Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.04.2012, 20:08
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

http://www.nettiauto.com/dodge/ram/4650420

Taisi olla tuo linkin Dodge Cumminssilla jota katselin autoliikkeen pihassa. Näyttäisi olevan reipashenkinen ruosteremppa hiekkapuhalluksen kera rungossa ja auton korin vähintään alaosan maalaus paikallaan. Ei välttämättä paha homma ronskein ottein, mutta luulisi olevan vaikutusta hintaan.

En kuitenkaan näillä hintapyynnöillä lähtenyt kauppoja hieromaan...

Joku tämän tapainenhan vois olla hyvä 3500 kilon kärryn vetoauto kun huomioi C1E kortin tarpeen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.04.2012, 19:37
Haggis:n Avatar
Haggis Haggis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.03.12
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 45
Perusasetus

Mikä on paras tapa kokeilla 4wd toimivuutta koeajossa?

Tänään kävin ekaa autoo kokeillemassa,mitä meinaa N alue kaaviossa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.04.2012, 08:25
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Neutral = Vapaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Maasturin valinta? Pajaeero Tekniikka & Jutustelu 11 31.01.2010 13:49
Sj 410 neliveto valinta aloittelia Tekniikka & Jutustelu 3 29.08.2008 17:14
Mig hitsauskoneen valinta PatrolMan Chit-Chat 8 04.12.2007 16:13
Magellanin valinta? TROOPER Tekniikka & Jutustelu 1 12.10.2007 20:38
Naisen valinta Rudolf This And That 0 04.11.2002 09:21


Sivu luotu: 20:47 (GMT +2).