![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
http://www.nettiauto.com/dodge/ram/4650420 Taisi olla tuo linkin Dodge Cumminssilla jota katselin autoliikkeen pihassa. Näyttäisi olevan reipashenkinen ruosteremppa hiekkapuhalluksen kera rungossa ja auton korin vähintään alaosan maalaus paikallaan. Ei välttämättä paha homma ronskein ottein, mutta luulisi olevan vaikutusta hintaan. En kuitenkaan näillä hintapyynnöillä lähtenyt kauppoja hieromaan... Joku tämän tapainenhan vois olla hyvä 3500 kilon kärryn vetoauto kun huomioi C1E kortin tarpeen.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mikä on paras tapa kokeilla 4wd toimivuutta koeajossa?
Tänään kävin ekaa autoo kokeillemassa,mitä meinaa N alue kaaviossa? |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Neutral = Vapaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturin valinta? | Pajaeero | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.01.2010 13:49 |
| Sj 410 neliveto valinta | aloittelia | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2008 17:14 |
| Mig hitsauskoneen valinta | PatrolMan | Chit-Chat | 8 | 04.12.2007 16:13 |
| Magellanin valinta? | TROOPER | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.10.2007 20:38 |
| Naisen valinta | Rudolf | This And That | 0 | 04.11.2002 09:21 |