavat.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]()
Vastaava tunne täälläkin.
Tekis mieli vaihtaa työpaikkaa vaan ku ei oo uuvesta virmasta minkäänlaista tietoa muutaku että töitä riittäs. Ja taas tämänhetkisessä on aivan loistavat työkaverit, mutta hommat ei oo niin kaksisia enkä oo ruinaamisista huolimatta saanu siirtoa muihin hommiin vaikka niitäkin olis pirusti.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Toisaalta taas jostain syystä ökypaskamahtisonnipaskantärkeet audiautoilijat saa kyllä ihan itte koittaa päästä muiden mukaan. Mä en tajuu miten noissa Audilla ajavissa on niin paljon perseilijöitä ratissa... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Niin ja tuohon audihommaan... Se varmaan vaan tuntuu kun pistää tiukemmin merkille että perseiliä ja alla audi ![]() Itsellä vituttaa kaikista eniten edessä lisuavat / eteen työntyvät ja muutenkin kädettömät MIEHET |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mä en tiedä, ehkä muissakin autoilijoissa on näitä hieman itsekkäästi ajattelevia ihmisiä. Ehkä niillä on vaan kiireempi elämä kuin meillä tavallisilla metsureilla. Sorry, jos autoilija joku suuttui.
|
||||
|
||||
![]()
Yleensäkin on tapana nostaa jalka kaasulta kun joku lähtee ohittaan, varsinkin bussien ohitus nopeutuu jos ite junnaa 90 ja bussi 100. Oon sit perillä 5sek. myöhemmin mutta ei ole mua ihmeemmin haitannut..
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Paskin juttu kävi sille myyntimiehelle, joka oli tulossa myymään jotain tavaraa mulle firmaamme ja kun kaarsi pihaan sellaisella autolla, jonka juuri äsken olin nähnyt roikkuvan perseessä, vilkuttelevan valoja ja näyttävän käsimerkkejä, niin voitte kuvitella, että ei ihan putkeen mennyt se myyntireissu. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Motonet ja niiden lupaukset!
Kyllä keittää ja rankasti!!! ![]() Onko muilla ollut ongelmia motonetin kanssa? Varsinkin takuu hommissa... |
|
|||
|
|||
![]()
Jos motonetissä ei ole jotain hyllyssä ja lupaavat tilata niin et sitä ikinä saa. Kaveri ootellu jotain ladan/mersun jarruosia jo jonku vuoden ja cuuleria noin vuoden
|
|
|||
|
|||
![]()
Nettiauto ja ihmiset jotka eivät osaa lukea, jumalauta kun kirjoittaa että vaihdossa käy ainoastaan farmarimersu tai toyotan maasturi, niin kaikkea muuta kippoa tyrkytetään vaihdossa. Parhaimpana se kun ensin vastasin asiallisesti että ei kiitos farmarivolkkaria niin meni viikko ja tarjosi uudestaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Omat kokemukset ihan päinvastaisia, riippuu varmaan paljon liikkeestä ja henkilökunnasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |