Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 19.03.2011, 17:10
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mattius Näytä viesti
JK. Voitan sinut varmasti uskolla, joka et ole oma itsesi valheen tähden, jota voitanee kutsua todennäköisimmin epäuskoksi aivan "uskon kaltaisena" tietoisena asenteena. Miksikö? Koska en ole enää yksin.

Ootkos Mattius tullu koskaan miettineeks mitä kristinusko on aiheuttanu maailmalle tähän asti?? Sanooko mitään esim pimeä keskiaika, mitä maailmassa olisikaan jo tehty ilman kirkon valtaa ja älyttömyyksiä? Ristiretket, kuinka paljon niissä on viattomia ihmisiä kuollut? Noitavainot, pelätty ihmisiä väärän väristen hiusten takia, sehän vasta viisasta onkin? Kirkkojen keskinäiset riidat ja sodat? Uskontojen nimissä tehdyt iskut ja muut hurjailut?

Mulla on sunnuntaisin parempaakin tekemistä ku käydä vittumaisissa vaatteissa laulamassa "jeesus sitä jumala tätä hiiohoi" ja pyytelemässä anteeks tekoja joita en ole tehny mutta joita saatan joskus vanihgossa tehä ja katumassa omaa ihmisyyttäni.

"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"

Viimeksi muokannut Joske : 19.03.2011 17:35
Vanha 19.03.2011, 18:42
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Perusasetus

Kaikki uskonnot olis mun puolesta ihan jees kunhan niitä ei kukaan tuputtas, eikä niitten aiheuttamia ongelmia olisi...
Vanha 25.03.2011, 21:38
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Lainaus:
Ihan jees tuo avaus.

Laitoit asiat tapahtumajärjestykseen: 1. Jumissa 2. Irtiotto siitä.

Aikalailla samoin tämäkin oli tarkoitettu avauksena hengelliseen jeepismismiin, siis mehän tehdään (perjantai-iltaisinkin) paljon duunia päästäksemme pois itse-itsemme hallinnasta. Vai onko joku poistunut joskus "Ausfart" nimiseen liittymään autobahnalta muutoin kuin "vaihtelun vuoksi"?

Etsin offroadista mahdollisuuksia törmätä haasteisiin, joita en löydä arkielämästä. Kun olen saanut haasteistani kyllikseni, niin pyydän vetoapua Jeesukselta, jolta en siis odota "vinssin vaijeria" vaan kohtalaisen epätodennäköistä ihmettä.

JK. Voitan sinut varmasti uskolla, joka et ole oma itsesi valheen tähden, jota voitanee kutsua todennäköisimmin epäuskoksi aivan "uskon kaltaisena" tietoisena asenteena. Miksikö? Koska en ole enää yksin.
Minua esimerkiksi on yritetty"voittaa" "uskolla" . Lopputulos todella lähellä ollut hermoromahdus itsellä,sekä tapahtunut hermoromahdus siipalla josta seurasi usean kuukauden sairaslomaa ym.ihanaa ihan vaan jeesuksen nimeen.
Vanha 19.03.2011, 00:54
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Okei, taidan johdatella liikaa, mutta Jeesus On jees; asenne auttaa aina. Olen huomannut.
Jees-asenne auttaa ainakin.

Rehtori Hekon sanoin:
"menetin uskontoni, niin kuin aika moni, se kaatui näytön puutteeseen"

Tärkeää on uskoa, johonkin. Ihmisen elo menee aika hankalaksi ja päämäärättömäksi, jos se ei usko mihinkään.

Miulle on aika sama, mistä kukin tahollaan henkistä voimaa ammentaa. "Uskonto" on vain yksi tapa siinä missä muutkin, ja jumalissakin on varaa valita mieleisensä.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MITÄ MIES EI KOSKAAN SAISI SANOA MäIte Jokes 2 05.04.2011 16:21
taas patrooli rojektia, eikö nää lopu koskaan? jv Maasturiprojektit 131 16.08.2007 18:13
Onko kukaan koskaan miettinyt? HEKULIINI Chit-Chat 11 17.03.2005 17:58
Oletko koskaan ajatellut hankkia ajokoiraa ? RonJeremy Bullshit 4 29.07.2003 10:03
Näitä et kuule koskaan vaimosi suusta tuska This And That 0 05.04.2002 21:38

Sivu luotu: 02:54 (GMT +2).